De 10 tips får du i guiden ”Sådan forvandler du kunder til brandambassadører”, som bliver sendt til dig, når du tilmelder dig vores nyhedsbrev.
Med guiden kan du være sikker på, at jeres kundeservice bliver så god, at den huskes af jeres kunder – og ikke kun på Trustpilot.
Udover guiden modtager du brugbar viden, der både hjælper dig til at forstå, hvordan du leverer en endnu bedre kundeservice og hvor vigtigt det i den sammenhæng er at måle på jeres performance.
Vicki, vores Key Account Manager, forklarer:
Vil du gerne give god kundeservice, så er der flere forskellige faktorer, der spiller ind. I bund og grund handler det jo om, hvad du giver til kunderne; både din verbale og nonverbale kommunikation, din professionalisme, hvor længe du lader dem vente osv.
I den sammenhæng er et kontaktcenteret et super vigtigt værktøj, fordi det hjælper dig til at holde dine kunder mere end tilfredse. Kontaktcenteret skaber nemlig mulighederne for at forbedre den i forvejen gode kommunikation med dine kunder ved at håndtere din kundekontakt mere intelligent. Hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev får du netop en masse hjælp til og råd om, hvordan du kan forbedre din kundeservice både med og uden et kontaktcenter.
Vi skriver i gennemsnit til dig to gange om måneden. Men du kan til enhver tid afmelde nyhedsbrevet, hvis du ikke længere ønsker at høre fra os.
Som en del af guiden ”Sådan forvandler du kunder til brandambassadører – 10 tips til god kundeservice” får du også en plakat, der opsummerer de gode råd. Print den ud og hæng dem op – så er de altid lige i nærheden, når du taler med dine kunder.