Kommende arrangementer

Kundedag
12. og 20. maj

https://i1.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-Kundedag-16-9.jpg?fit=958%2C539&ssl=1

Microsoft Teams workshop 9. juni

Miralix integreret i Microsoft Teams

Service excellence kursus 16.-17. juni

https://i2.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-education-serminar-om-service-excellence16-9.jpg?fit=958%2C539&ssl=1

Telefonisk kundeservice kursus 24. september

https://i2.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-education-seminar-om-kundeservice-over-telefonen16-9.jpg?fit=958%2C539&ssl=1

Kommer snart:
Microsoft Teams træning

https://i1.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Online-træning-i-Microsoft-Teams.png?fit=748%2C421&ssl=1

Kommer snart:
Kursus for servicechefer

https://i2.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-education-seminar-for-kundeservicechefer16-9.jpg?fit=958%2C539&ssl=1

Miralix kundedag

https://i1.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-Kundedag-16-9.jpg?fit=958%2C539&ssl=1

Hvordan designer du serviceoplevelser, der får dine kunder til at anbefale dig? Det er én af de ting, du kan høre om, når vi holder kundedag den 12. og 20. maj. Vi får nemlig besøg af Jimmy Bastian Riberholdt fra Kundeambassaden.dk, som vil gøre os klogere på wow-oplevelser i kundeservice.

Han vil fortælle, hvordan gode serviceoplevelser bl.a. kan hjælpe din arbejdsplads med at:
• få flere anbefalinger (og dermed højere omsætning).
• få glade kunder og dermed også gladere medarbejdere.
• få flere loyale kunder.
• skabe effektive processer (og dermed lavere omkostninger).

Du kan desuden høre, hvad der er af nyheder siden sidst og hvad vi har på tegnebrættet for den kommende tid. Du kan også netværke med andre Miralix-brugere og være med til at præge udviklingen af fremtidens kontaktcenter-løsning ved at dele dine input og ønsker til vores udvikling med os

Vi håber, at du har lyst til at være med.

Dato og sted

12. maj: VOLA, Chr Nielsens Vej 3, 8700 Horsens.
20. maj: Teknologisk Institut, Gregersensvej 8 (indgang 1), 2630 Taastrup.

Program

09.30 – 10.00: Kaffe og rundstykker
10.00 – 10.15: Officiel start og velkomst
10.15 – 10.35: Præsentation af dagens vært.
10.35 – 11.30: Siden sidst
11.30 – 12:00: Frokost
12.00 – 13.00: Design serviceoplevelser, der skaber anbefalinger.
13.00 – 13.15: Kaffe og kage
13.15 – 13.45: Roadmap
13.45 – 14:30: Feedback og åben diskussion om udvikling
14.30 – 15.00: Netværk og dialog på tværs

Tilmelding

Vil du med, så tilmeld dig her senest 1. maj:

Det er gratis at deltage og der er et begrænset antal pladser, så tilmelding sker efter først-til-mølle-princippet.

Når du tilmelder dig, accepterer du at modtage mails vedrørende kundedagen. Det drejer sig om en bekræftelse på tilmeldingen, en mail med programmet og adressen kort før kundedagen samt en mail med referatet efter kundedagen.

Ved tilmelding accepterer du ligeledes, at dine kontaktoplysninger behandles af Miralix og Google Forms, som tilmeldingerne indsamles igennem.

Microsoft Teams workshop:
Skab værdi, viden og bedre samarbejde
med Teams som din digitale arbejdsplads

Miralix integreret i Microsoft Teams

Få den bedste start med Microsoft Teams med denne intensive heldagsworkshop, som hjælper dig med at sikre, at din arbejdsplads får størst mulig forretningsmæssig værdi af at implementere samarbejdsplatformen.

Microsoft Teams er en ny digital platform, som giver mulighed for fundamentalt at ændre den måde vi samarbejder på. Den samler kommunikationskanaler, sætter information i kontekst og gør det muligt at integrere mange af de værktøjer, du bruger i din arbejdsdag. Det kan give både øget effektivitet, større produktivitet og i sidste ende et bedre arbejdsliv.

Mange virksomheder oplever dog, at selve brugen og den reelle værdi varierer meget. Det skyldes ofte, at implementeringen ikke er gennemarbejdet og forankret i hele virksomheden.

For at sikre, at din arbejdsplads får så meget ud af Teams som muligt, tilbyder vi nu en workshop, hvor du kan forvente at gå hjem med følgende:

  • viden om samarbejdsteknologien og hvordan den effektivt udrulles i organisationer, med forståelse for menneskers adfærd.
  • inspiration til hvordan du, både internt og eksternt, kan samarbejde mere fleksibelt, effektivt og produktivt.
  • en praktisk forståelse af MS Teams og et “basic setup”, vi laver sammen med dig på workshoppen.

Igennem hele workshoppen tager vi udgangspunkt i genkendelige arbejdssituationer og konkrete forretningsprocesser.

Workshoppen laves i samarbejde med WorkWays, der er Microsoft service adoption specialist og dermed anerkendt af Microsoft for at sikre, at virksomhederne de hjælper får størst mulig forretningsmæssig værdi af de værktøjer, der implementeres.

Dato og sted

  • 9. juni på Snedkervej 5, 8722 Hedensted.

Program

9:00 – 10:00: Introduktion til teknologi og struktureret samarbejde

  • Velkomst v. Miralix & WorkWays
  • Future of Work: Hvor er den moderne arbejdsplads på vej hen?
  • Teknologi og produktivitet: Hvad har teknologien betydet for vores arbejdsliv indtil videre?
  • Arbejdsteknologi og samarbejde
  • Typiske barrierer og ændring af adfærd på den virkelige verdens arbejdsplads

10:00 – 12:00: Microsoft Teams: Introduktion til en ny samarbejdsplatform

  • Ideen bag Microsoft Teams
  • Scenarier for samarbejdssituationer
  • Struktur af Teams og kanaler
  • Muligheder med værktøjer samlet i Teams
  • Kommunikation i kontekst

12:00 – 12:45: Frokost

12:45 – 14:15: Microsoft Teams: Telefoni, fildeling & møder

  • Intelligent telefoni med Miralix
  • Videndeling og filer i Teams
  • Bedre møder med Teams

14:15 – 14:30: Pause

14:30 – 15:00: House rules i din organisation

  • Lav en samarbejdskontrakt, som italesætter samarbejdet og rent faktisk ændrer folks adfærd.

15:00 – 15:30: Afrunding og afslutning.

Tilmelding

Workshoppen koster 2595kr. ekskl. moms pr. person. Prisen inkluderer forplejning, parkering og billetgebyr.

Vil du med, så tilmeld dig her senest 1. juni:

Der er et begrænset antal pladser og tilmelding sker efter først-til-mølle-princippet.

Ved tilmelding accepterer du, at dine kontaktoplysninger behandles af Miralix såvel som Tikko.dk, der administrerer tilmelding og betaling.

Når tilmelder dig, accepterer du ligeledes at modtage mails vedrørende dette arrangement. Det drejer sig om en bekræftelse på tilmeldingen, en mail med programmet og adressen kort før arrangementet afholdes samt en mail vedr. evaluering af arrangementet.

Vi forbeholder os ret til at aflyse ved for få tilmeldinger. Såfrem arrangementet aflyses refunderes det fulde beløb.

2-dages service excellence kursus:
Sådan giver du service, der er tilpasset kundens behov

https://i2.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-education-serminar-om-service-excellence16-9.jpg?fit=958%2C539&ssl=1

Kom på service excellence kursus med Miralix og lær, hvordan du skaber serviceoplevelser i særklasse og gør dine kunder til ambassadører for din virksomhed.

Kurset lærer dig, hvordan du afkoder dine kunder og deres servicebehov, så du kan give netop den service, der passer bedst til hver individuel kunde. Når du kender kundernes servicebehov, kan du overgå deres forventninger og skabe serviceoplevelser, der efterlader indtryk og giver kunden lyst til at anbefale dig og din virksomhed til venner, familie og netværk.

Kurset giver dig desuden forståelse for både din egen, dine kunders og dine kollegaers adfærd. Det gør dig i stand til at skabe langvarige relationer og forhindre potentielle konflikter.

God service handler ikke kun om at sige det rigtige; det handler om at sige det på den rigtige måde. Om at forstå, hvad kunden mener og ikke kun hvad kunden siger.

Hver kunde er forskellig og for at vide, hvordan du skal tilpasse din service til den kunde du taler med netop nu, skal du først og fremmest afkode, hvad kundens servicepræference er. Det kan gøres ved at analysere kundens tonalitet og ordvalg samt kropssprog, hvis du er i en servicesituation, hvor det er muligt.

Service excellence kurset består af undervisning og praktisk træning i at skabe kundeoplevelser af høj kvalitet. Det gør dig i stand til at afkode, hvad din kunde mener og det hjælper dig til at håndtere dine egne og kundernes reaktioner på den bedst muligt måde, uanset situationen.

Kurset er for erfarne kundeservicemedarbejdere, som gerne vil hæve deres service fra god til excellent. Det er for dig, som har styr på din grundlæggende service, som allerede har tilfredse kunder og nu gerne vil rykke din service op i øverste liga.

Kurset tilbydes i samarbejde med Balder Vendt-Striim fra Business Culture Institute, som underviser i Enneagramtyper og har skrevet en bog om emnet. Balder har specialiseret sig i, hvordan Enneagramtyper kan bruges til at skabe excellent kundeservice og han har udviklet serviceuddannelser for bl.a. CBB Mobil, Telenor, Aarhus Kommune og Odense Kommune.

Dato og sted

16. og 17. juni i ODEON, Odeons Kvarter 1, 5000 Odense C. Tidspunkterne oplyses, når tilmeldingen åbner.

Program

Emnerne, der vil blive talt om, er beskrevet nedenfor. Tidspunkterne følger.

  • Forstå hjernens 3 servicepræferencer
  • Find din egen type og forstå dens fordele og udfordringer
  • Forstå din rolle og din types effekt på en servicesituation
  • Lær, hvordan du bevidst kan bruge dine styrker og faldgruber til at styrke dit møde med kunderne.
  • Få indsigt i kundetyper og deres specifikke behov
  • Lær at identificere servicepræference og kundetype på tonalitet, ordvalg og kropssprog
  • Lær at møde kunden bedst muligt i enhver samtale

Tilmelding

Kurset koster 4995 kr. ekskl. moms pr. person. Prisen inkluderer let morgenmad, frokost og eftermiddagskaffe begge dage samt billetgebyr.

Så snart tilmeldingen er åben, vil der komme et tilmeldingslink herunder.

Vær sikker på at du ikke går glip af arrangementet:

Ønsker du overnatning i forbindelse med kurset, skal du selv booke denne. Der ligger flere hoteller i nærheden – f.eks. er Comwell H. C. Andersen og Hotel Odeon beliggende ca. 100 meter fra ODEON.

Kursus i telefonisk kundeservice:
Sådan giver du endnu bedre service over telefonen

https://i2.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-education-seminar-om-kundeservice-over-telefonen16-9.jpg?fit=958%2C539&ssl=1

Kom på kundeservice kursus med Miralix og lær håndgribelige metoder og teknikker du kan bruge til at styre samtalen med dine kunder, til at skabe tillid, kommunikere proaktivt og til at nedtrappe potentielle konflikter. På kurset får du viden, du med det samme kan gå hjem og omsætte til endnu bedre service – og som dermed hurtigt kan påvirke kvaliteten af din arbejdsplads’ kundeoplevelser.

God kundeservice kan være en (rigtig) god forretning. Men for at kunne give god service, skal du først og fremmest vide, hvad en god serviceoplevelse består af. Og så har du brug for værktøjer, du kan bruge, hver gang du er i dialog med dine kunder.

Det får du her på kurset, som er udviklet specielt til dig, der arbejder professionelt med kundeservice og som gerne vil blive endnu bedre til at give gode oplevelser over telefonen.

Kurset klæder dig på i forhold til universelle elementer i god service såvel som elementer, der er særligt vigtige eller skiller sig ud, når kontakten foregår via telefonen.

Kurset tilbydes i samarbejde med Johnny Jensen fra PeopleTeam, som hvert år underviser og uddanner hundredvis af servicemedarbejdere i både private virksomheder og kommuner. Det er på baggrund af hans erfaring derfra at dette kursus er udviklet.

Dato og sted

Torsdag den 24. september 2020 hos Miralix, Snedkervej 5, 8722 Hedensted.

Program

  • 09:00-10.30: Grundlæggende intro til kundeservice
    • At være serviceminded
    • Service handler om følelser
    • Kundernes forventninger til service
    • Hvad skaber de gode kundeoplevelser?
    • Typiske årsager til misforståelser og dårlige kundeoplevelser
  • 10.30-11.30: Teknikker til bedre telefonisk kundedialog
  • 11.30-12.15: Frokost
  • 12.15-15.00: Teknikker til bedre telefonisk kundedialog – fortsat
    • Præcis og entydig kommunikation (teknikker til at undgå misforståelser)
    • Positiv og proaktiv kommunikation (b.la. hvordan man siger ”nej” på en positiv måde)
    • Tryghedsskabende kommunikation (skab tillid til dig og din virksomhed)
    • Anerkendelse og håndtering af frustration fra kunder (konfliktnedtrapning og grundlæggende klagehåndtering)
  • 15.00-16:00 Praktisk implementering
    • Sådan træner i jeres ”servicemuskel” (teknikker til at implementere de praktiske metoder i det daglige arbejde)
  • 16.00: Tak for i dag

Tilmelding

Vil du med, så tilmeld dig her:

Arrangementet koster 2999 kr. ekskl. moms pr. person. Prisen inkluderer billetgebyr, forplejning og parkering.

Der er et begrænset antal pladser og tilmelding sker efter først-til-mølle-princippet.

Ved tilmelding accepterer du, at dine kontaktoplysninger behandles af Miralix såvel som Tikko.dk, der håndterer tilmelding og betaling.

Når tilmelder dig, accepterer du ligeledes at modtage mails vedrørende dette arrangement. Det drejer sig om en bekræftelse på tilmeldingen, en mail med programmet og adressen kort før arrangementet afholdes samt en mail vedr. evaluering af arrangementet.

Vi forbeholder os ret til at aflyse ved for få tilmeldinger. Såfrem arrangementet aflyses refunderes det fulde beløb.

Kommer snart:
Online Microsoft Teams træning

https://i1.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Online-træning-i-Microsoft-Teams.png?fit=748%2C421&ssl=1

Vi kan snart løfte sløret for et spændende online kursus, der introducerer dig til Microsoft Teams og hjælper dig med at få størst muligt udbytte af samarbejdsplatformen. Der vil være tale om et kursus med praktisk træning i brugen af Teams, hvor du arbejder på din egen computer.

Så snart programmet er klar, vil du kunne se det og tilmelde dig til det her på siden. Vær sikker på at du ikke går glip af arrangementet:

Det eneste vi bruger dine kontraktoplysninger til, hvis du skriver til os via linket ovenfor, er til at sende én mail når programmet er klar.

Kommer snart:
Kursus for kundeservicechefer:

https://i2.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-education-seminar-for-kundeservicechefer16-9.jpg?fit=958%2C539&ssl=1

Vi kan snart løfte sløret for et spændende arrangement for kundeservicechefer. Så snart programmet er klar, vil du kunne se det og tilmelde dig til det her på siden. Vær sikker på at du ikke går glip af arrangementet:

Det eneste vi bruger dine kontraktoplysninger til, hvis du skriver til os via linket ovenfor, er til at sende én mail når programmet er klar.

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

https://i1.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-er-Microsoft-Gold-Communications-partner-.png?resize=250%2C48&ssl=1

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

https://i2.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-er-AudioCodes-Registered-Partner-.png?resize=250%2C61&ssl=1