Kommende arrangementer

Nedenfor kan du se de åbne arrangementer, vi udbyder netop nu. Vil du gerne holde et af arrangementerne i din virksomhed, så kontakt os for at høre nærmere eller se sektionen med virksomhedstilpassede kurser længere nede på siden.

Online Microsoft Teams
træning 8. september

Få online træning i Microsoft Teams med Miralix og UC Change

Microsoft Teams workshop 15. september

Tag med på Microsoft Teams workshop med Miralix og WorkWays

Telefonisk kundeservice kursus 24. september

Tag på kursus i telefonisk kundeservice med Miralix og PeopleTeam

Workshop for servicechefer
29. september

https://i2.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Workshop-for-kundeservicechefer-med-Service_Diversity_Lab.jpg?fit=800%2C450&ssl=1

Service excellence kursus 6.-7. oktober

Tag på service excellence kursus med Miralix og Balder Vendt-Striim

Kundedag
12. og 17. november

Tag med til kundedag hos Miralix

Kurser der skræddersyes til dig

Vil du gerne styrke kompetencerne hos dig selv og dine kollegaer, så er et virksomhedstilpasset kursus måske det rigtige for jer. Kurserne tilpasses til jeres specifikke arbejdsplads, så jeres udbytte bliver så stort som muligt.

5 timer i
Microsoft Teams

Miralix Microsoft Teams kursus

Få den bedste start med Microsoft Teams igennem dette skræddersyede forløb med 5 online workshops.

Kundeservice som leadgenerator

Kundeservice som leadgenerator

Lær hvordan du gør serviceafdelingen til en kommerciel medspiller og skaber salg via din kundeservice.

Er der et kursus,
du savner?

Miralix' kurser

Vi vil altid gerne høre fra dig, hvis der er et kursus du savner eller noget du har spørgsmål til.

Online Microsoft Teams kursus:
2 timers online træning, 4 opfølgningsmøder og 30 dages netværk og support

Få online træning i Microsoft Teams med Miralix og UC Change

Deltag i vores grundige online Microsoft Teams træning og få overblik over de mange muligheder samarbejdsplatformen giver, så du kommer godt i gang med denne (for mange) nye måde at arbejde på.

Kurset er for alle – ledere såvel som medarbejdere – der gerne vil have praktisk træning i Teams og inspiration til, hvordan man som arbejdsplads kan bruge Teams mest effektivt.

Kurset foregår online og du bliver en del af et hold på max. 12 deltagere. Sammen med de andre vil du blive undervist interaktivt i Teams, gennemgå både funktionerne, tale om hvad de kan bruges til og om hvordan du får dem brugt i praksis.

Selve træningen varer 2 timer. Derudover får du 4 online møder af 30 min. med træneren og de øvrige deltagere, hvor I kan træne og dele tanker i undervisningsteamet. Du er med til at beslutte, hvad møderne handler om, afhængigt af, hvad du har brug for at vide mere om eller har spørgsmål til.

Jeres online træningslokale er åbent og supporteret i 30 dage, hvor du og de andre på holdet frit kan bruge det til træning i det omfang I har lyst.

Kurset laves i samarbejde med UC Change, som er specialist i aktiv forandringsledelse og har 10 års erfaring med at hjælpe virksomheder, der skal implementere nye arbejdsværktøjer og have maksimalt udbytte af dem.

Dette kursus-koncept er udviklet sammen med 20 af de største danske virksomheder og ved at holde det online, kan du deltage uanset hvor du arbejder fra. Du slipper også på at bruge tid og penge på transport.

Dato og sted

Træningen foregår tirsdag den 08. september kl. 09-11 foran din computer, hvor end du har lyst til at sidde.

Opfølgningsmøderne foregår hhv. tirsdag den 15., 22. og 29 september samt den 6. oktober kl. 09-09.30 foran din computer, hvor end du har lyst til at sidde.

Program

Program:

Du vil blive undervist i følgende:

  • Basisindstillinger (lyd, video og presence)
  • Opret og indstil Teams og Kanaler
  • Kommunikation i Teams (chat, voice, video)
  • Filer og materiale (gemme og kommentere)
  • Mødetyper og hvordan de bruges
  • Redigering og samarbejde i filer
  • Tilføj Bots og Feeds
  • Faner
  • Tilføj forbindelser og kontakter
  • Teams med andre udefra
  • Teams app’en på mobile enheder

Undervejs er der hele tiden fokus på, hvordan Teams kan bruges mest effektivt hos den enkelte deltager og plads til Q&A undervejs.

Tilmelding

Arrangementet koster 1495 kr. ekskl. moms pr. person.

Du kan deltage, uanset om du har Teams eller ej. Hvis du ikke har Teams, kan du deltage via din browser igennem mødeindkaldelsen.

Vil du med, så tilmeld dig her:

Der er et begrænset antal pladser og tilmelding sker efter først-til-mølle-princippet.

Er du ikke allerede kunde hos Miralix, bedes du sende dine faktureringsoplysninger (firmanavn, CVR. nr., kontaktperson, faktureringsmailadresse og evt. rekvisitionsnummer) med i mailen med din bestilling.

Ved tilmeldingen via mail accepterer du vores privatlivspolitik og at modtage mails vedrørende dette arrangement. Du accepterer desuden at dine kontaktoplysninger deles med UC Change, som inviterer dig ind i jeres online træningslokale.

Vi forbeholder os ret til at aflyse ved for få tilmeldinger. Såfrem arrangementet aflyses refunderes det fulde beløb.

Microsoft Teams workshop:
Skab værdi, viden og bedre samarbejde
med Teams som din digitale arbejdsplads

Miralix integreret i Microsoft Teams

Få den bedste start med Microsoft Teams med denne intensive heldagsworkshop, som hjælper dig med at sikre, at din arbejdsplads får størst mulig forretningsmæssig værdi af at implementere samarbejdsplatformen.

Microsoft Teams er en ny digital platform, som giver mulighed for fundamentalt at ændre den måde vi samarbejder på. Den samler kommunikationskanaler, sætter information i kontekst og gør det muligt at integrere mange af de værktøjer, du bruger i din arbejdsdag. Det kan give både øget effektivitet, større produktivitet og i sidste ende et bedre arbejdsliv.

Mange virksomheder oplever dog, at selve brugen og den reelle værdi varierer meget. Det skyldes ofte, at implementeringen ikke er gennemarbejdet og forankret i hele virksomheden.

For at sikre, at din arbejdsplads får så meget ud af Teams som muligt, tilbyder vi nu en workshop, hvor du kan forvente at gå hjem med følgende:

  • viden om samarbejdsteknologien og hvordan den effektivt udrulles i organisationer, med forståelse for menneskers adfærd.
  • inspiration til hvordan du, både internt og eksternt, kan samarbejde mere fleksibelt, effektivt og produktivt.
  • en praktisk forståelse af MS Teams og et “basic setup”, vi laver sammen med dig på workshoppen.

Workshoppen er for dig, som ønsker at få en større forståelse for hvordan Teams som arbejdsteknologi kan forankres og skabe værdi i din organisation. Du kan deltage, uanset hvilken del af virksomheden du arbejder i.

Når man skal implementere et værktøj som Teams med succes, handler ca. 80% af implementeringen om mennesker og 20% om teknologi. Derfor har vi med denne workshop fokus på implementeringen af Microsoft Teams med udgangspunkt i konkrete forretningsprocesser og genkendelige arbejdssituationer, vidensdeling og opbygning af et ’basic setup’.

Der er ikke tale om en teknisk uddannelse i den bagvedliggende opsætning eller en træning med gennemgang af avancerede features.

Bemærk: Det er en fordel, hvis du medtager egen computer og har Microsoft Teams installeret (de fleste virksomheder har Teams som del af Office 365-pakken).

Workshoppen laves i samarbejde med WorkWays, der er Microsoft service adoption specialist og dermed anerkendt af Microsoft for at sikre, at virksomhederne de hjælper får størst mulig forretningsmæssig værdi af de værktøjer, der implementeres.

Dato og sted

  • 15. september på Snedkervej 5, 8722 Hedensted.

Program

9:00 – 10:00: Introduktion til teknologi og struktureret samarbejde

  • Velkomst v. Miralix & WorkWays
  • Future of Work: Hvor er den moderne arbejdsplads på vej hen?
  • Teknologi og produktivitet: Hvad har teknologien betydet for vores arbejdsliv indtil videre?
  • Arbejdsteknologi og samarbejde
  • Typiske barrierer og ændring af adfærd på den virkelige verdens arbejdsplads

10:00 – 12:00: Microsoft Teams: Introduktion til en ny samarbejdsplatform

  • Ideen bag Microsoft Teams
  • Scenarier for samarbejdssituationer
  • Struktur af Teams og kanaler
  • Muligheder med værktøjer samlet i Teams
  • Kommunikation i kontekst

12:00 – 12:45: Frokost

12:45 – 14:15: Microsoft Teams: Telefoni, fildeling & møder

  • Intelligent telefoni med Miralix
  • Videndeling og filer i Teams
  • Bedre møder med Teams

14:15 – 14:30: Pause

14:30 – 15:00: House rules i din organisation

  • Lav en samarbejdskontrakt, som italesætter samarbejdet og rent faktisk ændrer folks adfærd.

15:00 – 15:30: Afrunding og afslutning.

Tilmelding

Workshoppen koster 2595kr. ekskl. moms pr. person. Prisen inkluderer forplejning, parkering og billetgebyr.

Vil du med, så tilmeld dig her senest 1. september:

Der er et begrænset antal pladser og tilmelding sker efter først-til-mølle-princippet.

Ønsker du fakturabetaling og er du ikke allerede kunde hos Miralix, bedes du sende dine faktureringsoplysninger (firmanavn, CVR. nr., kontaktperson, faktureringsmailadresse og evt. rekvisitionsnummer) med i mailen med din bestilling.

Ved tilmeldingen via mail accepterer du vores privatlivspolitik, at modtage mails vedrørende dette arrangement og at dine kontaktoplysninger deles med WorkWays. Tilmelder du dig online, accepterer du desuden, at dine kontaktoplysninger behandles af Miralix såvel som Tikko.dk, der administrerer betalingen.

Vi forbeholder os ret til at aflyse ved for få tilmeldinger. Såfrem arrangementet aflyses refunderes det fulde beløb.

Kursus i telefonisk kundeservice:
Sådan giver du endnu bedre service over telefonen

Tag på kursus i telefonisk kundeservice med Miralix og PeopleTeam

Kom på kundeservice kursus med Miralix og lær håndgribelige metoder og teknikker du kan bruge til at styre samtalen med dine kunder, til at skabe tillid, kommunikere proaktivt og til at nedtrappe potentielle konflikter. På kurset får du viden, du med det samme kan gå hjem og omsætte til endnu bedre service – og som dermed hurtigt kan påvirke kvaliteten af din arbejdsplads’ kundeoplevelser.

God kundeservice kan være en (rigtig) god forretning. Men for at kunne give god service, skal du først og fremmest vide, hvad en god serviceoplevelse består af. Og så har du brug for værktøjer, du kan bruge, hver gang du er i dialog med dine kunder.

Det får du her på kurset, som er udviklet specielt til dig, der arbejder professionelt med kundeservice og som gerne vil blive endnu bedre til at give gode oplevelser over telefonen.

Kurset klæder dig på i forhold til universelle elementer i god service såvel som elementer, der er særligt vigtige eller skiller sig ud, når kontakten foregår via telefonen.

Kurset tilbydes i samarbejde med Johnny Jensen fra PeopleTeam, som hvert år underviser og uddanner hundredvis af servicemedarbejdere i både private virksomheder og kommuner. Det er på baggrund af hans erfaring derfra at dette kursus er udviklet.

Dato og sted

Torsdag den 24. september 2020 hos Miralix, Snedkervej 5, 8722 Hedensted.

Program

  • 09:00-10.30: Grundlæggende intro til kundeservice
    • At være serviceminded
    • Service handler om følelser
    • Kundernes forventninger til service
    • Hvad skaber de gode kundeoplevelser?
    • Typiske årsager til misforståelser og dårlige kundeoplevelser
  • 10.30-11.30: Teknikker til bedre telefonisk kundedialog
  • 11.30-12.15: Frokost
  • 12.15-15.00: Teknikker til bedre telefonisk kundedialog – fortsat
    • Præcis og entydig kommunikation (teknikker til at undgå misforståelser)
    • Positiv og proaktiv kommunikation (b.la. hvordan man siger ”nej” på en positiv måde)
    • Tryghedsskabende kommunikation (skab tillid til dig og din virksomhed)
    • Anerkendelse og håndtering af frustration fra kunder (konfliktnedtrapning og grundlæggende klagehåndtering)
  • 15.00-16:00 Praktisk implementering
    • Sådan træner i jeres ”servicemuskel” (teknikker til at implementere de praktiske metoder i det daglige arbejde)
  • 16.00: Tak for i dag

Tilmelding

Arrangementet koster 2999 kr. ekskl. moms pr. person. Prisen inkluderer billetgebyr, forplejning og parkering.

Vil du med, så tilmeld dig her:

Der er et begrænset antal pladser og tilmelding sker efter først-til-mølle-princippet.

Ønsker du fakturabetaling og er du ikke allerede kunde hos Miralix, bedes du sende dine faktureringsoplysninger (firmanavn, CVR. nr., kontaktperson, faktureringsmailadresse og evt. rekvisitionsnummer) med i mailen med din bestilling.

Ved tilmeldingen via mail accepterer du vores privatlivspolitik, at modtage mails vedrørende dette arrangement og at dine kontaktoplysninger deles med PeopleTeam. Tilmelder du dig online, accepterer du desuden, at dine kontaktoplysninger behandles af Miralix såvel som Tikko.dk, der administrerer betalingen.

Vi forbeholder os ret til at aflyse ved for få tilmeldinger. Såfrem arrangementet aflyses refunderes det fulde beløb.

Workshop for kundeservicechefer:
Sådan gør du serviceafdelingen til virksomhedens naturlige omdrejningspunkt

https://i0.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Workshop-for-kundeservicechefer-med-Service-Diversity-Lab.jpg?fit=800%2C525&ssl=1

Har du ansvaret for din arbejdsplads’ serviceafdeling, så gå ikke glip af vores spændende workshop, der giver dig ny inspiration og konkrete værktøjer til hvordan du sikrer, at serviceafdelingen ses som en uundværlig medspiller for virksomhedens succes og ikke som et nødvendigt onde.

Tag med og lær, hvordan du sætter du din serviceafdeling på det organisatoriske landkort, og sikrer, at du som leder for supportfunktionen har taletid ved dine kolleger.

Som servicechef kan det sommetider være svært at få kollegerne fra de andre afdelinger til helt at forstå, hvilke dynamikker der er spil i din afdeling. Der er forskellige mål og fokusområder på tværs, og det gør desværre ofte, at service reduceres til en tung omkostning – set med andres øjne – men sådan behøver det ikke at være.

På denne workshop vil vi arbejde med hvordan du kan:

  • sætte serviceafdelingen på det organisatoriske landkort
  • gøre serviceafdelingen til en kommerciel medspiller
  • forstå og betjene serviceafdelingens kunder (både interne og eksterne)
  • guide medarbejderne med udgangspunkt i mindset og deres rolle
  • inkorporere ”træning af medarbejdere” i ledelsesrollen

Dagen vil i høj grad være præget af vidensdeling på tværs af deltagerne, med diskussionsoplæg samt introduktion til relevante metoder, der kan anvendes i din egen hverdagspraksis. Det er vores mål, at du, dagen efter deltagelse, kan gå i gang med at omsætte dagens inspiration til konkrete aktiviteter i din egen afdeling.

Kurset er for dig, der er chef eller teamleder i en serviceafdeling. Du kan både stå i spidsen for en kundeserviceafdeling, et kontaktcenter, virksomhedens salgssupport eller afdelingen for internt salg.

Hvem møder du?
Workshoppen holdes i samarbejde med Dan Brandt og Nicolai Jaques Sørensen fra Service Diversity Lab, som hjælper talrige danske virksomheder med at skabe bedre kundeservice og bruge den til at opnå større kommerciel succes. Ofte er det nemlig virksomhedernes kundeservice, der har størst kontakt med kunderne og dermed størst mulighed for at give en god oplevelse, der får kunderne til at komme igen og købe mere.

Dan er specialist i kundeservice og i at identificere de uudnyttede potentialer, der er i virksomhedernes berøringer med kunderne. Dan har 25 års ledelseserfaring fra bl.a. Dansk Supermarked, Arla Foods og B8, og én af hans passioner er at sikre, at vi ikke lader hverdagsmonsteret tage over, men at vi rent faktisk lykkes i de timer vi har.

Nicolai er er specialist i salg, har forfattet en lærebog om salg og har 15 års erfaring som salgskonsulent. Nicolai er mester i at se tingene fra et andet perspektiv og mener, at netop flere metoder og perspektiver på salg er nødvendige for at medarbejderne lykkes og opnår fuldt udbytte af samtalerne med deres kunder.

Dato og sted

Tirsdag den 29. september 2020 hos Miralix, Snedkervej 5, 8722 Hedensted.

Der er kaffe og rundstykker fra kl. 08.30. Selve workshoppen starter kl. 09.00.

Program

Programmet løber fra kl. 09.00 til kl. 15.30. I det tidsrum vil de nedenstående punkter indgå. De mere præcise tidspunkter vil blive oplyst nærmere afholdelsesdagen:

  • Velkommen og præsentation af dagen
  • Service på det organisatoriske landkort
  •  Serviceafdelingens største udfordringer anno 2020
  • Servicestrategi eller ej
  • Servicechefens dilemma: headcount eller udvikling
  • Frokost
  • Serviceafdelingen som kommerciel medspiller
  • Service som leadgenerator
  • Medarbejderens mindset
  • Kvalificeret medlyt
  • Tak for i dag

Tilmelding

Arrangementet koster 2795 kr. ekskl. moms pr. person. Prisen inkluderer forplejning.

Vil du med, så tilmeld dig her:

Der er et begrænset antal pladser og tilmelding sker efter først-til-mølle-princippet.

Er du ikke allerede kunde hos Miralix, bedes du sende dine faktureringsoplysninger (firmanavn, CVR. nr., kontaktperson, faktureringsmailadresse og evt. rekvisitionsnummer) med i mailen med din bestilling.

Ved tilmeldingen via mail accepterer du vores privatlivspolitik og at modtage mails vedrørende dette arrangement. Du accepterer desuden at dine kontaktoplysninger deles med Service Diversity Lab.

Vi forbeholder os ret til at aflyse ved for få tilmeldinger. Såfrem arrangementet aflyses refunderes det fulde beløb.

2-dages service excellence kursus:
Sådan giver du service, der er tilpasset kundens behov

Tag på service excellence kursus med Miralix og Balder Vendt-Striim

Kom på service excellence kursus med Miralix og lær, hvordan du skaber serviceoplevelser i særklasse og gør dine kunder til ambassadører for din virksomhed.

Kurset lærer dig, hvordan du afkoder dine kunder og deres servicebehov, så du kan give netop den service, der passer bedst til hver individuel kunde. Når du kender kundernes servicebehov, kan du overgå deres forventninger og skabe serviceoplevelser, der efterlader indtryk og giver kunden lyst til at anbefale dig og din virksomhed til venner, familie og netværk.

Kurset giver dig desuden forståelse for både din egen, dine kunders og dine kollegaers adfærd. Det gør dig i stand til at skabe langvarige relationer og forhindre potentielle konflikter.

God service handler ikke kun om at sige det rigtige; det handler om at sige det på den rigtige måde. Om at forstå, hvad kunden mener og ikke kun hvad kunden siger.

Hver kunde er forskellig og for at vide, hvordan du skal tilpasse din service til den kunde du taler med netop nu, skal du først og fremmest afkode, hvad kundens servicepræference er. Det kan gøres ved at analysere kundens tonalitet og ordvalg samt kropssprog, hvis du er i en servicesituation, hvor det er muligt.

Service excellence kurset består af undervisning og praktisk træning i at skabe kundeoplevelser af høj kvalitet. Det gør dig i stand til at afkode, hvad din kunde mener og det hjælper dig til at håndtere dine egne og kundernes reaktioner på den bedst muligt måde, uanset situationen.

Kurset er for erfarne kundeservicemedarbejdere, som gerne vil hæve deres service fra god til excellent. Det er for dig, som har styr på din grundlæggende service, som allerede har tilfredse kunder og nu gerne vil rykke din service op i øverste liga.

Kurset tilbydes i samarbejde med Balder Vendt-Striim fra Business Culture Institute, som underviser i Enneagramtyper og har skrevet en bog om emnet. Balder har specialiseret sig i, hvordan Enneagramtyper kan bruges til at skabe excellent kundeservice og han har udviklet serviceuddannelser for bl.a. CBB Mobil, Telenor, Aarhus Kommune og Odense Kommune.

Dato og sted

6. og 7. oktober i ODEON, Odeons Kvarter 1, 5000 Odense C.

Den 6. oktober varer kurset fra kl. 09.30-16.30.

Den 7. oktober varer kurset fra kl. 09.00-16.00.

Begge dage kan du starte med en let morgenmad en halv time før kurset starter.

Program

På kurset vil vi gennemgå følgende emner:

  • Forstå hjernens 3 servicepræferencer
  • Find din egen type og forstå dens fordele og udfordringer
  • Forstå din rolle og din types effekt på en servicesituation
  • Lær, hvordan du bevidst kan bruge dine styrker og faldgruber til at styrke dit møde med kunderne.
  • Få indsigt i kundetyper og deres specifikke behov
  • Lær at identificere servicepræference og kundetype på tonalitet, ordvalg og kropssprog
  • Lær at møde kunden bedst muligt i enhver samtale

Tilmelding

Kurset koster 4995 kr. ekskl. moms pr. person. Prisen inkluderer let morgenmad, frokost og eftermiddagskaffe begge dage samt billetgebyr.

Vil du med, så tilmeld dig her senest 1. september:

Der er et begrænset antal pladser og tilmelding sker efter først-til-mølle-princippet.

Ønsker du fakturabetaling og er du ikke allerede kunde hos Miralix, bedes du sende dine faktureringsoplysninger (firmanavn, CVR. nr., kontaktperson, faktureringsmailadresse og evt. rekvisitionsnummer) med i mailen med din bestilling.

Ved tilmeldingen via mail accepterer du vores privatlivspolitik, at modtage mails vedrørende dette arrangement og at dine kontaktoplysninger deles med Business Culture Institute. Tilmelder du dig online, accepterer du desuden, at dine kontaktoplysninger behandles af Miralix såvel som Tikko.dk, der administrerer betalingen.

Vi forbeholder os ret til at aflyse ved for få tilmeldinger. Såfrem arrangementet aflyses refunderes det fulde beløb.

Miralix kundedag

Tag med til kundedag hos Miralix

Hvordan designer du serviceoplevelser, der får dine kunder til at anbefale dig? Det er én af de ting, du kan høre om, når vi holder kundedag den 12. og 20. maj. Vi får nemlig besøg af Jimmy Bastian Riberholdt fra Kundeambassaden.dk, som vil gøre os klogere på wow-oplevelser i kundeservice.

Han vil fortælle, hvordan gode serviceoplevelser bl.a. kan hjælpe din arbejdsplads med at:
• få flere anbefalinger (og dermed højere omsætning).
• få glade kunder og dermed også gladere medarbejdere.
• få flere loyale kunder.
• skabe effektive processer (og dermed lavere omkostninger).

Du kan desuden høre, hvad der er af nyheder siden sidst og hvad vi har på tegnebrættet for den kommende tid. Du kan også netværke med andre Miralix-brugere og være med til at præge udviklingen af fremtidens kontaktcenter-løsning ved at dele dine input og ønsker til vores udvikling med os

Vi håber, at du har lyst til at være med.

Dato og sted

  • Torsdag den 12. november hos Teknologisk Institut, Gregersensvej 8, 2630 Taastrup.
  • Tirsdag den 17. november hos VOLA, Lunavej 2, 8700 Horsens.

Program

09.30 – 10.00: Kaffe og rundstykker
10.00 – 10.15: Officiel start og velkomst
10.15 – 10.35: Præsentation af dagens vært.
10.35 – 11.30: Siden sidst
11.30 – 12:00: Frokost
12.00 – 13.00: Design serviceoplevelser, der skaber anbefalinger.
13.00 – 13.15: Kaffe og kage
13.15 – 13.45: Roadmap
13.45 – 14:30: Feedback og åben diskussion om udvikling
14.30 – 15.00: Netværk og dialog på tværs

Tilmelding

Vil du med, så tilmeld dig her:

Det er gratis at deltage og der er et begrænset antal pladser, så tilmelding sker efter først-til-mølle-princippet.

Når du tilmelder dig, accepterer du at modtage mails vedrørende kundedagen.

Ved tilmelding accepterer du ligeledes, at dine kontaktoplysninger behandles af Miralix og Google Forms, som tilmeldingerne indsamles igennem.

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix er Microsoft Gold Communications partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

Miralix er AudioCodes Registered Partner. Kontakt os for mere information.