Miralix Call Group:
Log telefoner ind i ringegrupper

Miralix Call Group er en funktion, der gør det muligt at oprette simple ringegrupper enten som supplement til køer i jeres KontaktCenter eller som en selvstændig del, uden et KontaktCenter.

Med Miralix Call Group kan du logge telefoner ind i en simpel ringegruppe, i stedet for at logge agenter ind. Det er en fordel, hvis der bl.a. er tale om et fællesområde, der er dækkes af flere medarbejdere – f.eks. et lagerområde.

Når telefonen skal logges ind i ringegruppen, tages røret af og der tastes en kode ind. Det samme gøres, når telefonen skal logges ud.

Miralix Call Group er et tilvalg, som sættes op via Miralix Supervisor Add-on.

Med Miralix Call Group kan du:

  • få fordelene af en simpel ringegruppe, uden at have en KontaktCenter-løsning.
  • bruge simple ringegrupper som supplement til opkalds-, web chat og opgavekøer i en KontaktCenter-løsning.
  • anvende multiring, hvor flere telefoner ringer samtidig – f.eks. i hver ende af et lager.
  • anvende cyklisk ring  enten med fast start, hvor telefonerne ringes op i en bestemt rækkefølge, eller baseret på, hvilke telefoner, der har været ledig i længst tid.
https://i2.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/AudioCodes-IP445-SIP-telefon.png?fit=600%2C404&ssl=1

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix - intelligent håndtering af kundekontakt

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Tlf: +45 76 41 09 00
Email: info@miralix.com

Ring til helpdesk
Åbningstider

Mandag-torsdag: Kl. 08.00-16.00
Fredag: Kl. 08.00-15.00.

> Gå til support-siden

Miralix er Microsoft Gold Communications partner
Miralix er Eliteleverandor til det offentlige 2021
Miralix er certificeret af DNV efter ISO 14001 standarden

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.