Miralix Call Recording:
optag samtaler med jeres kunder og styrk jeres kundeservice

Hvis du ønsker, at din arbejdsplads skal yde den bedst mulige kundeservice, bør du overveje, om optagelse af samtaler er noget du vil investere i. Der kan nemlig være stor værdi at hente i de samtaler, I har med kunderne.

Samtalerne kan bruges som et redskab til at hjælpe de enkelte medarbejdere med at blive dygtigere og udvikle deres kompetencer. Samtidigt kan de være med til at højne servicen i virksomheden generelt og derved kan de være med til at give dig endnu gladere kunder.

Fordelen ved optagelse af samtaler – fremfor at have en medarbejder til at lytte med under opkaldet – er at du og dine medarbejdere kan høre samtalerne alle de gange, I har behov for.

Samtidig undgår du, at personen, der lytter med, påvirker situationen. På den måde får du de bedste og mest autentiske samtaler at evaluere virksomhedens kundeservice ud fra – og det bedste grundlag til at vurdere, hvad der bedst kan hjælpe dine medarbejdere med at udvikle deres kundeservice endnu mere.

Optagelse af samtaler kan også bruges som et redskab, hvis din virksomhed har brug for at dokumentere, hvilke aftaler dine medarbejdere har indgået med en kunde.

Hvis du gerne vil kunne gemme virksomhedens opkald, har du brug for en Miralix Call Recording-licens til dit KontaktCenter. Med den kan du automatisk optage samtaler fra indgående kald modtaget igennem opkaldskøer for de agenter, du vælger.

Optagelserne kan høres igennem vores system eller eksporteres til bearbejdning i et eksternt system – f.eks. Capturi conversational insights platform (tilvalg).

For at sikre, at vores modul til optagelse af samtaler lever op til persondataforordningen, har vi gjort det muligt at slette samtaler, jeres kunder i første omgang har givet samtykke til optagelse af. Persondataforordningen kræver nemlig, at man altid skal kunne trække sit samtykke tilbage.

Miralix Call Recording

Vælg Miralix Call Recording og nyd følgende fordele:

Optag indgående kø-opkald

– for de agenter, I vælger.

Giv sparring på opkald

– og hjælp jeres medarbejdere med at udvikle deres kundeservice kompetencer.

Få dokumentation på aftaler

– og gør det muligt at genopfriske detaljerne i en kundeservicesag.

Slet samtaler nemt og hurtigt

– hvis en kunde trækker sit samtykke til optagelsen tilbage.

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix er Microsoft Gold Communications partner
Miralix er Eliteleverandor til det offentlige 2021
Miralix er certificeret af DNV efter ISO 14001 standarden