Miralix Call Recording:
optag samtaler med jeres kunder og styrk jeres kundeservice

Hvis du ønsker at din virksomhed skal yde den bedst mulige kundeservice, bør du overveje, om optagelse af samtaler er noget du vil investere i. Der kan nemlig være stor værdi at hente i de samtaler dine kundeservicemedarbejdere har med dine kunder.

Samtalerne kan bruges som et redskab til at hjælpe de enkelte medarbejdere med at blive dygtigere og udvikle deres kompetencer. Samtidigt kan de være med til at højne servicen i virksomheden generelt og derved kan de være med til at give dig endnu gladere kunder.

Fordelen ved optagelse af samtaler – fremfor at have en medarbejder til at lytte med under opkaldet – er at du og dine medarbejdere kan høre samtalerne alle de gange, I har behov for.

Samtidig undgår du, at personen, der lytter med, påvirker situationen. På den måde får du de bedste og mest autentiske samtaler at evaluere virksomhedens kundeservice ud fra – og det bedste grundlag til at vurdere, hvad der bedst kan hjælpe dine medarbejdere med at udvikle deres kundeservice endnu mere.

Optagelse af samtaler kan også bruges som et redskab, hvis din virksomhed har brug for at dokumentere, hvilke aftaler dine medarbejdere har indgået med en kunde.

I forbindelse med håndtering af kundeservicesager, kan det også være en hjælp for dine medarbejdere, at de kan gå tilbage til en samtale og få genopfrisket alle detaljerne.

Udnyt potentialet i jeres samtaler

Hvis du gerne vil kunne gemme virksomhedens opkald, har du brug for en Miralix Call Recording-licens til dit KontaktCenter. Med den kan du automatisk optage samtaler fra indgående kald modtaget igennem opkaldskøer for de agenter, du vælger.

Når en samtale er optaget, kan dine agenter finde optagelserne under Voicemail-fanen i Miralix Desktop-klienten.

Alle optagelser, der foretages igennem vores KontaktCenter, er krypterede og kan kun aflyttes igennem vores system. Det er gjort for at beskytte både dine kunder og medarbejdere, hvis nogen skulle få utilsigtet adgang til din virksomheds servere.

For at sikre, at vores modul til optagelse af samtaler lever op til persondataforordningen, har vi udviklet endnu et sikkerheds feature: Vi har gjort det muligt at slette samtaler, en kunde i første omgang har givet samtykke til bliver optaget. Persondataforordningen kræver nemlig, at man altid skal kunne trække sit samtykke tilbage.

Optag samtaler i Miralix' KontaktCenter med Miralix Call Recording licensen

Vælg Miralix Call Recording og nyd følgende fordele:

Optag indgående kø-opkald

– for de agenter, I vælger.

Giv sparring på opkald

– og hjælp jeres medarbejdere med at udvikle deres kundeservice kompetencer.

Få dokumentation på aftaler

– og gør det muligt at genopfriske detaljerne i en kundeservicesag.

Slet samtaler nemt og hurtigt

– hvis en kunde trækker sit samtykke til optagelsen tilbage.

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix er Microsoft Gold Communications partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

Miralix er AudioCodes Registered Partner. Kontakt os for mere information.