Miralix integration til Capturi:
Konverter jeres samtaler til værdifulde indsigter

Vil du have dybere forståelse af dine kunders ønsker og behov, og kunne udnytte dit teams fulde potentiale?

Så kan du med fordel integrere Miralix KontaktCenter med Capturis taleanalyseværktøj. På den måde kan I automatisk optage og analysere indkommende samtaler og få indsigt i, hvad jeres kunder kontakter jer om.

Capturi er en intuitiv conversational insights platform, der analyserer og bearbejder jeres samtaler ved hjælp af Natural Language Processing (talegenkendelse), Machine Learning og avancerede statistiske analyser.

Indsigterne fra samtalerne giver jer en unik mulighed for bedst muligt at adressere de emner, kunderne ringer om, og dermed forbedre jeres service. Det kan bl.a. være at komme henvendelser i forkøbet samt optimere dialogen med kunden, når samtalen er i gang.

Indsigterne kan desuden bruges til at sikre hurtigere onboarding og bedre intern uddannelse, ligesom indsigterne også løbende kan bruges i forbindelse med coaching og kvalitetssikring.

Med integrationen til Capturi får I altså konkrete indsigter, der direkte kan bruges til at skabe endnu bedre serviceoplevelser og udnytte dit teams fulde potentiale.

Og fordi Capturi bruger machine learning, får I et levende produkt, der løbende udvikles og forbedres i takt med jeres behov.

Integrationen til Capturi forudsætter brug af Miralix Call Recording. Integrationen kræver desuden adgang til Capturi. Kontakt Capturi for aktuelle priser.

Med en Capturi integration til Miralix KontaktCenter kan I:

  • automatisk optage og analysere kø-opkald, der modtages i Miralix KontaktCenter.
  • nemt se kø-informationer i den taleanalyse, der hentes ud, så samtaler fra forskellige køer og medarbejdere kan analyseres forskelligt.
  • komme hyppige henvendelser i forkøbet, f.eks. via en selvbetjenings- eller FAQ-side eller via talebeskeder i telefonkøen. Dermed kan I minimere antallet af samtaler, der ikke skaber værdi, og få bedre tid til de samtaler, der til gengæld gør.
  • få indsigt i hvilke typer samtaler og hvilke emner, der behandles af forskellige agenter. På den baggrund kan I optimere hvilke henvendelser, der routes til hvem.
  • identificere de kundehåndteringer, der giver den højeste kundetilfredshed og NPS.
  • nemt dele eksempler på best practice eller gode løsningsforslag, så I lærer af hinanden.
  • coache de enkelte medarbejdere og give direkte feedback på konkrete situationer, uden at samtalen risikerer at blive påvirket, som det kan være tilfældet ved medlyt.
Miralix integration til Capturi

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix - intelligent håndtering af kundekontakt

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Tlf: +45 76 41 09 00
Email: info@miralix.com

Ring til helpdesk
Åbningstider

Mandag-torsdag: Kl. 08.00-16.00
Fredag: Kl. 08.00-15.00.

> Gå til support-siden

Miralix er Microsoft Gold Communications partner
Miralix er Eliteleverandor til det offentlige 2021
Miralix er certificeret af DNV efter ISO 14001 standarden

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.