Vil du have dybere forståelse af dine kunders ønsker og behov, og kunne udnytte dit teams fulde potentiale?
Så kan du med fordel integrere Miralix KontaktCenter med Capturis taleanalyseværktøj. På den måde kan I automatisk optage og analysere indkommende samtaler og få indsigt i, hvad jeres kunder kontakter jer om.
Capturi er en intuitiv conversational insights platform, der analyserer og bearbejder jeres samtaler ved hjælp af Natural Language Processing (talegenkendelse), Machine Learning og avancerede statistiske analyser.
Indsigterne fra samtalerne giver jer en unik mulighed for bedst muligt at adressere de emner, kunderne ringer om, og dermed forbedre jeres service. Det kan bl.a. være at komme henvendelser i forkøbet samt optimere dialogen med kunden, når samtalen er i gang.
Indsigterne kan desuden bruges til at sikre hurtigere onboarding og bedre intern uddannelse, ligesom de også løbende kan bruges i forbindelse med coaching og kvalitetssikring.
Med integrationen til Capturi får I altså konkrete indsigter, der direkte kan bruges til at skabe endnu bedre serviceoplevelser og udnytte jeres fulde potentiale.
Og fordi Capturi bruger machine learning, får I et levende produkt, der løbende udvikles og forbedres i takt med jeres behov.
Integrationen til Capturi forudsætter brug af Miralix Call Recording. Integrationen kræver desuden adgang til Capturi. Kontakt Capturi for aktuelle priser.
Med en Capturi integration til Miralix KontaktCenter kan I:
I videoerne nedenfor kan du høre, hvordan du kan skabe værdifulde samtaler med dine kunder, med Miralix KontaktCenter og Capturis samtaleanalyser: