Miralix Chat er en integreret del af Miralix KontaktCenter, som gør det muligt at chatte via Miralix Desktop-klienten. Miralix Chat kan bruges af alle medarbejdere, der har enten en Miralix Desktop Agent-licens, en Miralix Desktop Agent Lite-licens eller en Miralix Desktop-licens.
Med Miralix Chat kan dine medarbejdere nemt og hurtigt skrive beskeder til hinanden, f.eks. hvis en medarbejder skal have hjælp fra en kollega i forbindelse med et opkald fra en kunde, eller hvis to medarbejdere skal samarbejde om en opgave fra hver sin afdeling.
Når du bruger Miralix Chat, kan du se, om den du skriver til er tilgængelig eller optaget – præcis som du er vant til fra KontaktCenter-klienten.
Miralix Chat kan både bruges til personlige samtaler mellem to medarbejdere (1:1 chat) og til gruppesamtaler mellem tre eller flere medarbejdere.
Samtaler overgår automatisk til at være gruppechats, når en tredje person tilføjes. Når det sker, vil alle beskeder, der er skrevet efter den tredje persons tilføjelse, være tilgængelige for alle i gruppechatten.
Fordele ved Miralix Chat: