Miralix Chat:
Få intern chat i dit KontaktCenter

Miralix Chat er en integreret del af Miralix KontaktCenter, som
gør det bliver muligt at chatte via Miralix Desktop-klienten. Miralix Chat kan bruges af alle medarbejdere, der har enten en Miralix Desktop Agent-licens, en Miralix Desktop Agent Lite-licens eller en Miralix Desktop-licens.

Med Miralix Chat kan dine medarbejdere nemt og hurtigt skrive beskeder til hinanden, f.eks. hvis en medarbejder skal have hjælp fra en kollega i forbindelse med et opkald fra en kunde eller hvis to medarbejdere skal samarbejde om en opgave fra hver sin afdeling.

Når du bruger Miralix Chat, kan du se, om den du skriver til er tilgængelig eller optaget – præcis som du er vant til fra KontaktCenter-klienten.

Miralix Chat kan både bruges til personlige samtaler mellem to medarbejdere (1:1 chat) og til gruppesamtaler mellem tre eller flere medarbejdere.

Samtaler overgår automatisk til at være gruppechats, når en tredje person tilføjes. Når det sker vil alle beskeder, der er skrevet efter den tredje persons tilføjelse, være tilgængelige for alle i gruppechatten.

Fordele ved Miralix Chat:

  • Chat-funktionen er en integreret del af Miralix’ Desktop-klienten og dermed får du flere muligheder, uden at betale ekstra og uden at skulle lære et helt nyt værktøj at kende.
  • Chatten kan poppes ud af Desktop-klienten, så du f.eks. kan bruge klienten på én skærm og chatten på en anden.
  • Dine medarbejdere kan hurtigt og nemt kommunikere med hinanden – f.eks. i forbindelse med sagshåndtering – samtidig med at de håndterer opkald fra kunder.
  • Der er både mulighed for personlige samtaler mellem to medarbejdere (1:1) og gruppechat.
  • Du kan tilvælge Miralix Task-to-Chat, som gør det muligt at oprette og tildele opgaver fra f.eks. dit CRM-system til ledige agenter, via chat.
  • Du kan tilvælge Miralix Web Chat, som gør det muligt for jeres kunder at få hjælp via chat fra jeres hjemmeside.
Miralix Chat til dit Kontaktcenter

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix - intelligent håndtering af kundekontakt

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Tlf: +45 76 41 09 00
Email: info@miralix.com

Ring til helpdesk
Åbningstider

Mandag-torsdag: Kl. 08.00-16.00
Fredag: Kl. 08.00-15.00.

> Gå til support-siden

Miralix er Microsoft Gold Communications partner
Miralix er Eliteleverandor til det offentlige 2021
Miralix er certificeret af DNV efter ISO 14001 standarden

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.