Miralix Chat:
Gør det muligt at chatte internt i dit KontaktCenter

Nem og hurtig kommunikation mellem medarbejdere

Miralix Chat er en ekstra funktion du kan tilkøbe til dit Miralix KontaktCenter, så det bliver muligt at chatte via KontaktCenter-klienten.

Dermed kan dine medarbejdere nemt og hurtigt skrive beskeder til hinanden, f.eks. hvis en medarbejder skal have hjælp fra en kollega i forbindelse med et opkald fra en kunde eller hvis to medarbejdere skal samarbejde om en opgave fra hver sin afdeling.

Når du bruger Miralix Chat, kan du se, om den du skriver til er tilgængelig eller optaget – præcis som du er vant til fra din KontaktCenter-klient.

Miralix Chat kan både bruges til personlige samtaler mellem to medarbejdere (1:1 chat) og til gruppesamtaler mellem tre eller flere medarbejdere.

Samtaler overgår automatisk til at være gruppechats, når en tredje person tilføjes. Når det sker vil alle beskeder, der er skrevet efter den tredje persons tilføjelse, være tilgængelige for alle i gruppechatten.

Chat-funktionen kan bruges af alle medarbejdere, der har enten en KontaktCenter Agent-licens, en KontaktCenter Agent Lite-licens eller en Kontorbruger-licens.

Miralix Chat til intern chat i virksomheden.
Miralix Chat er en integreret del af Miralix KontaktCenter klient

Fordele ved at vælge Miralix Chat:

  • Chat-funktionen er en integreret del af Miralix’ KontaktCenter-klient og dermed får du ekstra muligheder, uden først at skulle lære et helt nyt værktøj at kende.
  • Chatten kan poppes ud af KontaktCenter-klienten, så du f.eks. kan bruge klienten på én skærm og chatten på en anden.
  • Chat-funktionen tilkøbes for hele virksomheden på én gang. Det vil sige, at alle de medarbejdere, der i forvejen bruger KontaktCenter-klienten, får adgang til chatten.
  • Dine medarbejdere kan hurtigt og nemt kommunikere med hinanden – f.eks. i forbindelse med sagshåndtering – samtidig med at de håndterer opkald fra kunder.
  • Der er både mulighed for personlige samtaler mellem to medarbejdere (1:1) og gruppechat.

Fordele ved at vælge Miralix Chat:

  • Chat-funktionen er en integreret del af Miralix’ KontaktCenter-klient og dermed får du ekstra muligheder, uden først at skulle lære et helt nyt værktøj at kende.
  • Chat-funktionen tilkøbes for hele virksomheden på én gang. Det vil sige, at alle de medarbejdere, der i forvejen bruger KontaktCenter-klienten, får adgang til chatten.
  • Dine medarbejdere kan hurtigt og nemt kommunikere med hinanden – f.eks. i forbindelse med sagshåndtering – samtidig med at de håndterer opkald fra kunder.
  • Der er både mulighed for personlige samtaler mellem to medarbejdere (1:1) og gruppechat.

Vil du vide mere?
Så bestil et opkald her

Udfyld kontaktformularen for at bestille et opkald og få en uforpligtende snak om hvordan vores produkter kan skabe værdi i din virksomhed.

Vi forventer at ringe til dig indenfor et døgn i hverdagene.

Du kan også prøve en Miralix-løsning og få gratis licenser i en måned.

Læs om vores proof of concept-forløb her

Miralix sikrer intelligent håndtering af kundekontakt og gør det nemt at give god kundeservice

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Miralix A/S er Microsoft Gold Communications Partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.