Miralix Chat:
Gør det muligt at chatte internt i dit KontaktCenter

Miralix Chat er en ekstra funktion du kan tilkøbe til dit Miralix KontaktCenter, så det bliver muligt at chatte via Miralix Desktop-klienten. Miralix Chat kan bruges af alle medarbejdere, der har enten en Miralix Desktop Agent-licens, en Miralix Desktop Agent Lite-licens eller en Miralix Desktop-licens.

Med Miralix Chat kan dine medarbejdere nemt og hurtigt skrive beskeder til hinanden, f.eks. hvis en medarbejder skal have hjælp fra en kollega i forbindelse med et opkald fra en kunde eller hvis to medarbejdere skal samarbejde om en opgave fra hver sin afdeling.

Når du bruger Miralix Chat, kan du se, om den du skriver til er tilgængelig eller optaget – præcis som du er vant til fra KontaktCenter-klienten.

Miralix Chat kan både bruges til personlige samtaler mellem to medarbejdere (1:1 chat) og til gruppesamtaler mellem tre eller flere medarbejdere.

Samtaler overgår automatisk til at være gruppechats, når en tredje person tilføjes. Når det sker vil alle beskeder, der er skrevet efter den tredje persons tilføjelse, være tilgængelige for alle i gruppechatten.

Fordele ved at vælge Miralix Chat:

  • Chat-funktionen er en integreret del af Miralix’ Desktop-klienten og dermed får du ekstra muligheder, uden først at skulle lære et helt nyt værktøj at kende.
  • Chatten kan poppes ud af Desktop-klienten, så du f.eks. kan bruge klienten på én skærm og chatten på en anden.
  • Chat-funktionen tilkøbes for hele virksomheden på én gang. Det vil sige, at alle de medarbejdere, der i forvejen bruger Miralix Desktop-klienten, får adgang til chatten.
  • Dine medarbejdere kan hurtigt og nemt kommunikere med hinanden – f.eks. i forbindelse med sagshåndtering – samtidig med at de håndterer opkald fra kunder.
  • Der er både mulighed for personlige samtaler mellem to medarbejdere (1:1) og gruppechat.
Få Miralix Chat som en integreret del af virksomheden

Fordele ved at vælge Miralix Chat:

  • Chat-funktionen er en integreret del af Miralix’ KontaktCenter-klient og dermed får du ekstra muligheder, uden først at skulle lære et helt nyt værktøj at kende.
  • Chat-funktionen tilkøbes for hele virksomheden på én gang. Det vil sige, at alle de medarbejdere, der i forvejen bruger KontaktCenter-klienten, får adgang til chatten.
  • Dine medarbejdere kan hurtigt og nemt kommunikere med hinanden – f.eks. i forbindelse med sagshåndtering – samtidig med at de håndterer opkald fra kunder.
  • Der er både mulighed for personlige samtaler mellem to medarbejdere (1:1) og gruppechat.

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix er Microsoft Gold Communications partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

Miralix er AudioCodes Registered Partner. Kontakt os for mere information.