Miralix til Cisco:
Integrer kontaktcentret i din eksisterende telefoniløsning

Med en Cisco kommunikationsplatform kan du som kunde overflytte det eksisterende kontaktcentermiljø til Miralix KontaktCenter. Du bestemmer selv hvilket tempo du ønsker overflytningen skal foregå i, samtidig med at du kan genbruge både Cisco bordtelefoner og softphones.

Når du har overflyttet til Miralix KontaktCenter får du mulighed for både at måle og føre statistik og dermed foretage den vigtige kvalitetssikring på f.eks. opkald, svartid, kø-belastninger og performance.

Du kan få at vide, om der foretages opkald i din Cisco-løsning, og se hvilken status en kollega har; om vedkommende er optaget, ledig, sidder i møde, eller om telefonen er viderestillet.

Når du modtager et opkald på din mobiltelefon, så vil din Cisco bordtelefon via Miralix KontaktCenter-løsning vise optaget.

Du har også mulighed for at sætte en note i Miralix Kontaktcenter, som automatisk videregives til Ciscos Call Manager telefonisystem.

Miralix til Cisco: Integrer kontaktcentret i din Cisco-løsning

Relevante produkter, når du vælger Miralix til Cisco:

Miralix Office Operator

Få overblik med vores professionelle omstillingsbord.

Miralix Desktop Agent

Hold overblik og besvar opkald via vores kontaktcenter-klient.

Miralix Desktop Agent Lite

Kontaktcenter-funktionalitet til medarbejdere, der kun skal indgå i én telefonkø

Miralix Supervisor Add-on

Se og tilpas opsætninger for din Miralix-løsning.

Miralix Desktop

Få adgang til telefonbogen og mulighed for at modtage opkald på softphone eller mobil.

Miralix Core Access License

Få statusvisning og andre populære KontaktCenter-funktioner.

Miralix Core Access License Lite

Få adgang til populære KontaktCenter-funktioner.

Miralix Go Agent

Besvar kø-opkald fra et ubegrænset antal telefonkøer, omstil opkald, se status, søg kolleager frem og sæt noter på din mobiltelefon.

Miralix VoIP Endpoint

Foretag opkald på softphone eller SIP-telefon via computeren via virksomhedens netværksforbindelse.

Miralix View

Få statistik over virksomhedens kaldsflow og performance.

Miralix Wallboard

Synliggør afdelingens performance i øjeblikket.

Miralix Host Monitor

Sikrer optimal drift af on-prem løsninger.

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix - intelligent håndtering af kundekontakt

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Tlf: +45 76 41 09 00
Email: info@miralix.com

Ring til helpdesk
Åbningstider

Mandag-torsdag: Kl. 08.00-16.00
Fredag: Kl. 08.00-15.00.

> Gå til support-siden

Miralix er Microsoft Gold Communications partner
Miralix er Eliteleverandor til det offentlige 2021
Miralix er certificeret af DNV efter ISO 14001 standarden

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.