Miralix Online:
Cloud hosting af din KontaktCenter-løsning

Cloud hosting – også kaldet hosting i skyen – er det oplagte valg, hvis du gerne vil slippe for at drifte og vedligeholde din arbejdsplads’ KontaktCenter-løsning.

Det kan være fordi det er tidskrævende og du har andet, du hellere vil bruge din tid på. Eller fordi du gerne vil undgå de investeringer i hardware, der er nødvendige, hvis løsningen installeres on-premise.

Da vi selv har udviklet KontaktCenter-løsningen helt fra bunden, er vi uden tvivl de bedste til at sikre, at den bliver driftet ordentligt.

Hos Miralix tilbyder vi to forskellige muligheder indenfor cloud hosting: hhv. Miralix Online Private Cloud og Miralix Online. Grundpakken er den samme: vi leverer vores applikationer til din organisation via lukkede kredsløb og har driftsansvaret for den centrale del af løsningen. Det betyder, at du kan bruge dine ressourcer der, hvor det giver mest værdi for organisationen.

Forskellen ligger i om du vil have indflydelse på, hvornår opgraderinger ifm. releases samt sikkerheds- og funktionspatches foretages.

Med Miralix Online Private Cloud aftales opgraderinger med jer, så det påvirker jeres drift mindst muligt.

Med Miralix Online foretages opgraderingerne indenfor vores alm. arbejdstid og vi kan frit vælge tidspunktet.

Se en sammenligning af de to cloud hosting muligheder i afsnittet nedenfor eller læs mere i vores produktark.

Sammenligning af hosting-muligheder hos Miralix:

Træk fingeren på tværs af skærmen for at se hele oversigten.

Miralix Online Miralix Online Private Cloud
Miralix varetager drift og vedligehold af dit KontaktCenter:
Miralix har driftansvar for den centrale del af løsningen:
Applikationer leveres via lukkede kredsløb:
Understøtter Ren Mobil-løsninger:
Understøtter softphone og bordtelefoner via SIP Gateway:
Skalérbart set-up
Du kender omkostningerne på forhånd:
Du slipper for indkøb af hardware:
Daglig back-up:
Mulighed for support 24/7:
Du har indflydelse på hvornår løsningen opgraderes:
Du har indflydelse på hvornår løsningen patches:

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix - intelligent håndtering af kundekontakt

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Tlf: +45 76 41 09 00
Email: info@miralix.com

Ring til helpdesk
Åbningstider

Mandag-torsdag: Kl. 08.00-16.00
Fredag: Kl. 08.00-15.00.

> Gå til support-siden

Miralix er Microsoft Gold Communications partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

Miralix er AudioCodes Registered Partner. Kontakt os for mere information.
Miralix er SKI leverandør: Køb Miralix KontaktCenter på SKI 02.06