Miralix Online:
Cloud hosting af din KontaktCenter-løsning

Cloud hosting – også kaldet hosting i skyen – er det oplagte valg, hvis du gerne vil slippe for at drifte og vedligeholde din arbejdsplads’ KontaktCenter-løsning.

Dermed får du frigivet ressourcer, som kan bruges dér hvor det giver mest værdi for organisationen.

Da vi selv har udviklet KontaktCenter-løsningen helt fra bunden, er vi uden tvivl de bedste til at sikre, at den bliver driftet ordentligt.

Hos Miralix tilbyder vi to forskellige cloud hosting-muligheder; Miralix Online Private Cloud og Miralix Online, som indeholder samme grundpakke.

Forskellen ligger primært i, at du med Miralix Online Private Cloud får en dedikeret server og at opgraderinger aftales med jer, så det påvirker jeres drift mindst muligt.

Med Miralix Online foretages opgraderingerne indenfor definerede servicevinduer.

Sammenligning af hosting-muligheder hos Miralix:

Træk fingeren på tværs af skærmen for at se hele oversigten.

Miralix Online Miralix Online Private Cloud
Co2-neutral hosting drevet af vindmøller:
Miralix varetager drift og vedligehold af dit KontaktCenter:
Miralix har driftansvar for den centrale del af løsningen:
Understøtter Ren Mobil-løsninger:
Understøtter softphone og bordtelefoner via SIP Gateway:
Skalérbart set-up
Du kender omkostningerne på forhånd:
Du slipper for indkøb af hardware:
Daglig back-up:
Mulighed for support 24/7:
Løsningen placeres på en dedikeret server:
Applikationer leveres via lukkede kredsløb:
Du har indflydelse på hvornår løsningen opgraderes:
Du har indflydelse på hvornår løsningen patches:
Mulighed for etablering af lukket kredsløb:

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix er Microsoft Gold Communications partner
Miralix er Eliteleverandor til det offentlige 2021
Miralix er certificeret af DNV efter ISO 14001 standarden