Miralix Core Access License er en systemlicens, der giver adgang til den grundlæggende funktionalitet i vores kontaktcenter – bl.a. skills, opkaldsroutning, callback og meget mere. Det er med andre ord ”motoren” i vores løsning, der gør det muligt at håndtere jeres kundekontakt intelligent, skabe bedre serviceoplevelser og få mere effektive medarbejdere.
Miralix Core Access License giver adgang til at oprette et ubegrænset antal køer at forskellige type. Det gælder både distributionskøer og plukkekøer til opkald, opgaver og chat. Derved kan I bygge jeres løsning, så den understøtter jeres arbejdsdag og kundeservice bedst muligt.
Licensen gør det også muligt at søge kollegaer frem og se deres tilgængelighed på tværs af kontaktcenter-løsningens forskellige klienter; Miralix Office Operator, Miralix Desktop eller Miralix Go.
Tilgængeligheden kan vises via status fra noter, mobiltelefon, lokalnummer, kalender, opgaver, web chat og Microsoft Teams eller Skype for Business. Statusvisningen gør det nemt at se hvor og hvornår dine kollegaer kan kontaktes, så du slipper for spildtid ved forgæves opkald.
Med Miralix Core Access License kan du skalere din arbejdsplads’ kontaktcenterløsning, så den følger jeres udvikling.
Statusvisning i Miralix Go.