I Miralix ønsker vi at være en troværdig leverandør, samarbejdspartner og arbejdsplads. Det betyder bl.a., at vi gerne vil vise, at det vi siger, vi gør, også er det vi gør i praksis – ligesom det også betyder, at vi ønsker at være transparante omkring vores tiltag og måde at arbejde på.
I den forbindelse har vi, via Valified.com, valideret vores indsats mht. miljø, socialt ansvar og ledelse, i form af en såkaldt ESG-rapport (=Environment, Social & Governance). Det er en bæredygtighedsrapport, som laves i forbindelse med årsrapporten.
Miralix A/S ønsker på følgende områder at:
Menneskerettigheder og anti-korruption:
Konkret betyder det:
Arbejdstagerrettigheder
Konkret betyder det:
Arbejdsmiljø
Forpligte os til at sørge for, at arbejdsmiljøet er af en sådan standard i forhold til den tekniske udvikling, at vores medarbejdere ikke udsættes for påvirkninger eller risici, der kan skade deres helbred på kort eller lang sigt. Det drejer sig både om arbejdsbetingede sygdomme og ulykker.
Konkret betyder det:
Miljø
Forpligte os til regelmæssigt at udvikle og vedligeholde vores arbejdsprocesser og systemer til håndtering og forebyggelse af de væsentlige miljøforhold, der gælder for vores aktiviteter (materialespild- og forbrug, relevant energiforbrug, sortering og genanvendelse).
Som software-virksomhed påvirker vi i Miralix primært miljøet med via vores affald, energiforbrug og transport. Det er vigtig for os, at reducere det miljø aftryk vi sætter, samt hjælpe vores kunder med at gøre det samme.
Vores primære fokusområde vil være at arbejde med energioptimering, i hele vores serviceleverance, lige fra produktudvikling, hen over installation og dagligt drift, for derved at give kunderne mulighed for at få en grøn kontaktcenterløsning. Vores miljømål er at tage to initiativer årligt, der understøtter FN’s 17 verdensmål.
Konkret ønsker vi at:
Læs mere om vores miljøindsats her.
I øvrigt
Endvidere er det vores hensigt at respektere og overholde yderligere særlige forhold, der måtte være indeholdt i kundeaftaler og -kontrakter.
Vi stiller os som virksomhed åbne og villige til at acceptere uanmeldte kontrolbesøg af både kunder og af 3. part og fremlægger i denne forbindelse gerne al nødvendig og relevant dokumentation.