Design dit KontaktCenter

Få en løsning, der er skræddersyet til jeres behov

Miralix Kontaktcenter-løsning

Hos Miralix designes din arbejdsplads’ KontaktCenter, så det passer til dit og dine kollegaers behov. På den måde sikrer vi, at løsningen opfylder jeres ønsker, giver jer de funktioner I har brug for og kan arbejde sammen med evt. eksisterende udstyr.

Her på siden kan du læse mere om de mange muligheder, du har, når jeres skræddersyede KontaktCenter-løsning skal designes; fra grundlæggende forbindelser til brugerklienter. Sammen skaber de en helstøbt løsning, der er endnu bedre end dén I måske allerede har.

Vi hjælper meget gerne – og helt uforpligtende – med behovsafdækningen. Fordi vi allerede hjælper +300 kunder på tværs af brancher, har vi stor erfaring og unik indsigt i, hvordan Miralix-løsningen kan sættes op, så den skaber størst mulig forretningsmæssig værdi for din arbejdsplads, gør arbejdet nemmere for jeres agenter og skaber de bedste serviceoplevelser for jeres kunder.

Book en demo eller kontakt os, hvis du vil vide mere om vores KontaktCenter-løsning.

KontaktCenter-klienter

Vi har en klient til dig, uanset hvor du arbejder
og hvad din rolle er

Vi har en klient til dig, uanset hvor du arbejder og hvad din rolle er

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix_omstillingsbord.png

I omstillingen

Vores omstillingsbord kan bruges af arbejdspladser af enhver art og størrelse.

Miralix Office Operator
Vores professionelle omstillingsbord er udviklet til dig, som skal kunne håndtere mange henvendelser og hurtigt have overblik over kollegaers kontaktinformation, tilgængelighed m.m., så du kan hjælpe kunderne videre.

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-Desktop-KontaktCenter-klient.png

På kontoret

Vores PC-klient fås i tre forskellige versioner, alt efter hvad du har brug for:

Miralix Desktop Agent
er udviklet til dig, der skal indgå i plukkekøer og et ubegrænset antal opkalds- og henvendelseskøer på forskellige niveauer.

Miralix Desktop Agent Lite
er udviklet til dig, der kun skal indgå i én opkalds- eller henvendelseskø.

Miralix Desktop
er udviklet til dig, der skal have en enkel arbejdstelefon med integreret telefonbog og mulighed for statusvisning.

Miralix Supervisor Add-on
er en udviddelse til dig, der skal se og redigere opsætninger for din Miralix-løsning.

Brug Miralix KontaktCenter på farten

På farten

Vores mobil app fås i tre forskellige versioner, alt efter hvad du har brug for:

Miralix Go Agent
er udviklet til dig, der skal indgå i plukkekøer og et ubegrænset antal opkaldskøer på forskellige niveauer.

Miralix Go Agent Lite
er udviklet til dig, der kun skal indgå i én opkaldskø.

Miralix Go
er udviklet til dig, der skal have en enkel arbejdstelefon med integreret telefonbog og mulighed for statusvisning.

Systemfunktioner

Poplære funktioner, der skaber gode serviceoplevelser

Miralix Core Access License

Få statusvisning og andre populære KontaktCenter-funktioner.

Miralix Voip Endpoint 

Foretag opkald på softphone eller SIP-telefon via virksomhedens netværksforbindelse.

Miralix Direct Routing for Microsoft Teams

Integrer virksomhedens telefoni i Teams, så I kan lave og modtage opkald i Teams-platformen.

Miralix View

Få statistik over virksomhedens kaldsflow og performance.

Miralix Wallboard

Få et øjebliksbillede af hvordan jeres kundeservice performer.

Miralix Chat

Gør det muligt at chatte internt i dit KontaktCenter.

Miralix Task-to-Chat

Tildel opgaver fra jeres CRM-system via chat i KontaktCenteret.

Miralix Web Chat

Hjælp jeres kunder via chat fra jeres hjemmeside.

Miralix Voicemail

Få en telefonsvarer til dine opkalds-køer og ansatte i KontaktCentret.

Miralix Host Monitor

Sikrer optimal drift af on-prem løsninger.

Miralix SMS Gateway

Videregiv vigtig info til kollegaer via sms.

Miralix SMS Survey

Udsend tilfredshedsmålinger til kunder via SMS.

Miralix Call Recording

Optag samtaler til brug ifm. kompetenceudvikling, dokumentation m.m.

Integrationer

Lad Miralix-løsningen samarbejde med jeres andre systemer

Miralix' åbne
REST API

Miralix API

Vi har udviklet et åbent REST API, som gør det nemt at få adgang til data om din arbejdsplads’ KontaktCenter-løsning og trække dem ud til behandling og præsentation i eksterne systemer.

Integration til
Microsoft Dynamics

Miralix integration til Microsoft Dynamics

Med integrationen kan du få Microsoft Dynamics til at udføre bestemte handlinger på baggrund af hændelser i Miralix’ KontaktCenter. Åben f.eks. en salgsordre eller søg en kontaktperson frem.

Integration til
Zendesk

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix_integration_til_Zendesk_.jpg

Med integrationen kan du få Zendesk til at udføre automatiske handlinger på baggrund af hændelser i dit Miralix KontaktCenter. Du kan f.eks. oprette en ny ticket og søge en kontaktperson frem.

Integration til
Azure Service Bus

Miralix integration til Microsoft Azure Service Bus

Ved at integrere din Miralix KontaktCenter-løsning med Microsoft Azure via Azure Service Bus kan du få eksterne systemer til at udføre bestemte handlinger på baggrund af hændelser i KontaktCenteret.

Integration til
SAP

Miralix integration til SAP

Med integrationen kan du få SAP til at udføre bestemte handlinger på baggrund af hændelser i Miralix’ KontaktCenter. Du kan f.eks. lave automatiske opslag på kundekort i SAP, når et opkald besvares, og få adgang til relevante oplysninger om kunden. Du kan også ringe op til kontakter ved at trykke på et telefonnummer i SAP.

Integration til
Oracle Service Cloud

Miralix integration til Oracle Service Cloud (tidligere RightNow)

Med integrationen kan du få Oracle Service Cloud (tidligere RightNow) til at lave automatiske opslag på baggrund af hændelser i Miralix’ KontaktCenter. Når et opkald modtages, kan integrationen slå telefonnummeret på dén, der ringer ind, op i Oracle Service Cloud, så medarbejderen nemt kan tilgå kundens oplysninger.

Integration til
Selvbetjening.nu

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix_integration_til_Selvbetjening_nu_fra_MadsVitus.jpg

Med integrationen til Selvbetjening.nu kan du automatisk slå op, hvem der ringer ind og vise opkaldsinformation, når der modtages opkald i Miralix’ KontaktCenter. Du kan også omstille opkald eller se status for kollegaer.

Integration til
KMD Workzone

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix_integration_til_KMD_Workzone.png

Med integrationen til KMD Workzone kan du automatisk slå op, hvem der ringer ind og vise information om personen, når der modtages opkald i Miralix’ KontaktCenter.  Opslagene laves på baggrund af enten CPR-, CVR- eller journalnummer, som vises direkte i KontaktCenter-klienten

Integration til
Solteq Tand

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix_integration_til_Solteq_Tand_.png

Med integrationen til Solteq Tand kan du automatisk slå op, hvem der ringer ind og få vist personens journal, når der modtages opkald i Miralix’ KontaktCenter. Opslagene laves på baggrund af CPR-nummer, der indtastes via IVR-menuen.

Integration til
ServiceNow

Miralix integration til Servicenow

Med integrationen kan du lave automatiske opslag i ServiceNow på baggrund af hændelser i Miralix’ KontaktCenter. Når et opkald modtages, slår integrationen telefonnummeret på dén, der ringer ind, op i ServiceNow og viser evt. oplysninger om kunden i medarbejderens browser.

Integration til
Cherwell ITSM

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix_integration_til_Cherwell_ITSM.png

Med integrationen kan du få Cherwell ITSM til at udføre en automatisk handling på baggrund af hændelser i dit Miralix KontaktCenter. Når der modtages et opkald, søger integrationen aktive sager frem på kunden eller brugeren i Cherwell, baseret på et SAM Account Name.

Integration til
FlowStack

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix_integration_til_Flowstack.png

Med integrationen til FlowStack kan du automatisk slå op, hvem der ringer ind og vise information om kunden, når der modtages opkald i Miralix’ KontaktCenter. Kundens oplysninger vises direkte i KontaktCenter-klienten, så de kan bruges allerede når opkaldet præsenteres.

Integration til
Capturi

Miralix integration til Capturi

Med integrationen til Capturi kan optagelse og analyse af samtaler i Miralix KontaktCenter automatisk aktiveres, når der modtages et opkald. Det giver unik indsigt i kontaktårsager m.m., som I kan bruge til at optimere jeres service.

Integration til
Mirsk

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix_integration_til_Mirsk.png

Med integrationen til Mirsk Talegenkendelse kan optagelse og analyse af samtaler i Miralix KontaktCenter automatisk aktiveres, når der modtages et opkald. Dermed konverteres opkaldene til tekst og du kan få indsigt i kontaktårsager, kundeproblemer m.m.

Integration til
Danskenergi.dk

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix_integration_til_DanskEnergi.png

Med integrationen kan kunder, der ringer til Elnet, få information om eventuelle driftsforstyrrelser i deres bopælsområde. Hvis der er forstyrrelser, kan kunden vælge at blive viderestillet til det el-selskab, der varetager el-driften i kundens postnummer.

Integration til
nps.today

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix_integration_til_nps.today_.png

Med integrationen til nps.today kan du automatisk udsende loyalitets-surveys og indsamle både NPS- og P-GAP-målinger på baggrund af opkald, der er modtaget i Miralix KontaktCenter.

Integration til
CleverNPS

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/CleverNPS_integration.png

Med integrationen til CleverNPS kan du automatisk udsende loyalitets-surveys og indsamle NPS-målinger på baggrund af opkald, der er modtaget i dit Miralix KontaktCenter.

Integration til TeleFaction

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix_integration_til_Telefaction.png

Med integrationen til TeleFaction kan du automatisk udsende loyalitets-surveys og indsamle NPS-målinger på baggrund af opkald, der er modtaget i dit Miralix KontaktCenter.

Integration til TOPdesk

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix_integration_til_Topdesk.png

Med integrationen kan du få TOPdesk til at udføre automatiske handlinger på baggrund af hændelser i dit Miralix KontaktCenter. Du kan både oprette en ny ticket og søge en kontaktperson frem.

Integration til
IntraManager
Board

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix_integration_til_IntraManager_Board.png

Med integrationen til IntraManager Board kan du samle og visualisere KPI’er fra jeres KontaktCenter og andre systemer, og hurtigt få et øjebliksbillede af jeres performance.

Integration til
Trifork Agent Assist

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix_integration_til_Trifork_Agent_Assist.png

Med integrationen til Trifork Agent Assist kan du automatisk lave opslag i guides i Selvbetjening.nu ved hjælp af tale-til-tekst og derved undgå manuelle søgninger.

Løsningstyper

Placer løsningen, hvor det giver bedst værdi for jer

KontaktCenter i skyen

Lad os varetage drift og vedligehold af jeres løsning: få jeres KontaktCenter leveret via cloud hosting i Miralix Online.

KontaktCenter lokalt hos jer

Vil I gerne selv varetage drift og vedligehold af løsningen? Så få jeres KontaktCenter leveret som en on-premise løsning.

Platforme vi understøtter

Integrer din eksisterende telefoniløsning med Miralix

Integration til
Microsoft Teams

Miralix integration til Microsoft Teams

Få endnu mere ud af din Miralix-løsning ved at integrere den med Microsoft Teams. Udover KontaktCenter-funktionaliteten får du fildeling, videomøder, chat m.m.

Integration til
SfB

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix_integration_til_Skype_for_Business_.jpg

Få endnu mere ud af din Miralix-løsning ved at integrere den med Skype for Business. Udover KontaktCenter-funktionaliteten får du fildeling, videomøder, chat m.m.

Integration til
Cisco

Miralix integration til Cisco

Overflyt dit eksisterende kontaktcentermiljø til Miralix KontaktCenter. Du bestemmer selv hvilket tempoet og du kan genbruge både Cisco bordtelefoner og softphones.

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix er Microsoft Gold Communications partner
Miralix er Eliteleverandor til det offentlige 2021
Miralix er certificeret af DNV efter ISO 14001 standarden

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.