Design dit KontaktCenter

Få en løsning, der er skræddersyet til jeres behov

Miralix Kontaktcenter-løsning

Hos Miralix designes din arbejdsplads’ KontaktCenter, så det passer til dit og dine kollegaers behov. På den måde sikrer vi, at løsningen opfylder jeres ønsker, giver jer de funktioner I har brug for og kan arbejde sammen med evt. eksisterende udstyr.

Her på siden kan du læse mere om de mange muligheder, du har, når jeres skræddersyede KontaktCenter-løsning skal designes; fra grundlæggende forbindelser til brugerklienter. Sammen skaber de en helstøbt løsning, der er endnu bedre end dén I måske allerede har.

Vi hjælper meget gerne – og helt uforpligtende – med behovsafdækningen. Fordi vi allerede hjælper +300 kunder på tværs af brancher, har vi stor erfaring og unik indsigt i, hvordan Miralix-løsningen kan sættes op, så den skaber størst mulig forretningsmæssig værdi for din arbejdsplads, gør arbejdet nemmere for jeres agenter og skaber de bedste serviceoplevelser for jeres kunder.

Book en demo eller kontakt os, hvis du vil vide mere om vores KontaktCenter-løsning.

KontaktCenter-klienter

Vi har en klient til dig, uanset hvor du arbejder
og hvad din rolle er

Vi har en klient til dig, uanset hvor du arbejder og hvad din rolle er

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix_omstillingsbord.png

I omstillingen

Vores omstillingsbord kan bruges af arbejdspladser af enhver art og størrelse.

Miralix Office Operator
Vores professionelle omstillingsbord er udviklet til dig, som skal kunne håndtere mange henvendelser og hurtigt have overblik over kollegaers kontaktinformation, tilgængelighed m.m., så du kan hjælpe kunderne videre.

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-Desktop-KontaktCenter-klient.png

På kontoret

Vores PC-klient fås i tre forskellige versioner, alt efter hvad du har brug for:

Miralix Desktop Agent
er udviklet til dig, der skal indgå i plukkekøer og et ubegrænset antal opkalds- og henvendelseskøer på forskellige niveauer.

Miralix Desktop Agent Lite
er udviklet til dig, der kun skal indgå i én opkalds- eller henvendelseskø.

Miralix Desktop
er udviklet til dig, der skal have en enkel arbejdstelefon med integreret telefonbog og mulighed for statusvisning.

Miralix Supervisor Add-on
er en udviddelse til dig, der skal se og redigere opsætninger for din Miralix-løsning.

Brug Miralix KontaktCenter på farten

På farten

Vores mobil app fås i tre forskellige versioner, alt efter hvad du har brug for:

Miralix Go Agent
er udviklet til dig, der skal indgå i plukkekøer og et ubegrænset antal opkaldskøer på forskellige niveauer.

Miralix Go Agent Lite
er udviklet til dig, der kun skal indgå i én opkaldskø.

Miralix Go
er udviklet til dig, der skal have en enkel arbejdstelefon med integreret telefonbog og mulighed for statusvisning.

Systemfunktioner

Poplære funktioner, der skaber gode serviceoplevelser

Miralix Core Access License

Få statusvisning og andre populære KontaktCenter-funktioner.

Miralix Voip Endpoint 

Foretag opkald på softphone eller SIP-telefon via virksomhedens netværksforbindelse.

Miralix Direct Routing for Microsoft Teams

Integrer virksomhedens telefoni i Teams, så I kan lave og modtage opkald i Teams-platformen.

Miralix View

Få statistik over virksomhedens kaldsflow og performance.

Miralix Wallboard

Få et øjebliksbillede af hvordan jeres kundeservice performer.

Miralix Chat

Gør det muligt at chatte internt i dit KontaktCenter.

Miralix Task-to-Chat

Tildel opgaver fra jeres CRM-system via chat i KontaktCenteret.

Miralix Web Chat

Hjælp jeres kunder via chat fra jeres hjemmeside.

Miralix Voicemail

Få en telefonsvarer til dine opkalds-køer og ansatte i KontaktCentret.

Miralix Call Recording

Optag samtaler til brug ifm. kompetenceudvikling, dokumentation m.m.

Miralix SMS Gateway

Videregiv vigtig info til kollegaer via sms.

Miralix SMS Survey

Udsend tilfredshedsmålinger til kunder via SMS.

Løsningstyper

Placer løsningen, hvor det giver bedst værdi for jer

KontaktCenter i skyen

Lad os varetage drift og vedligehold af jeres løsning: få jeres KontaktCenter leveret via cloud hosting i Miralix Online.

KontaktCenter lokalt hos jer

Vil I gerne selv varetage drift og vedligehold af løsningen? Så få jeres KontaktCenter leveret som en on-premise løsning.

Platforme vi understøtter

Integrer din eksisterende telefoniløsning med Miralix

Integration til
Microsoft Teams

Miralix integration til Microsoft Teams

Få endnu mere ud af din Miralix-løsning ved at integrere den med Microsoft Teams. Udover KontaktCenter-funktionaliteten får du fildeling, videomøder, chat m.m.

Integration til
Cisco

Miralix integration til Cisco

Overflyt dit eksisterende kontaktcentermiljø til Miralix KontaktCenter. Du bestemmer selv hvilket tempoet og du kan genbruge både Cisco bordtelefoner og softphones.

Integration til
Microsoft Teams

Miralix integration til Microsoft Teams

Få endnu mere ud af din Miralix-løsning ved at integrere den med Microsoft Teams. Udover KontaktCenter-funktionaliteten får du fildeling, videomøder, chat m.m.

Integration til
SfB

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix_integration_til_Skype_for_Business_.jpg

Få endnu mere ud af din Miralix-løsning ved at integrere den med Skype for Business. Udover KontaktCenter-funktionaliteten får du fildeling, videomøder, chat m.m.

Integration til
Cisco

Miralix integration til Cisco

Overflyt dit eksisterende kontaktcentermiljø til Miralix KontaktCenter. Du bestemmer selv hvilket tempoet og du kan genbruge både Cisco bordtelefoner og softphones.

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix er Microsoft Gold Communications partner
Miralix er Eliteleverandor til det offentlige 2021
Miralix er certificeret af DNV efter ISO 14001 standarden