Hos Miralix designes din arbejdsplads’ KontaktCenter, så det passer til dit og dine kollegaers behov. På den måde sikrer vi, at løsningen opfylder jeres ønsker, giver jer de funktioner I har brug for og kan arbejde sammen med evt. eksisterende udstyr.
Her på siden kan du læse mere om de mange muligheder, du har, når jeres skræddersyede KontaktCenter-løsning skal designes; fra grundlæggende forbindelser til brugerklienter. Sammen skaber de en helstøbt løsning, der er endnu bedre end dén I måske allerede har.
Vi hjælper meget gerne – og helt uforpligtende – med behovsafdækningen. Fordi vi allerede hjælper +300 kunder på tværs af brancher, har vi stor erfaring og unik indsigt i, hvordan Miralix-løsningen kan sættes op, så den skaber størst mulig forretningsmæssig værdi for din arbejdsplads, gør arbejdet nemmere for jeres agenter og skaber de bedste serviceoplevelser for jeres kunder.
Book en demo eller kontakt os, hvis du vil vide mere om vores KontaktCenter-løsning.
Vores omstillingsbord kan bruges af arbejdspladser af enhver art og størrelse.
Miralix Office Operator
Vores professionelle omstillingsbord er udviklet til dig, som skal kunne håndtere mange henvendelser og hurtigt have overblik over kollegaers kontaktinformation, tilgængelighed m.m., så du kan hjælpe kunderne videre.
Vores PC-klient fås i tre forskellige versioner, alt efter hvad du har brug for:
Miralix Desktop Agent
er udviklet til dig, der skal indgå i plukkekøer og et ubegrænset antal opkalds- og henvendelseskøer på forskellige niveauer.
Miralix Desktop Agent Lite
er udviklet til dig, der kun skal indgå i én opkalds- eller henvendelseskø.
Miralix Desktop
er udviklet til dig, der skal have en enkel arbejdstelefon med integreret telefonbog og mulighed for statusvisning.
Miralix Supervisor Add-on
er en udviddelse til dig, der skal se og redigere opsætninger for din Miralix-løsning.
Vores mobil app fås i tre forskellige versioner, alt efter hvad du har brug for:
Miralix Go Agent
er udviklet til dig, der skal indgå i plukkekøer og et ubegrænset antal opkaldskøer på forskellige niveauer.
Miralix Go Agent Lite
er udviklet til dig, der kun skal indgå i én opkaldskø.
Miralix Go
er udviklet til dig, der skal have en enkel arbejdstelefon med integreret telefonbog og mulighed for statusvisning.
Få statusvisning og andre populære KontaktCenter-funktioner.
Foretag opkald på softphone eller SIP-telefon via virksomhedens netværksforbindelse.
Miralix Direct Routing for Microsoft Teams
Integrer virksomhedens telefoni i Teams, så I kan lave og modtage opkald i Teams-platformen.
Få statistik over virksomhedens kaldsflow og performance.
Få et øjebliksbillede af hvordan jeres kundeservice performer.
Gør det muligt at chatte internt i dit KontaktCenter.
Tildel opgaver fra jeres CRM-system via chat i KontaktCenteret.
Hjælp jeres kunder via chat fra jeres hjemmeside.
Få en telefonsvarer til dine opkalds-køer og ansatte i KontaktCentret.
Optag samtaler til brug ifm. kompetenceudvikling, dokumentation m.m.
Videregiv vigtig info til kollegaer via sms.
Udsend tilfredshedsmålinger til kunder via SMS.
Med integrationen kan du få Microsoft Dynamics til at udføre bestemte handlinger på baggrund af hændelser i Miralix’ KontaktCenter. Åben f.eks. en salgsordre eller søg en kontaktperson frem.
Med integrationen kan du få Zendesk til at udføre automatiske handlinger på baggrund af hændelser i dit Miralix KontaktCenter. Du kan f.eks. oprette en ny ticket og søge en kontaktperson frem.
Med integrationen kan du få Salesforce Lightning Experience til at lave automatiske opslag på baggrund af opkald i Miralix’ KontaktCenter. Når et opkald modtages, kan integrationen slå telefonnummeret på dén, der ringer ind, op i Salesforce Lightning Experience, så medarbejderen nemt kan tilgå kundens oplysninger.
Med integrationen kan du få SAP til at udføre bestemte handlinger på baggrund af hændelser i Miralix’ KontaktCenter. Du kan f.eks. lave automatiske opslag på kundekort i SAP, når et opkald besvares, og få adgang til relevante oplysninger om kunden. Du kan også ringe op til kontakter ved at trykke på et telefonnummer i SAP.
Med integrationen kan du få Oracle Service Cloud (tidligere RightNow) til at lave automatiske opslag på baggrund af hændelser i Miralix’ KontaktCenter. Når et opkald modtages, kan integrationen slå telefonnummeret på dén, der ringer ind, op i Oracle Service Cloud, så medarbejderen nemt kan tilgå kundens oplysninger.
Med integrationen kan du lave automatiske opslag i ServiceNow på baggrund af hændelser i Miralix’ KontaktCenter. Når et opkald modtages, slår integrationen telefonnummeret på dén, der ringer ind, op i ServiceNow og viser evt. oplysninger om kunden i medarbejderens browser.
Med integrationen kan du få TOPdesk til at udføre automatiske handlinger på baggrund af hændelser i dit Miralix KontaktCenter. Du kan både oprette en ny ticket og søge en kontaktperson frem.
Med integrationen kan du få Cherwell ITSM til at udføre en automatisk handling på baggrund af hændelser i dit Miralix KontaktCenter. Når der modtages et opkald, søger integrationen aktive sager frem på kunden eller brugeren i Cherwell, baseret på et SAM Account Name.
Med integrationen til IntraManager Board kan du samle og visualisere KPI’er fra jeres KontaktCenter og andre systemer, og hurtigt få et øjebliksbillede af jeres performance.
Med integrationen til nps.today kan du automatisk udsende loyalitets-surveys og indsamle både NPS- og P-GAP-målinger på baggrund af opkald, der er modtaget i Miralix KontaktCenter.
Med integrationen til TeleFaction kan du automatisk udsende loyalitets-surveys og indsamle NPS-målinger på baggrund af opkald, der er modtaget i dit Miralix KontaktCenter.
Med integrationen til RAW MILK kan du automatisk udsende loyalitets-surveys og indsamle NPS-målinger på baggrund af opkald, der er modtaget i dit Miralix KontaktCenter.
Med integrationen til Capturi kan optagelse og analyse af samtaler i Miralix KontaktCenter automatisk aktiveres, når der modtages et opkald. Det giver unik indsigt i kontaktårsager m.m., som I kan bruge til at optimere jeres service.
Med integrationen kan kunder, der ringer til Elnet, få information om eventuelle driftsforstyrrelser i deres bopælsområde. Hvis der er forstyrrelser, kan kunden vælge at blive viderestillet til det el-selskab, der varetager el-driften i kundens postnummer.
Med integrationen til Selvbetjening.nu kan du automatisk slå op, hvem der ringer ind og vise opkaldsinformation, når der modtages opkald i Miralix’ KontaktCenter. Du kan også omstille opkald eller se status for kollegaer.
Med integrationen til Trifork Agent Assist kan du automatisk lave opslag i guides i Selvbetjening.nu ved hjælp af tale-til-tekst og derved undgå manuelle søgninger.
Med integrationen til Solteq Tand kan du automatisk slå op, hvem der ringer ind og få vist personens journal, når der modtages opkald i Miralix’ KontaktCenter. Opslagene laves på baggrund af CPR-nummer, der indtastes via IVR-menuen.
Med integrationen kan du få KMD Easy Energy til at lave automatiske opslag på baggrund af opkald i Miralix’ KontaktCenter. Når et opkald modtages, kan integrationen slå telefonnummeret på dén, der ringer ind, op i KMD Easy Energy, så medarbejderen nemt kan tilgå kundens oplysninger.
Med integrationen til KMD Workzone kan du automatisk slå op, hvem der ringer ind og vise information om personen, når der modtages opkald i Miralix’ KontaktCenter. Opslagene laves på baggrund af enten CPR-, CVR- eller journalnummer, som vises direkte i KontaktCenter-klienten
Vi har udviklet et åbent REST API, som gør det nemt at få adgang til data om din arbejdsplads’ KontaktCenter-løsning og trække dem ud til behandling og præsentation i eksterne systemer.
Ved at integrere din Miralix KontaktCenter-løsning med Microsoft Azure via Azure Service Bus kan du få eksterne systemer til at udføre bestemte handlinger på baggrund af hændelser i KontaktCenteret.
Med integrationen kan du få EG Bolig til at lave automatiske opslag på baggrund af opkald i Miralix’ KontaktCenter. Når et opkald modtages, kan integrationen slå telefonnummeret på dén, der ringer ind, op i EG Bolig, så medarbejderen nemt kan tilgå lejerens oplysninger, basis oplysningerne kan ses på selve kaldet, inden medarbejderen modtager det.
Med integrationen til FlowStack kan du automatisk slå op, hvem der ringer ind og vise information om kunden, når der modtages opkald i Miralix’ KontaktCenter. Kundens oplysninger vises direkte i KontaktCenter-klienten, så de kan bruges allerede når opkaldet præsenteres.
Lad os varetage drift og vedligehold af jeres løsning: få jeres KontaktCenter leveret via cloud hosting i Miralix Online.
Vil I gerne selv varetage drift og vedligehold af løsningen? Så få jeres KontaktCenter leveret som en on-premise løsning.
Få endnu mere ud af din Miralix-løsning ved at integrere den med Microsoft Teams. Udover KontaktCenter-funktionaliteten får du fildeling, videomøder, chat m.m.
Overflyt dit eksisterende kontaktcentermiljø til Miralix KontaktCenter. Du bestemmer selv hvilket tempoet og du kan genbruge både Cisco bordtelefoner og softphones.
Få endnu mere ud af din Miralix-løsning ved at integrere den med Microsoft Teams. Udover KontaktCenter-funktionaliteten får du fildeling, videomøder, chat m.m.
Få endnu mere ud af din Miralix-løsning ved at integrere den med Skype for Business. Udover KontaktCenter-funktionaliteten får du fildeling, videomøder, chat m.m.
Overflyt dit eksisterende kontaktcentermiljø til Miralix KontaktCenter. Du bestemmer selv hvilket tempoet og du kan genbruge både Cisco bordtelefoner og softphones.