Hos Miralix designes din arbejdsplads’ KontaktCenter, så det passer til dit og dine kollegaers behov. På den måde sikrer vi, at løsningen opfylder jeres ønsker, giver jer de funktioner I har brug for og kan arbejde sammen med evt. eksisterende udstyr.
Her på siden kan du læse mere om de mange muligheder, du har, når jeres skræddersyede KontaktCenter-løsning skal designes; fra grundlæggende forbindelser til brugerklienter. Sammen skaber de en helstøbt løsning, der er endnu bedre end dén I måske allerede har.
Vi hjælper meget gerne – og helt uforpligtende – med behovsafdækningen. Fordi vi allerede hjælper +300 kunder på tværs af brancher, har vi stor erfaring og unik indsigt i, hvordan Miralix-løsningen kan sættes op, så den skaber størst mulig forretningsmæssig værdi for din arbejdsplads, gør arbejdet nemmere for jeres agenter og skaber de bedste serviceoplevelser for jeres kunder.
Book en demo eller kontakt os, hvis du vil vide mere om vores KontaktCenter-løsning.
Vores omstillingsbord kan bruges af arbejdspladser af enhver art og størrelse.
Miralix Office Operator
Vores professionelle omstillingsbord er udviklet til dig, som skal kunne håndtere mange henvendelser og hurtigt have overblik over kollegaers kontaktinformation, tilgængelighed m.m., så du kan hjælpe kunderne videre.
Vores PC-klient fås i tre forskellige versioner, alt efter hvad du har brug for:
Miralix Desktop Agent
er udviklet til dig, der skal indgå i plukkekøer og et ubegrænset antal opkalds- og henvendelseskøer på forskellige niveauer.
Miralix Desktop Agent Lite
er udviklet til dig, der kun skal indgå i én opkalds- eller henvendelseskø.
Miralix Desktop
er udviklet til dig, der skal have en enkel arbejdstelefon med integreret telefonbog og mulighed for statusvisning.
Miralix Supervisor Add-on
er en udviddelse til dig, der skal se og redigere opsætninger for din Miralix-løsning.
Vores mobil app fås i tre forskellige versioner, alt efter hvad du har brug for:
Miralix Go Agent
er udviklet til dig, der skal indgå i plukkekøer og et ubegrænset antal opkaldskøer på forskellige niveauer.
Miralix Go Agent Lite
er udviklet til dig, der kun skal indgå i én opkaldskø.
Miralix Go
er udviklet til dig, der skal have en enkel arbejdstelefon med integreret telefonbog og mulighed for statusvisning.
Få statusvisning og andre populære KontaktCenter-funktioner.
Foretag opkald på softphone eller SIP-telefon via virksomhedens netværksforbindelse.
Miralix Direct Routing for Microsoft Teams
Integrer virksomhedens telefoni i Teams, så I kan lave og modtage opkald i Teams-platformen.
Få statistik over virksomhedens kaldsflow og performance.
Få et øjebliksbillede af hvordan jeres kundeservice performer.
Gør det muligt at chatte internt i dit KontaktCenter.
Tildel opgaver fra jeres CRM-system via chat i KontaktCenteret.
Hjælp jeres kunder via chat fra jeres hjemmeside.
Få en telefonsvarer til dine opkalds-køer og ansatte i KontaktCentret.
Optag samtaler til brug ifm. kompetenceudvikling, dokumentation m.m.
Videregiv vigtig info til kollegaer via sms.
Udsend tilfredshedsmålinger til kunder via SMS.
Lad os varetage drift og vedligehold af jeres løsning: få jeres KontaktCenter leveret via cloud hosting i Miralix Online.
Vil I gerne selv varetage drift og vedligehold af løsningen? Så få jeres KontaktCenter leveret som en on-premise løsning.
Få endnu mere ud af din Miralix-løsning ved at integrere den med Microsoft Teams. Udover KontaktCenter-funktionaliteten får du fildeling, videomøder, chat m.m.
Overflyt dit eksisterende kontaktcentermiljø til Miralix KontaktCenter. Du bestemmer selv hvilket tempoet og du kan genbruge både Cisco bordtelefoner og softphones.
Få endnu mere ud af din Miralix-løsning ved at integrere den med Microsoft Teams. Udover KontaktCenter-funktionaliteten får du fildeling, videomøder, chat m.m.
Få endnu mere ud af din Miralix-løsning ved at integrere den med Skype for Business. Udover KontaktCenter-funktionaliteten får du fildeling, videomøder, chat m.m.
Overflyt dit eksisterende kontaktcentermiljø til Miralix KontaktCenter. Du bestemmer selv hvilket tempoet og du kan genbruge både Cisco bordtelefoner og softphones.