Tlf: +45 76 41 09 00 Email: info@miralix.com
Tlf: +45 76 41 09 00 Email: info@miralix.com
Hos Miralix designes din arbejdsplads’ KontaktCenter, så det passer til dit og dine kollegaers behov. På den måde sikrer vi, at løsningen opfylder jeres ønsker, giver jer de funktioner I har brug for og kan arbejde sammen med evt. eksisterende udstyr.
Her på siden kan du læse mere om de mange muligheder du har, når jeres skræddersyede KontaktCenter-løsning skal designes; fra grundlæggende forbindelser til brugerklienter. Sammen skaber de en helstøbt løsning, der er endnu bedre end dén I måske allerede har.
Vi hjælper meget gerne – og helt uforpligtende – med behovsafdækningen. Fordi vi allerede hjælper +300 kunder på tværs af brancher, har vi stor erfaring og unik indsigt i, hvordan Miralix-løsningen kan sættes op, så den skaber størst mulig forretningsmæssig værdi for din arbejdsplads, gør arbejdet nemmere for jeres agenter og skaber de bedste serviceoplevelser for jeres kunder.
Book en demo eller kontakt os, hvis du vil vide mere om vores KontaktCenter-løsning.
Vores omstillingsbord kan bruges af arbejdspladser af enhver art og størrelse.
Miralix Office Operator
Vores professionelle omstillingsbord er udviklet til dig, som skal kunne håndtere mange henvendelser og hurtigt have overblik over kollegaers kontaktinformation, tilgængelighed m.m., så du kan hjælpe kunderne videre.
Vores PC-klient fås i tre forskellige versioner, alt efter hvad du har brug for:
Miralix Desktop Agent
er udviklet til dig, der skal indgå i plukkekøer og et ubegrænset antal opkalds- og henvendelseskøer på forskellige niveauer.
Miralix Desktop Agent Lite
er udviklet til dig, der kun skal indgå i én opkalds- eller henvendelseskø.
Miralix Desktop
er udviklet til dig, der skal have en enkel arbejdstelefon med integreret telefonbog og mulighed for statusvisning.
Miralix Supervisor Add-on
er en udviddelse til dig, der skal se og redigere opsætninger for din Miralix-løsning.
Vores mobil app fås i tre forskellige versioner, alt efter hvad du har brug for:
Miralix Go Agent
er udviklet til dig, der skal indgå i plukkekøer og et ubegrænset antal opkaldskøer på forskellige niveauer.
Miralix Go Agent Lite
er udviklet til dig, der kun skal indgå i én opkaldskø.
Miralix Go
er udviklet til dig, der skal have en enkel arbejdstelefon med integreret telefonbog og mulighed for statusvisning.
Få statusvisning og andre populære KontaktCenter-funktioner.
Miralix Core Access License Lite
Få adgang til populære KontaktCenter-funktioner.
Foretag opkald på softphone eller SIP-telefon via virksomhedens netværksforbindelse.
Miralix Direct Routing for Microsoft Teams
Integrer virksomhedens telefoni i Teams, så I kan lave og modtage opkald i Teams-platformen.
Få statistik over virksomhedens kaldsflow og performance.
Synliggør jeres performance i øjeblikket.
Gør det muligt at chatte internt i dit KontaktCenter.
Tildel opgaver fra jeres CRM-system via chat i KontaktCenteret.
Få en telefonsvarer til dine opkalds-køer og ansatte i KontaktCentret.
Optagelserne kan bruges til kompetenceudvikling, dokumentation m.m.
Videregiv vigtig info til kollegaer via sms.
Sikrer optimal drift af on-prem løsninger.
Vi har udviklet et åbent REST API, som gør det nemt at få adgang til data om din arbejdsplads’ KontaktCenter-løsning og trække dem ud til behandling og præsentation i eksterne systemer.
Med integrationen kan du få Microsoft Dynamics til at udføre bestemte handlinger på baggrund af hændelser i Miralix’ KontaktCenter. Åben f.eks. en salgsordre eller søg en kontaktperson frem.
Med integrationen kan du få Zendesk til at udføre automatiske handlinger på baggrund af hændelser i dit Miralix KontaktCenter. Du kan f.eks. oprette en ny ticket og søge en kontaktperson frem.
Med integrationen kan du få SAP til at udføre bestemte handlinger på baggrund af hændelser i Miralix’ KontaktCenter. Du kan f.eks. lave automatiske opslag på kundekort i SAP, når et opkald besvares, og få adgang til relevante oplysninger om kunden. Du kan også ringe op til kontakter ved at trykke på et telefonnummer i SAP.
Med integrationen kan du få Oracle Service Cloud (tidligere RightNow) til at lave automatiske opslag på baggrund af hændelser i Miralix’ KontaktCenter. Når et opkald modtages, kan integrationen slå telefonnummeret på dén, der ringer ind, op i Oracle Service Cloud, så medarbejderen nemt kan tilgå kundens oplysninger.
Ved at integrere din Miralix KontaktCenter-løsning med Microsoft Azure via Azure Service Bus kan du få eksterne systemer til at udføre bestemte handlinger på baggrund af hændelser i KontaktCenteret.
Med integrationen kan Selvbetjening.nu automatisk slå op, hvem der ringer ind og vise opkaldsinformation, når der modtages opkald i Miralix’ KontaktCenter. Du kan også omstille opkald eller se status for kollegaer.
Med integrationen til Annecto Net Promoter Score kan du automatisk udsende loyalitets-surveys og indsamle NPS-målinger på baggrund af opkald, der er modtaget i dit Miralix KontaktCenter.
Lad os varetage drift og vedligehold af jeres løsning: få jeres KontaktCenter leveret via cloud hosting i Miralix Online.
Vil I gerne selv varetage drift og vedligehold af løsningen? Så få jeres KontaktCenter leveret som en on-premise løsning.
Få endnu mere ud af din Miralix-løsning ved at integrere den med Microsoft Teams. Udover KontaktCenter-funktionaliteten får du fildeling, videomøder, chat m.m.
Få endnu mere ud af din Miralix-løsning ved at integrere den med Skype for Business. Udover KontaktCenter-funktionaliteten får du fildeling, videomøder, chat m.m.
Overflyt dit eksisterende kontaktcentermiljø til Miralix KontaktCenter. Du bestemmer selv hvilket tempoet og du kan genbruge både Cisco bordtelefoner og softphones.
Udbyg Alcatel-Lucents kommunikationsplatform med et Miralix KontaktCenter og få bl.a. statusvisning og statistik om løsningen. Du kan fortsat bruge Alcatels bordtelefoner og softphones.
Integrer din kommunikationsplatform med Miralix Office Operator og gør det nemt for dine receptionister at give god service. Du kan forsat bruge både Ericsson-LG bordtelefoner og softphones.
Integrer din NEC kommunikationsplatform med Miralix og få en fuld KontaktCenter-løsning med NEC som lydmedie og som den funktionelle platform til f.eks. bordtelefoner og lokalnumre.