Miralix Desktop Agent Lite er en brugerlicens, som giver adgang til grundlæggende funktioner i Miralix Desktop-klienten. Licensen er udviklet til medarbejdere, der skal kunne håndtere kø-opkald og henvendelser fra én kø og som skal have overblik over indkomne opkald, opgaver, tilgængelighed m.m.
Der findes også to andre licenser, der giver adgang til Miralix Desktop-klienten. Nederst på siden kan du sammenligne licenserne.
Med Miralix Desktop Agent Lite-licensen kan du:
Du kan tilvælge Miralix Web Chat, så dine kunder kan få hjælp via chat fra jeres hjemmeside. Chat-beskder distribueres til de tilgængelige agenter på samme måde som opkald og evt. opgaver.
Du kan også tilvælge Miralix Task-to-Chat, som gør det muligt at oprette og tildele opgaver fra f.eks. dit CRM-system til ledige agenter, via chat.
Har du brug for opsætning i Miralix Supervisor Add-on kan dette tilkøbes som konsulentydelse.
Har du både brug for at besvare opkald på kontoret og på farten, så kan du med fordel kombinere Miralix Desktop Agent Lite med Miralix Go Agent Lite via en Miralix Duo Agent Lite-licens.
Nedenfor kan du sammenligne de tre licenser, der alle kan logge ind i Miralix Desktop-klienten, men som giver adgang til forskellige funktioner.
Miralix Desktop Agent og Miralix Desktop Agent Lite-licenserne er beregnet til medarbejdere, der skal besvare kø-opkald.
Træk fingeren på tværs af skærmen for at se hele oversigten.
Miralix Desktop | Miralix Desktop Agent Lite | Miralix Desktop Agent | |
---|---|---|---|
En komplet telefonbog med synkronisering af kontakter: | |||
Statusoverblik på firmakontakter: | |||
Sæt og fjern note: | |||
Visning af navnet på kollegaer der ringer: | |||
Omstilling af opkald til kollegaer: | |||
Chat: | |||
Voicemail (tilvalg): | |||
Web chat (tilvalg): | |||
Task-to-chat (tilvalg): | |||
Log ind og ud af én kø: | |||
Skift hvilket nummer der vises ved udgående opkald: | |||
Log en anden agent ind og ud af en kø: | |||
Få kø-overblik og se oplysninger om én kø: | |||
Få kø-overblik og se oplysninger om flere køer: | |||
Få mulighed for automatiske opslag i f.eks. et CRM- eller ERP-system: | |||
Log ind og ud af et ubegrænset antal køer: |
Se tilgængelighed
– via status fra kalender, mobil, telefon, opgaver, Microsoft Teams og Skype for Business.
Balancér fordelingen af opkald
– alt efter hvem der har været ledig længst, så belastningen fordeles over alle tilgængelige agenter.
Skift roller
Få mulighed for at deltage i en anden kø ved at logge ud og ind igen.
Aktivér callback
– og giv dine kunder mulighed for at blive ringet op af en agent, hvis der er kø, når de ringer.
Aktivér ‘sidst talt med’
– så kunder, der ringer tilbage, kan blive stillet om til den, de sidst har talt med.
Lav ‘hot items’
– og præsenter dine kunder for vigtige beskeder, f.eks. driftsinformation, inden de viderestilles til en medarbejder.