Miralix Desktop Agent Lite:
Besvar kø-opkald fra én opkaldskø

Miralix Desktop Agent Lite er en brugerlicens, som giver adgang til grundlæggende funktioner i Miralix Desktop-klienten.

Licensen er udviklet til medarbejdere, der nemt skal kunne håndtere kø-opkald og få overblik over indkomne opkald, tilgængelighed m.m. – men som ikke har brug for alle de funktioner, der er i en alm. Miralix Desktop Agent-licens.

Med Miralix Desktop Agent Lite-licensen kan du:

  • være medlem af én kø ad gangen. Det gælder deltage i alm. opkalds-køer; ikke plukkekøer.
  • se opkaldsinformation for igangværende opkald i egen opkalds-kø.
  • se dine kollegaers tilgængelighed via staus fra kalender, telefon, mobil, opgaver, Microsoft Teams og Skype for Business.
  • også vise din egen tilgængelighed med noter. Du kan enten bruge firmaets fælles noter, f.eks. “Deltager i møde”, eller oprette dine egne.

Du kan tilvælge Miralix Chat, så du og dine kollegaer kan kommunikere med hinanden – f.eks. i forbindelse med sagsbehandling – mens er opkald er i gang.

Du kan også tilvælge Miralix Task-to-Chat, som gør det muligt at oprette og tildele opgaver fra f.eks. dit CRM-system til ledige agenter, via chat.

Har du brug for opsætning i Miralix Supervisor Add-on kan dette tilkøbes som konsulentydelse.

Ligesom den alm. Miralix Desktop Agent-licens, kan også Miralix Desktop Agent Lite-licensen deles mellem medarbejdere, der arbejder forskudt af hinanden.

Én licens kan f.eks. bruges af en medarbejder, der arbejder på daghold, og efterfølgende af en anden medarbejder, der arbejder på nathold.

Du betaler kun for antallet af medarbejdere, der skal kunne være på samtidigt og derved kan du nøjes med færre licenser, hvilket betyder det færre omkostninger for dig.

Miralix Desktop Agent Lite er en brugerlicens til kontaktcenter-medarbejdere, der kun skal indgå i én telefonkø ad gangen.

Vælg Miralix Desktop Agent Lite og nyd følgende fordele:

Se tilgængelighed

– via status fra kalender, mobil, telefon, opgaver, Microsoft Teams og Skype for Business.

Balancér fordelingen af opkald

– alt efter hvem der har været ledig længst, så belastningen fordeles over alle tilgængelige agenter.

Skift roller

Få mulighed for at deltage i en anden kø ved at logge ud og ind igen.

Aktivér callback

– og giv dine kunder mulighed for at blive ringet op af en agent, hvis der er kø, når de ringer.

Aktivér ‘sidst talt med’

– så kunder, der ringer tilbage, kan blive stillet om til den, de sidst har talt med.

Lav ‘hot items’

– og præsenter dine kunder for vigtige beskeder, f.eks. driftsinformation, inden de viderestilles til en medarbejder.

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix er Microsoft Gold Communications partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

Miralix er AudioCodes Registered Partner. Kontakt os for mere information.