Miralix Desktop Agent:
Håndter kø-opkald med vores PC-klient

Som Desktop Agent er det nemt at besvare opkald og holde overblik

Miralix Desktop Agent er en brugerlicens, som gør det muligt at håndtere opkald via Miralix Desktop-klienten.

Licensen er udviklet til kontaktcentermedarbejdere og giver både mulighed for at være med i plukkekøer og i et ubegrænset antal opkaldskøer på forskellige niveauer.

Med en Miralix Desktop Agent-licens kan du hurtigt få overblik over indkomne opkald, tilgængelighed m.m. og den giver dig dermed de bedste forudsætninger for at hjælpe dine kunder hurtigt og effektivt. Det giver både glade kunder og frigiver tid for dig som medarbejder.

En Miralix Desktop Agent-licens kan deles mellem medarbejdere, der arbejder forskudt af hinanden. Én licens kan f.eks. bruges af en medarbejder, der arbejder på daghold, og efterfølgende af en anden medarbejder, der arbejder på nathold.

På den måde betaler du kun for antallet af medarbejdere, der skal kunne være på samtidigt – fremfor at betale pr. medarbejder. Med andre ord betyder det færre omkostninger for dig, fordi din virksomhed kan nøjes med færre licenser.

Med licensen kan dine medarbejdere samtidig være logget ind som agent i KontaktCentret.

Med Miralix Desktop Agent får du overblik over dit kontaktcenters performance, opkaldkøer, opkaldsinformation m.m.

Vælg Miralix Desktop Agent og nyd følgende fordele:

Vær med i et ubegrænset antal køer

– og i forskellige niveauer, så I får besvaret flest mulige opkald.

Se tilgængelighed

– via kalender og mobilstatus, så der kun stilles videre til tilgængelige agenter.

Lav ‘hot items’

– og præsenter dine kunder for vigtige beskeder, f.eks. driftsinformation, inden de viderestilles til en medarbejder.

Aktivér ‘sidst talt med’

– så kunder, der ringer tilbage, kan blive stillet om til den medarbejde, de sidst har talt med.

Aktivér callback

– og giv dine kunder mulighed for at blive ringet op af en agent, hvis der er kø, når de ringer.

Få adgang til intern chat

– så du kan samarbejde med dine kollegaer, f.eks. mens et opkald er i gang.

Balancér fordelingen af opkald

– alt efter hvem der har været ledig længst, så belastningen fordeles over alle tilgængelige agenter.

Se dagens servicelevel

– og reager hurtigt på dårlig performance.

Få adgang til administrationsmodulet

Se og tilpas opsætningen af din løsning i Miralix Supervisor Add-on.

Integrer med andre systemer

– f.eks. dit CRM-system, så du kan se info derfra og være på forkant af kundeforespørgsler.

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix er Microsoft Gold Communications partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

Miralix er AudioCodes Registered Partner. Kontakt os for mere information.