Miralix Desktop Agent:
Modtag kø-opkald og henvendelser fra Kontaktcenteret

Miralix Desktop Agent er en brugerlicens, som gør det muligt at håndtere opkald og henvendelser via Miralix Desktop-klienten. Licensen er udviklet til kontaktcentermedarbejdere og giver både mulighed for at være med i plukkekøer, et ubegrænset antal opkaldskøer og henvendelseskøer på forskellige niveauer.

Der findes to andre licenser, der også giver adgang til Miralix Desktop-klienten. Nederst på siden kan du sammenligne licenserne.

Med en Miralix Desktop Agent-licens kan du:

  • være medlem af et ubegrænset antal opkalds-køer samt plukkekøer.
  • være medlem af et ubegrænset antal henvendelseskøer.
  • se opkaldsinformation for igangværende opkald i dine opkalds-køer.
  • se dine kollegaers tilgængelighed via staus fra kalender, telefon, mobil, opgaver, noter, Microsoft Teams og Skype for Business.
  • sætte og fjerne noter, f.eks. ved pauser. Du kan enten bruge firmaets fælles noter eller oprette dine egne.
  • tilføje kontakter og kontaktgrupper, hvis du har brug for det.
  • definere hvilket nummer, der skal vises, når du som agent foretager udgående opkald til eksterne numre
  • få mulighed for automatiske opslag i f.eks. et CRM- eller ERP-system.
  • tilbyde dine kunder at blive ringet op af en agent, enten via telefonkøen eller jeres hjemmeside (tilvalg).

Du kan tilvælge Miralix Web Chat, så dine kunder kan få hjælp via chat fra jeres hjemmeside. Chat-beskder distribueres til de tilgængelige agenter på samme måde som opkald og evt. opgaver.

Du kan også tilvælge Miralix Task-to-Chat, som gør det muligt at oprette og tildele opgaver fra f.eks. dit CRM-system til ledige agenter, via chat.

Har du brug for opsætning i Miralix Supervisor Add-on kan dette tilkøbes som konsulentydelse.

Har både du brug for at besvare opkald på kontoret og på farten, så vælg en Miralix Duo Agent-licens. Den giver dig en Miralix Desktop Agent-licens og en Miralix Go Agent-licens til vores mobil app til en fordelagtig pris.

Miralix Desktop KontaktCenter Agent

Sammenligning af licenser, der kan
logge ind i Miralix Desktop-klienten:

Nedenfor kan du sammenligne de tre licenser, der alle kan logge ind i Miralix Desktop-klienten, men som giver adgang til forskellige funktioner.

Miralix Desktop Agent og Miralix Desktop Agent Lite-licenserne er beregnet til medarbejdere, der skal besvare kø-opkald.

Træk fingeren på tværs af skærmen for at se hele oversigten.

Miralix Desktop Miralix Desktop Agent Lite Miralix Desktop Agent
En komplet telefonbog med synkronisering af kontakter:
Statusoverblik på firmakontakter:
Sæt og fjern note:
Visning af navnet på kollegaer der ringer:
Omstilling af opkald til kollegaer:
Chat:
Voicemail (tilvalg):
Web chat (tilvalg):
Task-to-chat (tilvalg):
Log ind og ud af én kø:
Skift hvilket nummer der vises ved udgående opkald:
Log en anden agent ind og ud af en kø:
Få kø-overblik og se oplysninger om én kø:
Få kø-overblik og se oplysninger om flere køer:
Få mulighed for automatiske opslag i f.eks. et CRM- eller ERP-system:
Log ind og ud af et ubegrænset antal køer:

Vælg Miralix Desktop Agent og nyd følgende fordele:

Vær med i et ubegrænset antal køer

– og i forskellige niveauer, så I får besvaret flest mulige opkald.

Se tilgængelighed

– via status fra kalender, mobil, telefon, opgaver, Microsoft Teams og Skype for Business.

Lav ‘hot items’

– og præsenter dine kunder for vigtige beskeder, f.eks. driftsinformation, inden de viderestilles til en medarbejder.

Aktivér ‘sidst talt med’

– så kunder, der ringer tilbage, kan blive stillet om til den medarbejde, de sidst har talt med.

Aktivér callback

– og giv dine kunder mulighed for at blive ringet op af en agent, hvis der er kø, når de ringer.

Få adgang til intern chat

– så du kan samarbejde med dine kollegaer, f.eks. mens et opkald er i gang.

Balancér fordelingen af opkald

– alt efter hvem der har været ledig længst, så belastningen fordeles over alle tilgængelige agenter.

Se dagens servicelevel

– og reager hurtigt på dårlig performance.

Få adgang til administrationsmodulet

Se og tilpas opsætningen af din løsning i Miralix Supervisor Add-on.

Integrer med andre systemer

– f.eks. dit CRM-system, så du kan se info derfra og være på forkant af kundeforespørgsler.

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix - intelligent håndtering af kundekontakt

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Tlf: +45 76 41 09 00
Email: info@miralix.com

Ring til helpdesk
Åbningstider

Mandag-torsdag: Kl. 08.00-16.00
Fredag: Kl. 08.00-15.00.

> Gå til support-siden

Miralix er Microsoft Gold Communications partner
Miralix er Eliteleverandor til det offentlige 2021
Miralix er certificeret af DNV efter ISO 14001 standarden

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.