Tlf: +45 76 41 09 00 Email: info@miralix.com
Tlf: +45 76 41 09 00 Email: info@miralix.com
Miralix Desktop Agent er en brugerlicens, som gør det muligt at håndtere opkald og henvendelser via Miralix Desktop-klienten. Licensen er udviklet til kontaktcentermedarbejdere og giver både mulighed for at være med i plukkekøer, et ubegrænset antal opkaldskøer og henvendelseskøer på forskellige niveauer.
Der findes to andre licenser, der også giver adgang til Miralix Desktop-klienten. Nederst på siden kan du sammenligne licenserne.
Med en Miralix Desktop Agent-licens kan du:
Du kan tilvælge Miralix Chat, så du og dine kollegaer kan kommunikere med hinanden – f.eks. i forbindelse med sagsbehandling – mens er opkald er i gang.
Du kan også tilvælge Miralix Task-to-Chat, som gør det muligt at oprette og tildele opgaver fra f.eks. dit CRM-system til ledige agenter, via chat.
Har du brug for opsætning i Miralix Supervisor Add-on kan dette tilkøbes som konsulentydelse.
Har både du brug for at besvare opkald på kontoret og på farten, så vælg en Miralix Duo Agent-licens. Den giver dig en Miralix Desktop Agent-licens og en Miralix Go Agent-licens til vores mobil app til en fordelagtig pris.
Nedenfor kan du sammenligne de tre licenser, der alle kan logge ind i Miralix Desktop-klienten, men som giver adgang til forskellige funktioner.
Miralix Desktop Agent og Miralix Desktop Agent Lite-licenserne er beregnet til medarbejdere, der skal besvare kø-opkald.
Træk fingeren på tværs af skærmen for at se hele oversigten.
Miralix Desktop | Miralix Desktop Agent Lite | Miralix Desktop Agent | |
---|---|---|---|
En komplet telefonbog med synkronisering af kontakter: | |||
Statusoverblik på firmakontakter: | |||
Sæt og fjern note: | |||
Visning af navnet på kollegaer der ringer: | |||
Omstilling af opkald til kollegaer: | |||
Chat (tilvalg): | |||
Voicemail (tilvalg): | |||
Log ind og ud af én kø: | |||
Log en anden agent ind og ud af en kø: | |||
Få kø-overblik og se oplysninger om én kø: | |||
Få kø-overblik og se oplysninger om flere køer: | |||
Få mulighed for automatiske opslag i f.eks. et CRM- eller ERP-system: | |||
Log ind og ud af et ubegrænset antal køer: |
Vær med i et ubegrænset antal køer
– og i forskellige niveauer, så I får besvaret flest mulige opkald.
Se tilgængelighed
– via status fra kalender, mobil, telefon, opgaver, Microsoft Teams og Skype for Business.
Lav ‘hot items’
– og præsenter dine kunder for vigtige beskeder, f.eks. driftsinformation, inden de viderestilles til en medarbejder.
Aktivér ‘sidst talt med’
– så kunder, der ringer tilbage, kan blive stillet om til den medarbejde, de sidst har talt med.
Aktivér callback
– og giv dine kunder mulighed for at blive ringet op af en agent, hvis der er kø, når de ringer.
Få adgang til intern chat
– så du kan samarbejde med dine kollegaer, f.eks. mens et opkald er i gang.
Balancér fordelingen af opkald
– alt efter hvem der har været ledig længst, så belastningen fordeles over alle tilgængelige agenter.
Se dagens servicelevel
– og reager hurtigt på dårlig performance.
Få adgang til administrationsmodulet
Se og tilpas opsætningen af din løsning i Miralix Supervisor Add-on.
Integrer med andre systemer
– f.eks. dit CRM-system, så du kan se info derfra og være på forkant af kundeforespørgsler.