Miralix Desktop:
Se nemt kontaktinfo og status på kollegaer

Miralix Desktop er både navnet på en licens og på vores klient, som giver dig KontaktCenter-funktionalitet på din computer.

Med Miralix Desktop kan du modtage og foretage opkald enten via en softphone eller via en mobiltelefon.

Hvilke funktioner du har i Miralix Desktop-klienten, afhænger af hvilken licens du har. Licenserne findes i tre forskellige versioner; Miralix Desktop, Miralix Desktop Agent Lite og Miralix Desktop Agent. Du kan se en sammenligning af licenserne længere nede på siden.

Med Miralix Desktop-licensen kan du:

  • nemt modtage og omstille opkald.
  • se dine kollegaers tilgængelighed via status fra telefon, mobil, kalender m.m., hvis de har statusvisning aktiveret. Kalendervisningen viser aftaler netop nu og flere dage frem.
  • hurtigt finde kontaktoplysninger på dine kollegaer via den integrerede telefonbog, som indeholder alle kontakter, der oprettet i din arbejdsplads’ KontaktCenter-løsning.
  • se navnet på dén, der ringer, når du modtager et opkald fra en kollega. Har du brug for flere kontakter eller kontaktgrupper, kan du selv tilføje dem i app’en.
  • sætte og fjerne noter, f.eks. ved pauser.
  • tilvælge hhv. Miralix Voicemail, der giver dig en personlig telefonsvarer, og Miralix Chat, som gør det muligt at chatte med dine kollegaer og samarbejde om en sag, mens du taler i telefon med en kunde.

Har både du brug for at besvare opkald på kontoret og på farten, så vælg en Miralix Duo-licens. Den giver dig en Miralix Desktop-licens og en Miralix Go-licens til vores mobil app til en fordelagtig pris.

Foretag, modtag og omstil opkald i Miralix Desktop - vores KontaktCenter-klient

Sammenligning af licenser, der kan
logge ind i Miralix Desktop-klienten:

Nedenfor kan du sammenligne de tre licenser, der alle kan logge ind i Miralix Desktop-klienten, men som giver adgang til forskellige funktioner.

Miralix Desktop Agent og Miralix Desktop Agent Lite-licenserne er beregnet til medarbejdere, der skal besvare kø-opkald.

Træk fingeren på tværs af skærmen for at se hele oversigten.

Miralix Desktop Miralix Desktop Agent Lite Miralix Desktop Agent
En komplet telefonbog med synkronisering af kontakter:
Statusoverblik på firmakontakter:
Sæt og fjern note:
Visning af navnet på kollegaer der ringer:
Omstilling af opkald til kollegaer:
Chat (tilvalg):
Voicemail (tilvalg):
Log ind og ud af én kø:
Log en anden agent ind og ud af en kø:
Få kø-overblik og se oplysninger om én kø:
Få kø-overblik og se oplysninger om flere køer:
Få mulighed for automatiske opslag i f.eks. et CRM- eller ERP-system:
Log ind og ud af et ubegrænset antal køer:

Vælg Miralix Desktop og nyd følgende fordele:

Se tilgængelighed

– for medarbejdere via status fra kalender, mobil, telefon og Skype for Business.

Send beskeder

– til en eller flere brugere med den indbyggede e-mail funktionalitet.

Send SMS’er

– til en eller flere brugere med den indbyggede SMS-funktionalitet.

Meld dig ind/ud af søgeplaner

– Hvis du har en Telenor Ren Mobil-løsning.

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix - intelligent håndtering af kundekontakt

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Tlf: +45 76 41 09 00
Email: info@miralix.com

Ring til helpdesk
Åbningstider

Mandag-torsdag: Kl. 08.00-16.00
Fredag: Kl. 08.00-15.00.

> Gå til support-siden

Miralix er Microsoft Gold Communications partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

Miralix er AudioCodes Registered Partner. Kontakt os for mere information.
Miralix er SKI leverandør: Køb Miralix KontaktCenter på SKI 02.06