Miralix Desktop er både navnet på en licens og på vores kontaktcenter-klient, som gør det muligt at håndtere opkald og henvendelser på din computer.
Miralix Desktop er et uundværligt værktøj for dig, der hurtigt og nemt skal kunne slå dine kollegaer og firmakontakter op – og som skal kunne se, hvornår og hvor dine kollegaer er tilgængelige.
Kontaktcenter-klienten kan både bruges som enkel firmatelefon og til at håndtere henvendelser fra jeres kontaktcenter. Det gælder både opkald, web chat og opgaver, som håndteres intelligent og sikrer, at jeres kunder får en god oplevelse, når de kontakter jer.
Hvilke funktioner Miralix Desktop giver dig, afhænger af hvilken licens du har. Licenserne findes i tre forskellige versioner; Miralix Desktop, Miralix Desktop Agent Lite og Miralix Desktop Agent. Du kan se en sammenligning af licenserne længere nede på siden.
– til dig, der skal have en enkel arbejdstelefon med integreret telefonbog og mulighed for statusvisning. Miralix Desktop giver adgang til udvalgte funktioner i kontaktcenter-klienten.
– til dig, der skal indgå i én opkalds- eller henvendelseskø. Miralix Desktop Agent Lite giver adgang til de fleste af kontaktcenter-klientens funktioner og kan bruges til én kø ad gangen.
– til dig, der skal indgå i plukkekøer, et ubegrænset antal opkaldskøer og henvendelseskøer på forskellige niveauer. Miralix Desktop Agent giver adgang til alle kontaktcenter-klientens funktioner.
Nedenfor kan du sammenligne de tre licenser, der alle kan logge ind i Miralix Desktop-klienten, men som giver adgang til forskellige funktioner.
Træk fingeren på tværs af skærmen for at se hele oversigten.
Miralix Desktop | Miralix Desktop Agent Lite | Miralix Desktop Agent | |
---|---|---|---|
En komplet telefonbog med synkronisering af kontakter: | |||
Statusoverblik på firmakontakter: | |||
Sæt og fjern note: | |||
Visning af navnet på kollegaer der ringer: | |||
Omstilling af opkald til kollegaer: | |||
Chat: | |||
Voicemail (tilvalg): | |||
Web chat (tilvalg): | |||
Task-to-chat (tilvalg): | |||
Log ind og ud af én kø: | |||
Skift hvilket nummer der vises ved udgående opkald: | |||
Log en anden agent ind og ud af en kø: | |||
Få kø-overblik og se oplysninger om én kø: | |||
Få kø-overblik og se oplysninger om flere køer: | |||
Få mulighed for automatiske opslag i f.eks. et CRM- eller ERP-system: | |||
Log ind og ud af et ubegrænset antal køer: |