EventsMiralix deltog i Digitaliseringsmessen 2019

https://i2.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-paa-Digitaliseringsmessen-2019.jpg?fit=1200%2C800&ssl=1

Et overflødighedshorn af digitale løsninger, der kan skabe værdi for din arbejdsplads. Det var hvad du kunne opleve, da Digitaliseringsmessen løb af stablen 3. og 4 oktober.

I al beskedenhed synes vi selvfølgelig at de mest spændende af slagsen var vores kundeserviceløsninger med KontaktCenter og omstillingsbord, men der var også mange andre spændende virksomheder at besøge og blive inspireret af.

Som noget nyt strakte Digitaliseringsmessen sig i år over to dage; Dag 1 var for offentlige politikere, ledere og medarbejdere, og her var fokus på digitale løsninger og effektiviseringsmuligheder i kommunerne.

Dag 2 var for ledere og medarbejdere fra såvel store som små virksomheder, der gerne ville have overblik over – og indsigt i hvilke digitaliseringsmuligheder der er for det private erhvervsliv.

Vi var med begge dage og siger mange tak til alle, der kom forbi vores stand og fik en snak om hvordan vores løsninger kan løfte servicen til borgere og kunder.

Miralix sikrer intelligent håndtering af kundekontakt og gør det nemt at give god kundeservice

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Miralix A/S er Microsoft Gold Communications Partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.