Drift og assistance
på jeres Skype for Business-løsning

Har du brug for assistance i forbindelse med din Skype for Business-løsning, så står vores dygtige konsulenter klar til at hjælpe dig.

Vi er Microsoft Guld-partnere indenfor communications og har derfor stor erfaring med Microsofts systemer, herunder også Skype for Business.

Du vælger selv, hvordan du gerne vil have hjælp:

Du kan tilkøbe konsulenthjælp på timebasis, f.eks. med fejlsøgning og opsætning af løsningen. Det kan du uanset om din løsning er placeret hos os, on-premise hos dig eller hos en ekstern hosting-partner.

Du kan også vælge en management-aftale og lade os stå for opsætning af certifikater m.m. samt administration af din løsning. Management-aftalen er udviklet specielt til dig, der foretrækker at kende dine omkostninger til drift og assistance på forhånd.

Du kan både gøre brug af management-aftalen hvis din løsning er on-premise, hos en ekstern hosting-partner eller hvis vi står for hele løsningen.

Bemærk: Uanset om du vælger at få assistance på timebasis eller igennem en management-aftale, står du altid selv for køb af licenser til Skype for Business.

Integrer dit KontaktCenter med Skype for Business med Miralix' SfB-integration