Drift og assistance
på jeres Skype for Business-løsning

Har du brug for assistance i forbindelse med din Skype for Business-løsning, så står vores dygtige konsulenter klar til at hjælpe dig.

Vi er Microsoft Guld-partnere indenfor communications og har derfor stor erfaring med Microsofts systemer, herunder også Skype for Business.

Du vælger selv, hvordan du gerne vil have hjælp:

Du kan tilkøbe konsulenthjælp på timebasis, f.eks. med fejlsøgning og opsætning af løsningen. Det kan du uanset om din løsning er placeret hos os, on-premise hos dig eller hos en ekstern hosting-partner.

Du kan også vælge en management-aftale og lade os stå for opsætning af certifikater m.m. samt administration af din løsning. Management-aftalen er udviklet specielt til dig, der foretrækker at kende dine omkostninger til drift og assistance på forhånd.

Du kan både gøre brug af management-aftalen hvis din løsning er on-premise, hos en ekstern hosting-partner eller hvis vi står for hele løsningen.

Bemærk: Uanset om du vælger at få assistance på timebasis eller igennem en management-aftale, står du altid selv for køb af licenser til Skype for Business.

Integrer dit KontaktCenter med Skype for Business med Miralix' SfB-integration

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix - intelligent håndtering af kundekontakt

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Tlf: +45 76 41 09 00
Email: info@miralix.com

Ring til helpdesk
Åbningstider

Mandag-torsdag: Kl. 08.00-16.00
Fredag: Kl. 08.00-15.00.

> Gå til support-siden

Miralix er Microsoft Gold Communications partner
Miralix er Eliteleverandor til det offentlige 2021
Miralix er certificeret af DNV efter ISO 14001 standarden

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.