Miralix ERFA-dag
d. 25. og 26. okt

Til efteråret inviterer vi igen indenfor til en ERFA-dag, der er specielt tilrettelagt til kunde- og borgerservicechefer, teamledere og lign. med ansvar for service og forretningsudvikling i såvel private som offentlige virksomheder.

Program

Når programmet er klar, vil det blive delt her på siden.

Foreløbigt program:

  • 12.00 – 12.45: Frokost og netværk
  • 12.45 – 13.15: Velkomst og præsentation af deltagerne
  • 13.15 – 14.00: Oplæg 1
  • 14.00-15.00: Oplæg 2
  • 15.00 -15.30: Kaffe og kage
  • 15.30-16.15: Oplæg 3
  • 16.15-17.15: Roadmap og ønsker til udviklingen
  • 17.15-17.30: Evaluering
  • 18.00 – ?:     Aftensmad (valgfri – inkluderet men kræver tilmelding)

Tid og sted

Den 25. oktober holdes ERFA-dagen på Scandic Bygholm Park, Schüttesvej 6, 8700 Horsens. Hotellet ligger ca. 800 meter fra Horsens station, hvis du krydser Bygholm Park til fods. Alternativt har hotellet en stor, gratis parkeringsplads.

Den 26. oktober holdes ERFA-dagen på Comwell Copenhagen Portside, Alexandriagade 1, 2105 København. Der er P-kælder under hotellet, som kan benyttes mod betaling.

Tilmelding

Ved du allerede nu, at du gerne vil deltage, kan du tilmelde dig via kontaktformularen nedenfor.

Det er gratis at deltage. Der er et begrænset antal pladser og tilmelding sker efter først til mølle-princippet. Din tilmelding er først gældende, når du har modtaget en bekræftelse via mail.

Når du indsender formularen, accepterer du vores privatlivspolitik samt at modtage mails vedrørende ERFA-dagene.

    Hvilken dag er du interesseret i?

    Evt. kosthensyn:

    Kort om dagens oplæg

    Hvad siger 10 millioner samtaler om den gode kundeservice?

    Capturi omsætter kundesamtaler til værdiful viden og indsigt, der kan skabe resultater for hele virksomheden. Alle virksomheder, der har kundesamtaler, sidder på en guldgruppe af data der kan omsættes til værdi.

    Capturi vil give jer et datadrevet indblik i, hvad der skaber den gode kundeoplevelse, og hvor virksomheder har størst potentiale for at forbedre sig. I får blandt andet et unikt perspektiv på, hvilke ord og vendinger der virker og ikke virker. Baseret på analyse af mere end 10 millioner samtaler!

    Miralix og
    monopolet

    Er der et dilemma fra din arbejdsdag, du gerne vil have hjælp til at løse? Så er ”Miralix og monopolet” klar til at hjælpe. I fællesskab drøfter vi dilemmaet og kommer med konkrete forslag til, hvad du kan gøre.

    Det er en unik mulighed for at sparre med andre, der kommer fra en lignende arbejdssituation og kan spille ind med gode input og forslag.

    Send dit dilemma til lum@miralix.com. Såfremt du ønsker at være anonym, skriver du det i mailen.

    Fra data til indsigt
    til handling

    Delegate viser hvorledes I med en datadreven tilgang, ikke bare kan få indsigt i jeres data, men også kan handle på den indsigt til gavn for både virksomheden og jeres kunder.

    Der tages udgangspunkt i eksempler med Miralix View,  Microsoft Customer Insights, Power BI og kunstig Intelligens.

    Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

    Miralix - intelligent håndtering af kundekontakt

    Snedkervej 5
    DK-8722 Hedensted
    CVR nr.: 26231345

    Tlf: +45 76 41 09 00
    Email: info@miralix.com

    Ring til helpdesk

    Email helpdesk: hd@miralix.com

    Åbningstider

    Mandag-torsdag: Kl. 08.00-16.00
    Fredag: Kl. 08.00-15.00.

    > Gå til support-siden

    Miralix er Microsoft Gold Communications partner
    Miralix er Eliteleverandor til det offentlige 2021
    Miralix er certificeret af DNV efter ISO 14001 standarden

    Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.