Miralix som samarbejdspartner:

Miralix som samarbejdspartner:

gode grunde til at vælge os

At vælge en ny KontaktCenter-løsning er en tillidssag. For at jeres nye løsning virkelig skal blive en succes, er det afgørende, at jeres KontaktCenter er skabt af en virksomhed, som bliver en aktiv og lyttende samarbejdspartner – og som viser, at den er jeres tillid værdig. Både i forhold til måden, virksomheden opererer på, og dens værdier.

Og hvordan er Miralix så som samarbejdspartner? Det får du svaret på her på siden, hvor vi fortæller om forskellige områder af vores virksomhed – og hvorfor de hver især er gode grunde til at vælge os som samarbejdspartner.

Du kan også høre, hvorfor Nobia Danmark valgte Miralix som samarbejdspartner, i videoen her:

Miralix Kontaktcenter-løsning

Du får mere end bare en leverandør

Vælger du en Miralix-løsning, får du både et KontaktCenter, der gør en mærkbar forskel for jeres kunder og jer som medarbejdere – og en samarbejdspartner, der lytter til dine ønsker og tænker hele vejen rundt om din forretning.

Vi sørger for, at der i implementeringsfasen er fokus på produktet, såvel som også de medarbejdere, der skal bruge det; de processer, der skal understøtte den nye løsning og ikke mindst de partnere, der skal være med til at sikre, at implementering og drift bliver succesfuld.

Vi underviser jer i, hvordan I bruger jeres nye KontaktCenter-klienter, så I får størst udbytte af dem, og kan desuden hjælpe med forskellige serviceuddannelser, så I også er klædt på til den menneskelige del af kundekontakten.

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-kontaktcenter-Kom-godt-i-gang-med-grundig-uddannelse-i-brug-af-loesningen2.jpg
Teknisk kundedag hos Miralix

Vi inviterer dig med til vores populære kundedage, hvor du kan høre om det allernyeste fra vores udviklingsafdeling og hvad vi vil arbejde med i den kommende tid. Og nok allervigtigst, så kan du dele dine ønsker, forslag og input til udviklingen. Via dem, kan du sætte dit aftryk på løsningen og være med til at sikre, at den også fremdrettet giver dig de værktøjer, du har brug for i din arbejdsdag.

Har du brug for at vi udvikler en unik tilpasning eller en særlig integration, som ikke ellers er på tegnebrættet? Så har du selvfølgelig mulighed for at få den specialudviklet.

Vi er tæt på, både i afstand og service

Al vores software bliver udviklet i udviklingsafdelingen på vores kontor i Hedensted. For dig som kunde betyder det, at vi er tæt på, både i afstand og i vores service.

Siden vi lancerede første version af vores KontaktCenter, er det udviklet med vores kunder og deres behov for øje. Mange af de forbedringer og nye features vi udvikler, stammer fra specifikke ønsker og feedback fra vores kunder – enten fra vores kundedage, kundemøder eller dialog med vores Helpdesk. Vælger du en Miralix-løsning, får du altså både en samarbejdspartner, der lytter, og mulighed for at være med til at forme fremtidens KontaktCenter.

Og fordi vores udviklere sidder få meter fra vores Helpdesk og resten af virksomheden, kan vi arbejde tæt sammen på tværs af afdelingerne. Det betyder også, at vi kan reagere hurtigt, hvis der opstår en situation, der kræver det.

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix_udvikler_sin_KontaktCenter-software_i_Hedensted_Danmark_-320x371.png

Vi har erfaring med arbejdspladser som din

Store som små, offentlige som private. Vi hjælper allerede hundredvis af danske arbejdspladser med at give bedre kundeservice (nogle af dem kan du se på siden Kunder og cases; andre på vores side om borgerservice).

Derigennem har vi opbygget erfaring med arbejdspladser i alle størrelser og fra alle brancher – herunder også arbejdspladser, der har et set-up, som minder om jeres. Det giver os de bedste forudsætninger for at opbygge en KontaktCenter-løsning, der skaber størst mulig værdi hos jer.

Fun fact: Vidste du, at vores KontaktCenter er så populært hos offentlige arbejdspladser, at vi er udnævnt som Eliteleverandør til det offentlige 2021?

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-6.jpg

Du får dansk support 24/7

Ligesom vores udvikling er dansk, er vores support det selvfølgelig også – og du kan få hjælp, uanset hvornår behovet opstår. Det er nemlig vigtigt for os at sikre, at du altid føler dig i trygge hænder og kan blive hjulpet godt videre.

Det er vores egne, uddannede kundeservicespecialister, du får fat i, uanset om du kontakter os indenfor normal åbningstid, eller om du f.eks. ringer til vores vagtordning på en helligdag. Dermed er du sikret kompetent og kvalificeret hjælp døgnet rundt, 365 dage om året.

Har du brug for support på engelsk? Intet problem, det klarer vi selvfølgelig også.

Miralix Helpdesk - Få hjælp til dit kontaktcenter døgnet rundt

Vi var her i går og vi er her også i morgen

Vi var her i går og vi er her også i morgen

Vidste du, at Miralix har 26 års erfaring med professionelle kommunikationsløsninger?

Det giver selvfølgelig oceaner af erfaring, der kommer dig til gode i vores samarbejde – og så gør de mange år, vi har på bagen, at vi roligt kan kalde os en veletableret virksomhed.

Dét, kombineret med en sund økonomi og den højeste kreditværdighed (se logoet ved siden af), gør os til en samarbejdspartner, du roligt kan vælge. Det er nemlig udtryk for, at vi var her i går og at vi selvfølgelig også er her i morgen.

For at sikre, at vi hele tiden bliver bedre, er vores ledelsessystem bygget op efter best practise fra IT service management værktøjet ITIL 4.

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

Jeres persondata er i trygge hænder hos os

Som leverandør af jeres KontaktCenter, behandler vi data på din arbejdsplads’ vegne. Derfor er det afgørende at du har tillid til, at jeres data håndteres korrekt og forsvarligt.

Hos Miralix tager vi vores ansvar som databehandler meget alvorligt og derfor får vi hvert år lavet en ISAE-3000 erklæring. ISAE-3000 er en uafhængig revisorerklæring om overholdelse af persondataforordningen og databeskyttelsesloven. Den bekræfter, at dét vi siger, vi gør som databehandler, også er det vi gør i praksis – og er dermed dit bevis på at vi er en samarbejdspartner, du kan føle dig tryg ved at vælge.

Læs mere om ISAE-3000 erklæringen på vores GDPR-side.

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-kontaktcenter-GDPR.jpg

Vores kompetencer er "best-in-class"

Microsoft anerkender os som en værdifuld samarbejdspartner, der lever op til deres højeste krav til implementering af Skype for Business og Teams. En anerkendelse, der ses ved vores status som Gold Communications Partner.

Vi har fået Gold Partner-statussen, fordi vi har udvist ”best-in-class” kompetencer og bevist vores ekspertise indenfor det løsningsområde, Microsoft kalder ”Modern Workplace and Security”.

For dig som kunde betyder det, at vi har de bedste tekniske kompetencer til at implementere Microsofts unified communiations-løsninger, både hvad angår design, planlægning, udrulning og vedligeholdelse af løsningerne – hvad enten de er hybrid eller cloud-baserede.

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix_er_Microsoft_Gold_Communications_Partner_-320x380.png

Vi hjælper dig godt i gang

Vi står klar til at hjælpe jer igennem hele processen med at implementere jeres nye KontaktCenter. Først sørger vi for grundig behovsafdækning, så I får præcist den KontaktCenter-løsning, der passer bedst til dit og dine kollegaers behov.

Og derefter står vores projektteam klar til at tage over og få jer trygt igennem planlægning og projektledelse, implementering og uddannelse. Alt sammen er det med til at sikre, at I får den bedste start med jeres nye Miralix-løsning. Læs mere om hvordan vi kan hjælpe jer godt i gang her.

Og hvis du gerne vil slippe for at varetage løbende ændringer i løsningen, når den er i luften, så hjælper vi selvfølgelig også gerne med det. Læs om vores managementaftale her.

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-4.jpg

Vi gør en aktiv indsats for miljøet

Vi vil gerne passe på miljøet og hjælpe vores kunder med at gøre det samme. Derfor gør vi en aktiv indsats for at mindske den påvirkning, vi som virksomhed og vores KontaktCenter-løsning har.

Vores primære fokusområde er at arbejde med energioptimering i hele vores serviceleverance, så du som kunde får mulighed for at få en grøn KontaktCenter-løsning.

Som en del af vores indsats, tager vi hvert år to initiativer, der understøtter FN’s 17 verdensmål og pr. 07. juni 2021 er vores miljøledelsessystem certificeret af DNV efter ISO 14001:2015 standarden. Derudover er vores indsats mht. bæredygtighed indenfor miljø, sociale forhold og ledelse valideret i en såkaldt ESG-rapport.

Læs mere om vores miljøindsats her.
Læs vores ESG-rapport her.

Miralix gør en aktiv indsats for miljøet__

Vi tager socialt ansvar

For os er det vigtigt at sikre, at der også bliver uddannet nok kvalificerede medarbejdere i fremtiden. Derfor indgår vi løbende uddannelsesaftaler med lærlinge og elever, ligesom vi også løbende har praktikanter og studiemedarbejdere, som fra første dag indgår i arbejdsopgaverne i Miralix og bliver en del af teamet.

Derudover er det vigtigt for os, at der er plads til forskellighed, og vi vil gerne hjælpe dem, der har det svært. Det ses bl.a. ved at flere af vores medarbejdere enten har synlige eller usynlige funktionsnedsættelser – og ved at vi er med i Code of Care-samarbejdet, der har til formål at få flere mennesker på kanten af arbejdsmarkedet ind på de danske arbejdspladser.

Miralix er en del af Code of Care

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix er Microsoft Gold Communications partner
Miralix er Eliteleverandor til det offentlige 2021
Miralix er certificeret af DNV efter ISO 14001 standarden