Miralix’ historie

1996:
NW Gruppen blev etableret

Vores historie startede 1996, hvor Preben Kirkeby grundlagde virksomheden. Den gang hed vi NW Gruppen og solgte telefoncentraler til danske virksomheder.

2001:
Miralix blev etableret

NW Gruppen ekspanderede hurtigt og som resultat blev Miralix etableret i 2001. Siden den gang har vi haft fokus på udvikling af software til telefoniløsninger til erhvervslivet.

2007:
Vi flyttede i større lokaler

I takt med at NW Gruppen og Miralix voksede, blev pladsen på kontoret mere trang. I 2007 var tiden rigtig til at flytte ind i vores flotte, nybyggede lokaler på Snedkervej i Hedensted.

2012:
NW Gruppen og Miralix fusionerede

De to virksomheder fusionerede, under navnet Miralix, for at styrke væksten i koncernen. Målet var fortsat at give kunderne de bedste løsninger inden for IT Mobility.

2016:
20 års jubilæum

Sammen med kunder og forretningsforbindelser fejrede vi 20 års udvikling – fra telefonanlæg og bordtelefoner til softphones og mobiltelefoner.

2017:
Ejerkredsen blev udvidet

Tre medarbejdere indtrådte i ejerkredsen sammen med den finansielle investor, Vækst-Invest Nordjylland. Til sammen erhvervede de 70 % af aktierne. Den daværende direktør, Preben Kirkeby, er fortsat aktionær.

2018:
Generationsskifte i ledelsen

Efter 22 år som direktør, besluttede Preben Kirkeby, at timingen er rigtig for, at nye kræfter skulle stå spidsen for virksomheden. Da han forlod direktørposten, indtrådte han i stedet i Miralix’ bestyrelse. Her vil han også fremadrettet bidrage til videreudviklingen af virksomheden.

Ledelsesteamet består nu af Kasper Kirkeby, CEO; Michael S. Kristiansen, Head of Sales; Jimmi Hjuler, Head of Development & Quality Assurance, og Aase Andersen, Head of Administration.

https://i2.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-professionelle-kundeserviceløsninger-til-det-danske-erhvervsliv.jpg?resize=118%2C41&ssl=1

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Miralix er Microsoft Gold Application Development partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.