Guiden med de 10 tips bliver sendt til dig, når du tilmelder dig vores nyhedsbrev.
Med den er du sikret en så succesfuld implementering af dit nye eller kommende kontaktcenter, at du vil undre dig over, at du ikke har gjort det noget før.
Udover guiden får du gode råd og vejledning til, hvad det vil være vigtigt for dig at forholde dig til i beslutningsprocessen samt hvilke overvejelser du skal gøre dig, når du skal have et nyt kontaktcenter. Og ikke mindst tips til at sikre god kundeservice.
Michael, vores Strategic Sales Manager, forklarer:
”Kontaktcentret er en vigtig del af din virksomhed og der er meget at tage stilling til, når du skal vælge og implementere et nyt kontaktcenter. Kontaktcenteret er nemlig det værktøj, der hjælper dig til at holde dine kunder mere end tilfredse.
Her kan du forbedre kommunikationen med dine kunder, bl.a. ved at løse evt. udfordringer med kø-tider og sikre bedre brugeroplevelser for dine kunder gennem statistikker. På den måde får du både optimeret jeres indsats og givet kunderne en god oplevelse med din virksomhed.
Hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev får du hjælp til og råd om, hvordan du sikrer dig den bedste kontaktcenterløsning, så du kan optimere arbejdet i din support- og kundeserviceafdeling.”
Vi skriver i gennemsnit til dig to gange om måneden. Men du kan til enhver tid afmelde nyhedsbrevet, hvis du ikke længere ønsker at høre fra os.
Ved tilmelding accepterer du vores privatlivspolitik.
Som en del af guiden “10 tips til at sikre en succesfuld implementering af dit nye kontaktcenter” får du også tjeklisten som en plakat, der hjælper dig gennem processen. Print den ud og hæng den op – så har du hele tiden overblik over, hvor langt du er nået i forløbet.