Få succes med dit kontaktcenter:

Hent vores guide med 10 tips til succesfuld implementering nu

Vil du have succes med implementeringen af et nyt kontaktcenter, er forberedelse afgørende. Læs vores guide med 10 tips til succesfuld kontaktcenter implementering og få den bedste start med din nye løsning.

Guiden med de 10 tips bliver sendt til dig, når du tilmelder dig vores nyhedsbrev.

Med den er du sikret en så succesfuld implementering af dit nye eller kommende kontaktcenter, at du vil undre dig over, at du ikke har gjort det noget før.

Udover guiden får du gode råd og vejledning til, hvad det vil være vigtigt for dig at forholde dig til i beslutningsprocessen samt hvilke overvejelser du skal gøre dig, når du skal have et nyt kontaktcenter. Og ikke mindst tips til at sikre god kundeservice.

Tilmeld dig nyhedsbrevet


Brian Breinbjerg - Head of Sales hos Miralix

Brian, vores Head of Sales, forklarer:

”Kontaktcentret er en vigtig del af din virksomhed og der er meget at tage stilling til, når du skal vælge og implementere et nyt kontaktcenter. Kontaktcenteret er nemlig det værktøj, der hjælper dig til at holde dine kunder mere end tilfredse.

Her kan du forbedre kommunikationen med dine kunder, bl.a. ved at løse evt. udfordringer med kø-tider og sikre bedre brugeroplevelser for dine kunder gennem statistikker. På den måde får du både optimeret jeres indsats og givet kunderne en god oplevelse med din virksomhed.

Hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev får du hjælp til og råd om, hvordan du sikrer dig den bedste kontaktcenterløsning, så du kan optimere arbejdet i din support- og kundeserviceafdeling.”

Om nyhedsbrevet

Vi skriver i gennemsnit til dig to gange om måneden. Men du kan til enhver tid afmelde nyhedsbrevet, hvis du ikke længere ønsker at høre fra os.

Ved tilmelding accepterer du vores privatlivspolitik.

Tilmeld dig nyhedsbrevet


Som en del af guiden “10 tips til at sikre en succesfuld implementering af dit nye kontaktcenter” får du også tjeklisten som en plakat, der hjælper dig gennem processen. Print den ud og hæng den op – så har du hele tiden overblik over, hvor langt du er nået i forløbet.

https://i0.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Tjekliste_til_succesfuld_implementering_af_kontaktcenter.png?fit=640%2C428&ssl=1

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

https://i1.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-er-Microsoft-Gold-Communications-partner-.png?resize=250%2C48&ssl=1

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

https://i2.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-er-AudioCodes-Registered-Partner-.png?resize=250%2C61&ssl=1