Køb Miralix via SKI 50.07:

Kommunikationsprodukter og -løsninger

Overvejer at du en ny telefoni- eller unified communications-løsning og er du underlagt udbudspligten?

Så er der godt nyt: du kan nemlig købe Miralix’ KontaktCenter-løsninger via Staten og Kommunernes Indkøbsservice, nærmere betegnet SKI 50.07 som er en indkøbsaftale, der dækker Kommunikationsprodukter og -løsninger.

I samarbejde med KMD leverer Miralix unified communications- og telefoniprodukter via Delaftale 1.

Hvad kan du forvente af Miralix som samarbejdspartner, hvis du køber en KontaktCenter-løsning via SKI? Få svaret på siden om gode grunde til at vælge Miralix som samarbejdspartner.

Miralix Kontaktcenter-løsning

Via SKI 50.07 kan du købe følgende fra Miralix:

  • Unified Communications- og telefoniprodukter, som i vores tilfælde gælder Miralix KontaktCenter og alle relaterede produkter, bl.a. softphones, hosted direct routing til Microsoft Teams og chat. Aftalen muliggør at softwaren både kan anskaffes som eje og leje (software as a service).
  • Support og vedligeholdsaftaler til ovenstående Unified Communications- og telefoniprodukter. Dermed kan du f.eks. vælge at få dit KontaktCenter hosted i skyen, så du slipper for drift og vedligehold – ligesom du også kan blive dækket af vores vagtordning og få hjælp 24/7 året rundt.
  • Installation/implementering og/eller konfiguration af Unified Communications- og telefoniprodukter, herunder relateret projektledelse. Vores projektafdeling står klar til at hjælpe jer trygt og godt igennem implementeringen, så I får fuldt udbytte af jeres nye KontaktCenter-løsning fra starten. Læs mere om hvordan vi kan hjælpe dig godt i gang her.
  • Undervisning i brugen af de anskaffede Unified Communications- og telefoniprodukter. Inden idriftsættelsen, underviser vi jer i, hvordan I bruger jeres nye løsning. Vi kan både undervise jer i vores egne KontaktCenter-klienter samt i applikationer som f.eks. Microsoft Teams og Skype for Business. Læs mere om uddannelse her.
  • Rådgivning relateret til anskaffelsen og brugen af Unified Communications- og telefoniprodukter. Har du og dine kollegaer brug for rådgivning i forhold til opbygning af jeres nye løsning – f.eks. i forhold til hvordan I bedst muligt får jeres eksisterende hardware integreret i den? Så står vi selvfølgelig også klar til at hjælpe jer med det.

Sådan køber du Miralix via SKI-aftale 50.07:
Kommunikationsprodukter og -løsninger

Er du underlagt udbudspligten, kan du købe Miralix’ KontaktCenter-løsninger via SKIs dynamiske indkøbssystem.

Når du er logget ind, kan du downloade en vejledning til indkøb af kommunikationsprodukter og -løsninger via SKI. Se efter vejledningen ”50.07 Kommunikationsprodukter og -løsninger”.

I indkøbssystemet kan du nemt søge Miralix og vores ydelser frem, så du kan læse mere. Når du er klar, kan du vælge de relevante produkter og sende din bestilling.

Køb Miralix KontakCenter via SKI 50.07 Kommunikationsprodukter og -løsninger

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix - intelligent håndtering af kundekontakt

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Tlf: +45 76 41 09 00
Email: info@miralix.com

Ring til helpdesk
Åbningstider

Mandag-torsdag: Kl. 08.00-16.00
Fredag: Kl. 08.00-15.00.

> Gå til support-siden

Miralix er Microsoft Gold Communications partner
Miralix er Eliteleverandor til det offentlige 2021
Miralix er certificeret af DNV efter ISO 14001 standarden

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.