Køb Miralix via SKI 02.06:

Vores KontaktCenter er standardsoftware

Overvejer at du en ny telefoni- eller unified communications-løsning og er du underlagt udbudspligten?

Så er der godt nyt: du kan nemlig købe Miralix’ KontaktCenter-løsninger via Staten og Kommunernes Indkøbsservice, nærmere betegnet SKI 02.06 som er en indkøbsaftale, der dækker standardsoftware.

Miralix leverer software-aftaler til SKI 02.06 i kategori 2.

Hvad kan du forvente af Miralix som samarbejdspartner, hvis du køber en KontaktCenter-løsning hos os? Få svaret på siden om gode grunde til at vælge Miralix som samarbejdspartner.

Miralix Kontaktcenter-løsning

Via SKI 02.06 kan du købe følgende hos Miralix:

  • Standardsoftware, som i vores tilfælde gælder Miralix KontaktCenter og alle relaterede produkter, herunder også business intelligence modulet Miralix View. Aftalen muliggør at softwaren både kan anskaffes som eje og leje (software as a service).
  • Support og vedligeholdsaftaler til ovenstående standardsoftware. Dermed kan du f.eks. vælge at få dit KontaktCenter hosted i skyen, så du slipper for drift og vedligehold – ligesom du også har mulighed for at vælge en managementaftale. Vores support har en vagtordning, så du kan få hjælp 24/7 året rundt.
  • Installation/implementering og/eller konfiguration af standardsoftware, herunder relateret projektledelse. Vores projektafdeling står klar til at hjælpe jer trygt og godt igennem implementeringen, så I får fuldt udbytte af jeres nye KontaktCenter-løsning fra starten. Læs mere om hvordan vi kan hjælpe dig godt i gang her.
  • Undervisning i brugen af den anskaffede software. Inden idriftsættelsen, underviser vi jer i, hvordan I bruger jeres nye løsning. Vi kan både undervise jer i vores egne KontaktCenter-klienter samt i applikationer som f.eks. Microsoft Teams og Skype for Business. Læs mere om uddannelse her.
  • Rådgivning relateret til anskaffelsen og brugen af standardsoftware. Har du og dine kollegaer brug for rådgivning i forhold til opbygning af jeres nye løsning – f.eks. i forhold til hvordan I bedst muligt får jeres eksisterende hardware integreret i den? Så står vi selvfølgelig også klar til at hjælpe jer med det.

Sådan køber du Miralix via
SKI-aftale 02.06: Standardsoftware

Er du underlagt udbudspligten, kan du købe Miralix’ KontaktCenter-løsninger via SKIs dynamiske indkøbssystem.

Når du er logget ind, kan du downloade en vejledning til indkøb af standardsoftware via SKI. Se efter vejledningen ”02.06 Standardsoftware: sådan køber du ind i det dynamiske indkøbssystem”.

I indkøbssystemet kan du nemt søge Miralix og vores ydelser frem, så du kan læse mere. Når du er klar, kan du vælge de relevante produkter og sende din bestilling.

Køb Miralix KontakCenter via SKI 02.06: Standardsoftware

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix - intelligent håndtering af kundekontakt

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Tlf: +45 76 41 09 00
Email: info@miralix.com

Ring til helpdesk
Åbningstider

Mandag-torsdag: Kl. 08.00-16.00
Fredag: Kl. 08.00-15.00.

> Gå til support-siden

Miralix er Microsoft Gold Communications partner
Miralix er Eliteleverandor til det offentlige 2021
Miralix er certificeret af DNV efter ISO 14001 standarden

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.