Hvad kan et Miralix KontaktCenter og hvorfor skal du vælge det?
Få svaret her eller læs mere under videoen:
Vil din kommune håndtere jeres borgerkontakt intelligent og yde den bedst mulige service til jeres borgere? Så er en Miralix-løsning det oplagte valg.
Vores løsning bliver både kaldt for en borgerserviceløsning, en omstillingsløsning og en KontaktCenter-løsning. Hvad du kalder den er ikke så vigtigt; hvad der til gengæld er vigtigt er hvordan vi kan hjælpe jer med at skabe de bedste rammer for en god borgermodtagelse.
Det gør vi ved at styrke og styre jeres borgerkontakt på tværs af kanaler – til glæde og gavn for både medarbejdere og borgere. Miralix-løsningen samler en lang række informationer i et brugervenligt og overskueligt design, så du og dine kollegaer nemt og hurtigt kan finde netop dén information, der kan hjælpe borgerne videre.
Når vi skræddersyer en løsning til jer, ser vi bl.a. på hvilke kanaler I servicerer, hvor medarbejderne skal arbejde fra, hvilke funktioner de har brug for og om I har brug for at integrere til Selvbetjening.nu eller andre systemer.
Vil du vide mere om, hvordan vi kan hjælpe din kommune? Så læs “Miralix og den gode borgerservice“, download produktarket om Miralix KontaktCenter via knappen nedenfor eller kontakt os for en uforpligtende samtale om jeres behov.
Vi har udviklet vores løsning, så den er fleksibel for jer og jeres medarbejdere. Det vil helt konkret sige, at vi har forskellige programmer, der kan bruges afhængigt af hvor medarbejderen arbejder og hvilke funktioner, der er brug for.
Miralix kan hhv. bruges på kontoret via Miralix Desktop, i omstillingen via Miralix Office Operator og på farten via vores mobil app, Miralix Go.
Klik på knappen for at læse om de muligheder, vores programmer giver.
Med en Miralix-løsning får I både en lang række populære standard-funktioner og en række tilvalg, der kan sammensættes så de understøtter jeres borgerservice bedst muligt.
I kan f.eks. se jeres kollegaers tilgængelighed, inden der omstilles et opkald; afspille vigtige beskeder til borgerne, inden de taler med en medarbejder eller bruge vores telefonbog med synonymordbog til nemt at søge de rigtige kollegaer eller afdelinger frem, når en borger ringer.
Vil I gerne kunne bruge jeres tid dér hvor den giver størst værdi for borgerne: nemlig på at give god service? Så få jeres borgerservice-løsning hosted hos os og lad os stå for drift og vedligehold af løsningen.
Med Miralix Online Private Cloud hostes jeres løsning på en dedikeret server med daglig back-up og mulighed for support 24/7. Applikationerne leveres via lukkede kredsløb og I har indflydelse på, hvornår løsningen patches og opgraderes.
Med en Miralix-løsning, får I ikke alene et system, der kan håndtere jeres borgerkontakt intelligent. I får også en løsning, der kan “tale sammen” med mange af de andre systemer, I bruger I jeres hverdag.
Det gælder både hardware som PABX-anlæg og bordtelefoner, og software som f.eks. Microsoft Teams og Selvbetjening.nu.
Ved at integrere Miralix med jeres andre systemer, kan I bruge medarbejdernes tid bedre, hurtigt hjælpe borgerne videre og få mulighed for endnu bedre ledelsesinformation.
I vælger selv, om I vil overgå til den nye løsning på én gang eller om den skal migreres i flere etaper.
Alt vi udvikler, udvikles som standardprodukter. Det gælder både vores egne tilvalg og de integrationer, vi laver til eksterne systemer.
Få detaljeret statistik omkring jeres borgerkontakt med Miralix View. Statistikmodulet viser jeres data på en grafisk overskuelig måde, så I nemt får overblik over jeres kaldsflow og performance.
Med dataene har I de bedste forudsætninger for at analysere og optimere jeres borgerservice. I kan f.eks. træffe de rigtige beslutninger i forbindelse med udarbejdelse af vagtplaner, bemanding m.m.
At vælge en ny løsning til jeres borgerservice er en tillidssag. Og i udvælgelsesprocessen er det vigtigt, at I kigger på mere end selve løsningen og de muligheder den giver.
Virksomheden bag løsningen er nemlig afgørende for om implementeringen bliver en succes. Er der tale om en aktiv og lyttende samarbejdspartner, som viser at den er jeres tillid værdig? Og bliver virksomheden drevet på en måde, der lever op til jeres værdier?
For at I kan få et indtryk af, hvem Miralix er, har vi lavet en side, der fortæller om forskellige områder af vores virksomhed – og hvorfor de hver især er gode grunde til at vælge os.
På siden kan I bl.a læse, hvordan vi kan hjælpe jer godt i gang, om vores CSR-indsats og vores arbejde med at sikre vores kunders persondata.
Vi hjælper allerede en lang række offentlige kunder, herunder både kommuner, ministerier og styrelser, foruden private virksomheder. Nedenfor kan du se referencer fra et par af de kommuner, der bruger vores løsning til intelligent borgerkontakt, til at samle og styrke deres kommunikation.
Vil du gerne høre mere om hvilke offentlige kunder, vi hjælper, eller have kontaktoplysninger på en referencekunde, er du meget velkommen til at kontakte os.
Vores borgerservice-løsning så populær hos offentlige kunder, at vi er blevet Eliteleverandør til det offentlige. Målt på omsætning er vi i top 1% af de virksomheder, der i 2020 har handlet med det offentlige.
For dig, der arbejder i én landets kommuner, offentlige myndigheder eller virksomheder, er kåringen vigtig, fordi den viser, at vi har erfaringer med intelligente løsninger til arbejdspladser, der ligner din.
Overvejer I en ny borgerservice-løsning og er I underlagt udbudspligten?
Så er der godt nyt: du kan nemlig købe Miralix’ KontaktCenterløsninger via Staten og Kommunernes Indkøbsservice.
Faktisk er der hele to forskellige muligheder: indkøb via SKI 02.06: Standardsoftware og indkøb via SKI 50.07: Kommunikationsprodukter og -løsninger.
Vil du gerne se, hvordan vores borgerservice-løsning virker og høre mere om, hvordan den kan hjælpe jer?
Så bestil en uforpligtende demo af Michael S. Kristiansen, vores Head of Business Development, på tlf: +45 76 41 09 03 eller msk@miralix.com.
Du vælger selv, om du vil have fysisk besøg eller om mødet skal afholdes online.