KontaktCenter Agent Lite:
PC-klient for medarbejdere,
der kun skal være med i én kø ad gangen

Få adgang til grundlæggende KontaktCenter-funktioner

Vores Agent Lite-licens er specielt udviklet til dig, der gerne vil give dine medarbejdere mulighed for nemt kunne besvare opkald via vores PC-baserede klient og få overblik over indkomne opkald, tilgængelighed m.m. – men som ikke har brug for alle de funktioner, der er i en alm. KontaktCenter Agent-licens.

Med Agent Lite-licensen kan dine medarbejdere:

• se opkaldsinformation for igangværende opkald i egen opkalds-kø.

• deltage i alm. opkalds-køer, dog ikke i plukkekøer.

• vise deres tilgængelighed med noter. De kan enten bruge firmaets fælles noter, f.eks. “Deltager i møde”, eller oprette deres egne.

• være medlem af én kø, fremfor flere.

Har du brug for Supervisor-opsætning kan dette tilkøbes som konsulentydelse.

https://i0.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Kontaktcenter-Agent-Lite.png?fit=407%2C351&ssl=1
Miralix KontaktCenter Agent Lite er et værktøj til god kundeservice

Ligesom den alm. KontaktCenter Agent-licens, kan også Agent Lite-licensen deles mellem medarbejdere, der arbejder forskudt af hinanden. Én licens kan f.eks. bruges af en medarbejder, der arbejder på daghold, og efterfølgende af en anden medarbejder, der arbejder på nathold.

Du betaler kun for antallet af medarbejdere, der skal kunne være på samtidigt og derved kan du nøjes med færre licenser, hvilket betyder det færre omkostninger for dig.

Ligesom den alm. KontaktCenter Agent-licens, kan også Agent Lite-licensen deles mellem medarbejdere, der arbejder forskudt af hinanden. Én licens kan f.eks. bruges af en medarbejder, der arbejder på daghold, og efterfølgende af en anden medarbejder, der arbejder på nathold.

Du betaler kun for antallet af medarbejdere, der skal kunne være på samtidigt og derved kan du nøjes med færre licenser, hvilket betyder det færre omkostninger for dig.

Miralix KontaktCenter Agent Lite er et værktøj til god kundeservice

Vælg Miralix KontaktCenter Agent Lite og nyd følgende fordele:

Se tilgængelighed

– via kalender og mobilstatus, så der kun stilles videre til tilgængelige agenter.

Balancér fordelingen af opkald

– alt efter hvem der har været ledig længst, så belastningen fordeles over alle tilgængelige agenter.

Skift roller

Få mulighed for at deltage i en anden kø ved at logge ud og ind igen.

Aktivér callback

– og giv dine kunder mulighed for at blive ringet op af en agent, hvis der er kø, når de ringer.

Aktivér ‘sidst talt med’

– så kunder, der ringer tilbage, kan blive stillet om til den, de sidst har talt med.

Lav ‘hot items’

– og præsenter dine kunder for vigtige beskeder, f.eks. driftsinformation, inden de viderestilles til en medarbejder.

Vil du vide mere?
Så bestil et opkald her

Udfyld kontaktformularen for at bestille et opkald og få en uforpligtende snak om hvordan vores produkter kan skabe værdi i din virksomhed.

Vi forventer at ringe til dig indenfor et døgn i hverdagene.

Du kan også prøve en Miralix-løsning og få gratis licenser i en måned.

Læs om vores proof of concept-forløb her

Miralix sikrer intelligent håndtering af kundekontakt og gør det nemt at give god kundeservice

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Miralix A/S er Microsoft Gold Communications Partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.