Miralix KontaktCenter Agent:
Håndter opkald med vores PC-klient

Som call-center agent er det nemt at besvare opkald og holde overblik

Miralix KontaktCenter Agent er vores PC-baserede klient, som gør det nemt for dine medarbejdere at besvare opkald og samtidig giver hurtigt overblik over indkomne opkald, tilgængelighed m.m.

Med Miralix KontaktCenter Agent får jeres kunder automatisk kontakt til den agent, som har de bedste kompetencer til at hjælpe. Og kunder, der ringer tilbage, kan blive stillet om til den medarbejder, de sidst har talt med. Det giver glade kunder og frigiver tid som dine medarbejdere i stedet kan bruge på andre opgaver.

En Miralix KontaktCenter Agent-licens kan deles mellem medarbejdere, der arbejder forskudt af hinanden. Én licens kan f.eks. bruges af en medarbejder, der arbejder på daghold, og efterfølgende af en anden medarbejder, der arbejder på nathold.

På den måde betaler du kun for antallet af medarbejdere, der skal kunne være på samtidigt – fremfor at betale pr. medarbejder. Med andre ord betyder det færre omkostninger for dig, fordi din virksomhed kan nøjes med færre licenser.

Med licensen kan dine medarbejdere samtidig være logget ind som agent i KontaktCentret.

https://i0.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-Kontaktcenter-Agent.png?fit=283%2C500&ssl=1

Vælg Miralix Kontaktcenter Agent og nyd følgende fordele:

Se tilgængelighed

– via kalender og mobilstatus, så der kun stilles videre til tilgængelige agenter.

Se dagens servicelevel

– og reager hurtigt på dårlig performance.

Balancér fordelingen af opkald

– alt efter hvem der har været ledig længst, så belastningen fordeles over alle tilgængelige agenter.

Lav ‘hot items’

– og præsenter dine kunder for vigtige beskeder, f.eks. driftsinformation, inden de viderestilles til en medarbejder.

Aktivér callback

– og giv dine kunder mulighed for at blive ringet op af en agent, hvis der er kø, når de ringer.

Aktivér ‘sidst talt med’

– så kunder, der ringer tilbage, kan blive stillet om til den medarbejde, de sidst har talt med.

Vær med i et ubegrænset antal køer

– og i forskellige niveauer, så I får besvaret flest mulige opkald.

Integrer med andre systemer

– f.eks. dit CRM-system, så du kan se info derfra og være på forkant af kundeforespørgsler.

Vil du vide mere?
Så bestil et opkald her

Udfyld kontaktformularen for at bestille et opkald og få en uforpligtende snak om hvordan vores produkter kan skabe værdi i din virksomhed.

Vi forventer at ringe til dig indenfor et døgn i hverdagene.

Du kan også prøve en Miralix-løsning og få gratis licenser i en måned.

Læs om vores proof of concept-forløb her

Miralix sikrer intelligent håndtering af kundekontakt og gør det nemt at give god kundeservice

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Miralix A/S er Microsoft Gold Communications Partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.