Miralix KontaktCenter og omstillingsbord:
Dine værktøjer til god kundeservice

Få hjælp til at yde den bedst mulige kundeservice

Miralix KontaktCenter og omstillingsbord er professionelle værktøjer til virksomheder, som gerne vil håndtere deres kundekontakt intelligent og yde den bedst mulige kundeservice til deres kunder.

Vores KontaktCenter-løsning, der styrker og styrer din virksomheds telefoni – til glæde og gavn for både dine medarbejdere og kunder.

Løsningen forbinder dig med dine kunder og samler en lang række informationer i et brugervenligt og overskueligt design, så du nemt og hurtigt kan finde netop dét, der kan hjælpe dine kunder videre.

Hvilke værktøjer din løsning skal indeholde, afhænger naturligvis af din virksomheds behov. Når vi skræddersyer en KontaktCenter-løsning til jer, ser vi bl.a. på hvilke kanaler I servicerer, hvor medarbejderne skal arbejde fra og hvilke funktioner de har brug for, hvilken operatør I bruger og hvilke andre systemer KontaktCenteret evt. skal integreres med.

Vores KontaktCenter og omstillingsbord kan bruges, uanset hvilken operatør din virksomhed anvender. Om du bruger TDC, Telenor, GlobalConnect, Telia, 3 eller en helt sjette operatør spiller altså ingen rolle – vores løsning kan bruges med dem alle.

Har din virksomhed vokseværk, og du har brug for at udvide, så kan din Miralix-løsning vokse med. Det er muligt at bygge funktioner på og tilføje både flere agenter og brugere, efter behov.

Med et Miralix KontaktCenter og omstillingsbord kan du:

  • Indgå i ringegrupper – uanset om du sidder på kontoret, er på farten eller arbejder hjemmefra.
  • Se dine kollegaers tilgængelighed på baggrund af status fra kalender, telefon, mobil, noter, opgaver, Microsoft Teams og Skype for Business. Dermed kan du hurtigt kan se, om en kollega kan tage imod en opgave eller et opkald, eller om der skal tages imod en besked.
  • Omstille opkald til dén medarbejder kunden sidst har talt med.
  • Give dine kunder mulighed for at blive ringet op, hvis der er kø, når de ringer.
  • Give kunderne beskeder allerede inden de bliver stillet om til en medarbejder.
  • Integrere opgaver fra f.eks. dit CRM-system og tildele dem til ledige agenter.
  • Opsætte telefon- og opgavekøer.
  • Se dagens servicelevel.
  • Synliggøre afdelingens performance netop nu.
  • Integrere chat, så du kan kommunikere med dine kollegaer – f.eks. i forbindelse med sagsbehandling – mens du taler i telefon med en kunde.
  • Se dybdegående statistik, der kan hjælpe dig med at træffe vigtige beslutninger.
  • Integrere til populære kundeservicesystemer som f.eks. Zendesk.
  • Integrere beskeder fra webchat og sociale medier, så I kun har ét kontaktpunkt med kunden.
Miralix kontaktcenter og omstillingsbord

Integrer jeres telefoniløsning med Miralix
KontaktCenter og omstillingsbord

Skal KontaktCentret og omstillingsbordet virke sammen med din virksomheds eksisterende telefoniløsning? Så fortvivl ikke; vi har nemlig udviklet vores produkter, så de kan integreres med de nedenstående populære telefoniløsninger. Klik på ikonerne nedenfor for at læse mere om, hvad vi integrerer til.

Er din løsning ikke på oversigten, er du velkommen til at kontakte os for en uforpligtende snak om, hvorvidt den løsning du mangler kan udvikles.

Omnichannel Kontaktcenter

Integrer sociale medier og webchat i din virksomheds kontaktcenter.

Miralix til Skype for Business

Få dokumentdeling, chat og videomøder i din virksomheds kontaktcenter.

Miralix til Microsoft Teams

Teams giver din virksomhed en fælles platform for samarbejde.

Miralix som mobil-løsning

Få et fuldt KontaktCenter og mulighed for at besvare kø-opkald via mobiltelefonen, uanset hvor du er.

Miralix til Cisco

Integrer kontaktcentret i din eksisterende telefoniløsning.

Miralix til Alcatel-Lucent

Kobl Miralix’ KontaktCenter direkte på din telefoniløsning.

Miralix til Ericsson-LG

Få et stærkt omstillingsbord til din virksomheds telefonløsning.

Miralix til NEC

Integration til den traditionelle telefoniplatform er stadig en mulighed.

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix er Microsoft Gold Communications partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

Miralix er AudioCodes Registered Partner. Kontakt os for mere information.