Miralix KontaktCenter og omstillingsbord er effektive værktøjer udviklet til at hjælpe virksomheder, der gerne vil yde den bedst mulige kundeservice.
De samler en lang række informationer og præsenterer dem i et brugervenligt og overskueligt interface, så du nemt og hurtigt kan finde netop dét, der kan hjælpe dine kunder videre.
Vores KontaktCenter og omstillingsbord kan bruges, uanset hvilken operatør din virksomhed anvender. Om du bruger TDC, Telenor, GlobalConnect, Telia, 3 eller en helt sjette operatør spiller altså ingen rolle – vores løsning kan bruges med dem alle.
Har din virksomhed vokseværk, og du har brug for at udvide, så kan din Miralix-løsning vokse med. Det er muligt at bygge funktioner på og tilføje både flere agenter og brugere, efter behov.
Skal KontaktCentret og omstillingsbordet virke sammen med din virksomheds eksisterende telefoniløsning? Så fortvivl ikke; vi har nemlig udviklet vores produkter, så de kan integreres med de nedenstående populære telefoniløsninger. Klik på ikonerne nedenfor for at læse mere om, hvad vi integrerer til.
Er din løsning ikke på oversigten, er du velkommen til at kontakte os for en uforpligtende snak om, hvorvidt den løsning du mangler kan udvikles.
Udfyld kontaktformularen for at bestille et opkald og få en uforpligtende snak om hvordan vores produkter kan skabe værdi i din virksomhed.
Vi forventer at ringe til dig indenfor et døgn i hverdagene.
Du kan også prøve en Miralix-løsning og få gratis licenser i en måned.