Miralix KontaktCenter og omstillingsbord:
Dine værktøjer til professionel kundeservice

Få hjælp til at yde den bedst mulige kundeservice

Miralix KontaktCenter og omstillingsbord er effektive værktøjer udviklet til at hjælpe virksomheder, der gerne vil yde den bedst mulige kundeservice.

De samler en lang række informationer og præsenterer dem i et brugervenligt og overskueligt interface, så du nemt og hurtigt kan finde netop dét, der kan hjælpe dine kunder videre.

Vores KontaktCenter og omstillingsbord kan bruges, uanset hvilken operatør din virksomhed anvender. Om du bruger TDC, Telenor, GlobalConnect, Telia, 3 eller en helt sjette operatør spiller altså ingen rolle – vores løsning kan bruges med dem alle.

Har din virksomhed vokseværk, og du har brug for at udvide, så kan din Miralix-løsning vokse med. Det er muligt at bygge funktioner på og tilføje både flere agenter og brugere, efter behov.

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-kontaktcenter-og-omstillingsbord-1.png
https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/KontaktCenter-og-omstillingsbord-fra-Miralix-640x496.jpg
Med et Miralix KontaktCenter og omstillingsbord får du mulighed for at:
  • Indgå i ringegrupper – uanset om du sidder på kontoret, er på farten eller arbejder hjemmefra.
  • Se dine kollegaers tilgængelighed på baggrund af kalender-, telefon- og mobilstatus, så du hurtigt kan se, om et opkald kan stilles videre eller om du skal tage imod en besked.
  • Viderestille opkald til dén medarbejder kunden sidst har talt med.
  • Give dine kunder mulighed for at blive ringet op, hvis der er kø, når de ringer.
  • Give kunderne beskeder allerede inden de bliver stillet om til en medarbejder.
  • Opsætte telefonkøer.
  • Se dagens servicelevel.
  • Synliggøre afdelingens performance netop nu.
  • Se dybdegående statistik, der kan hjælpe dig med at træffe vigtige beslutninger.
  • Integrere til populære kundeservicesystemer som f.eks. Zendesk.
  • Integrere beskeder fra chat og sociale medier, så I kun har ét kontaktpunkt med kunden.
Med et Miralix KontaktCenter og omstillingsbord får du mulighed for at:
  • Indgå i ringegrupper – uanset om du sidder på kontoret, er på farten eller arbejder hjemmefra.
  • Se dine kollegaers tilgængelighed på baggrund af kalender-, telefon- og mobilstatus, så du hurtigt kan se, om et opkald kan stilles videre eller om du skal tage imod en besked.
  • Viderestille opkald til dén medarbejder kunden sidst har talt med.
  • Give dine kunder mulighed for at blive ringet op, hvis der er kø, når de ringer.
  • Give kunderne beskeder allerede inden de bliver stillet om til en medarbejder.
  • Opsætte telefonkøer.
  • Se dagens servicelevel.
  • Synliggøre afdelingens performance netop nu.
  • Se dybdegående statistik, der kan hjælpe dig med at træffe vigtige beslutninger.
  • Integrere til populære kundeservicesystemer som f.eks. Zendesk.
  • Integrere beskeder fra chat og sociale medier, så I kun har ét kontaktpunkt med kunden.
https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/KontaktCenter-og-omstillingsbord-fra-Miralix-640x496.jpg

Integrer jeres telefoniløsning med Miralix
KontaktCenter og omstillingsbord

Skal KontaktCentret og omstillingsbordet virke sammen med din virksomheds eksisterende telefoniløsning? Så fortvivl ikke; vi har nemlig udviklet vores produkter, så de kan integreres med de nedenstående populære telefoniløsninger. Klik på ikonerne nedenfor for at læse mere om, hvad vi integrerer til.

Er din løsning ikke på oversigten, er du velkommen til at kontakte os for en uforpligtende snak om, hvorvidt den løsning du mangler kan udvikles.

Omnichannel Kontaktcenter

Integrer sociale medier og webchat din virksomheds kontaktcenter.

Miralix til Skype for Business

Få dokumentdeling, chat og videomøder i din virksomheds kontaktcenter.

Miralix til Microsoft Teams

Teams giver din virksomhed en fælles platform for samarbejde.

Ren Mobil

Én telefon til alle opkald, uanset hvor du er.

Miralix til Cisco

Integrer kontaktcentret i din eksisterende telefoniløsning.

Miralix til Alcatel-Lucent

Kobl Miralix’ KontaktCenter direkte på din telefoniløsning.

Miralix til Ericsson-LG

Få et stærkt omstillingsbord til din virksomheds telefonløsning.

Miralix til NEC

Integration til den traditionelle telefoniplatform er stadig en mulighed

Vil du vide mere?
Så bestil et opkald her

Udfyld kontaktformularen for at bestille et opkald og få en uforpligtende snak om hvordan vores produkter kan skabe værdi i din virksomhed.

Vi forventer at ringe til dig indenfor et døgn i hverdagene.

Du kan også prøve en Miralix-løsning og få gratis licenser i en måned.

Læs om vores proof of concept-forløb her

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-professionelle-kundeserviceløsninger-til-det-danske-erhvervsliv.png

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Miralix er Microsoft Gold Application Development partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.