EventsKundedag d. 7. og 9. maj: Tak til alle der deltog

https://i1.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-kundedag-maj-2019.jpg?fit=1200%2C800&ssl=1

Tusind tak til alle, der deltog i vores kundedage hhv. den 7. maj hos Jysk IT i Billund og den 9. maj hos Det Kgl. Bibliotek i København. Vi er så glade for at så mange tog en eftermiddag ud af kalenderen for at være sammen med os, give os feedback, høre hvad der sker i den kommende tid og blive klogere på generationsforskelle og hvorfor de er vigtigere nu end nogensinde før.

Så du ikke Betina Liliendals oplæg om generationsforskelle, kan du se en teaser for det her:

Program:
  • 12.00 – 12.30: Frokost
  • 12.30 – 12.32: Velkommen v. Michael S. Kristiansen, Head of Sales.
  • 12.33 – 13.00: Præsentation af dagens vært. Simon Husballe, IT-Konsulent, står for præsentationen af Jysk IT i Billund. Christina Christensen, IT Koordinator, står for præsentationen af Det Kongelige Bibliotek i København.
  • 13.00 – 13.30: Siden sidst fra Miralix v. Kasper Kirkeby, CEO.
  • 13.30 – 14.30: Bedre samarbejde og kundeservice: Sådan kan viden om de 5 generationer i kundeserviceafdelingen skabe værdi for din virksomhed v. Betina Liliendal, Liliendal Human Capital Management.
  • 14.30 – 15.00: Kaffe og kage
  • 15.00 – 15.30: Roadmap v. Jimmi Hjuler, Head of Development & Quality Assurance.
  • 15.30 – 16:00: Feedback og åben diskussion omkring udviklingen v. Michael S. Kristiansen, Head of Sales.
    16:00 – 16.15: Afrunding
Få værktøjet til at give god kundeservice med Miralix

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

https://i0.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix_er_Microsoft_Gold_Partner.png?resize=300%2C111&ssl=1

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.