EventsKundedag d. 21. og 27. november: Tak til alle der deltog

https://i2.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-kundedag-maj-2019-1.jpg?fit=1200%2C800&ssl=1

Tusind tak til alle, der valgte at tage en eftermiddag ud af kalenderen for at være med til vores kundedag den 21. hos Accura Administration Partnerselskab og den 27. november hos os i Hedensted. Vi er så glade for at så mange havde lyst til at være sammen med os, give os feedback og høre hvad der sker i den kommende tid. Vi håber, at I også har lyst til at deltage i vores næste kundedage.

Program

  • 12.00 – 12.30: Frokost.
  • 12.30 – 12.45: Velkomst.
  • 12.45 – 13.05: Kunderne fortæller.
  • 13.05 – 13.30: Siden sidst i Miralix.
  • 13.30 – 14:05: Talegenkendelse i fremtidens kontaktcenter v. Klaus Akselsen, CTO hos MIRSK Digital.
  • 14:05 – 14.25: Kaffe og kage.
  • 14.25 – 15.20: Sådan udvikler I en servicekultur, som skaber bedre resultater v. Brian Vang / Johnny Jensen, Serviceskolen.dk.
  • 15.20 – 15.40: Road map.
  • 15.50 – 16.20: Feedback og åben diskussion omkring udviklingen.
  • 16.20-16.30: Afrunding og tak for i dag.
Miralix sikrer intelligent håndtering af kundekontakt og gør det nemt at give god kundeservice

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Miralix A/S er Microsoft Gold Communications Partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.