EventsInvitation til kundedag 21. og 27. november

https://i1.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-kundedag-maj-2019-1.jpg?fit=1200%2C800&ssl=1

Miralix holder kundedag og DU er inviteret!

Det sker hhv. torsdag den 21. november i Hellerup og onsdag den 27. november i Hedensted.

Tager du med, kan du glæde dig til hele tre spændende, eksterne oplæg:

Først har vi som altid et oplæg med en kunde, der fortæller om virksomheden og hvordan de bruger Miralix-løsningen.

Derefter har vi et oplæg om, hvordan du og din arbejdsplads kan skabe en servicekultur, som skaber bedre resultater.

Det tredje oplæg handler om talegenkendelse i fremtidens kontaktcenter. Talegenkendelse er et next level værktøj til at analysere jeres kundeservice, så I kan få endnu mere værdi med den indsats, I allerede gør.

Derudover synes vi selvfølgelig bare at du skal komme. Vi vil nemlig gerne høre, hvordan det går hos dig og hvad du har af ønsker og feedback til vores videre udvikling.

Dine input er helt uundværlige for os. Uden dem kan vi ikke udvikle vores løsninger, så de kan hjælpe dig endnu mere.

Sidst, men absolut ikke mindst, skal du komme for at netværke og for vores road map for udviklingen (for mange – måske også dig? – er det faktisk det største trækplaster).

 

Tid og sted

  • torsdag den 21. november hos Accura Administration Partnerselskab, Tuborg Boulevard 1, 2900 Hellerup.
  • onsdag den 27. november i vores egne lokaler på Snedkervej 5, 8722 Hedensted.


Program

  • 12.00 – 12.30: Frokost.
  • 12.30 – 12.45: Velkomst.
  • 12.45 – 13.05: Kunderne fortæller.
  • 13.05 – 13.30: Siden sidst i Miralix.
  • 13.30 – 14:05: Talegenkendelse i fremtidens kontaktcenter v. Klaus Akselsen, CTO hos MIRSK Digital.
  • 14:05 – 14.25: Kaffe og kage.
  • 14.25 – 15.20: Sådan udvikler I en servicekultur, som skaber bedre resultater v. Brian Vang / Johnny Jensen, Serviceskolen.dk.
  • 15.20 – 15.40: Road map.
  • 15.50 – 16.20: Feedback og åben diskussion omkring udviklingen.
  • 16.20-16.30: Afrunding og tak for i dag.

 

Tilmelding til kundedagen

Tilmeldingen er åben indtil den 10. november eller indtil alle pladser er væk.

OBS: Ved at tilmelde dig, accepterer du at modtage servicemails vedrørende kundedagen. Det drejer sig om en bekræftelse på tilmeldingen, en mail med programmet og adressen kort før kundedagen samt en mail med referatet efter kundedagen.

Vi håber at se dig for kundedagene bliver bare bedst, hvis du er med.

Miralix sikrer intelligent håndtering af kundekontakt og gør det nemt at give god kundeservice

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Miralix A/S er Microsoft Gold Communications Partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.