Miralix Kundedag

Nu har vi igen glæden af at invitere dig indenfor til vores populære kundedage – denne gang enten fysisk eller online.

Tager du med, kan du være med til at forme fremtidens Miralix-løsning ved at dele forslag, idéer og input til, hvordan vi kan udvikle vores produkter, så de gør din arbejdsdag endnu nemmere. Du kan selvfølgelig også høre, hvad vi har arbejdet på siden sidst og hvad vi vil arbejde på i den kommende tid – og hvis du deltager fysisk, kan du netværke med andre Miralix-kunder.

Du kan også høre et spændende oplæg af Dan Brandt, som bl.a. er specialist i at udvikle serviceafdelinger og uddanne medarbejdere i kundeservice.

Dan står bag Serviceklubben, hvor servicechefer og serviceledere fra hele landet giver hinanden sparring, udvikler gode kundeoplevelser og får konkrete metoder til at lykkes.

Igennem Serviceklubben har Dan fået unik indsigt i, hvordan kundeservice har ændret sig pga. Covid-19 og i de tendenser, der er netop nu. Det er dén viden han vil dele med os.

Tid og sted

Tirsdag den 14. september:
Her holdes kundedagen hos VOLA i VOLA Academy, Lunavej 2, 8700 Horsens. Bemærk: indkørsel via Chr Nielsens Vej 3, 8700 Horsens.

Tirsdag den 21. september:
Her holdes kundedagen hos DTU, Anker Engelunds Vej 1, 2800 Kgs. Lyngby. Lokaleanvisning eftersendes.

Torsdag den 23. september:
holdes kundedagen online via Microsoft Teams.

Tilmelding

Når du tilmelder dig via formularen nedenfor, accepterer du vores privatlivspolitik. Du accepterer samtidig at modtage mails vedrørende kundedagen, f.eks. en mail med program og parkeringsvejledning få dage før afholdelse.

    Hvilken dag vil du tilmeldes?

    Program for fysiske kundedage:

    • 09.30 – 09.50: Kaffe og rundstykker
    • 09.50 – 10.00: Officiel start og velkomst
    • 10.00 – 10.20: Præsentation af dagens vært
    • 10.20 – 11.00: Siden sidst
    • 11.00 – 12:00: Release 6.1
    • 12:00 – 12.45: Frokost
    • 12.45 – 13.45: Tendenser i kundeservice netop nu
    • 13.45 – 14.00: Kaffe og kage
    • 14.00 – 14.30: Roadmap
    • 14.30 – 15.00: Feedback og åben diskussion om udviklingen
    • 15.00:               Det officielle program slutter
    • 15.00 – 15.30: Netværk og dialog på tværs (valgfri)

    Program for online kundedag:

    Varighed: fra kl. 10.00 – 12:00

    • Siden sidst
    • Release 6.1
    • Roadmap
    • Feedback og åben diskussion om udviklingen
    Tag med til kundedag hos Miralix

    Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

    Miralix - intelligent håndtering af kundekontakt

    Snedkervej 5
    DK-8722 Hedensted
    CVR nr.: 26231345

    Tlf: +45 76 41 09 00
    Email: info@miralix.com

    Ring til helpdesk
    Åbningstider

    Mandag-torsdag: Kl. 08.00-16.00
    Fredag: Kl. 08.00-15.00.

    > Gå til support-siden

    Miralix er Microsoft Gold Communications partner
    Miralix er Eliteleverandor til det offentlige 2021
    Miralix er certificeret af DNV efter ISO 14001 standarden

    Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.