Vores tilfredse kunder

Vi hjælper allerede hundredvis af danske kunder – fra kommuner, ministerier og styrelser til uddannelsesinstitutioner, transportvirksomheder, detail- og grossistkæder, produktions- og servicevirksomheder, liberale erhverv m.m.

Nedenfor kan du se nogle af de kunder, der bruger vores kundeserviceløsning til at løfte og samle deres kommunikation. Længere nede på siden kan du læse cases og udtalelser. Vil du gerne have kontaktoplysninger på en referencekunde i din branche, er du meget velkommen til at kontakte os.
GLS
Ejner Hessel
Wûrth logo
Ishøj Kommune er kunde hos Miralix
VOLA er kunde hos Miralix
Sanistål
Rybners
DTU
Autohuset Vestergaard
3x34 Transport
UC-SYD
Bring
https://i2.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Anmeldelser_af_Miralix_KontaktCenter.png?fit=507%2C131&ssl=1

Kunderne elsker Miralix

Når vi siger, at Miralix KontaktCenter er en løsning du og dine kollegaer vil elske, så er det ikke uden grund. Vores kunder giver os nemlig hele 4,9 ud af 5 mulige stjerner. Hvordan vi har gjort os fortjent til så flotte anmeldelser, kan du se i udtalelserne nedenfor:

Den rigtige leverandør med den rette indstilling

Når man står overfor at skal skifte telefonsystem, er det supervigtigt at få valgt rigtigt første gang. Det kræver en masse arbejde at implementere et nyt system, men når man får valgt den rigtige leverandør som har den rette indstilling, så gør det processen langt nemmere.

Vi har fra dag ét mærket at Miralix har været involverede og engagerede og virkelig formået at sætte sig i vores sted som kunde. Det giver en tryghed og et smidigt samarbejde, når vi sammen sætter os ned og får løst de issues der naturligvis vil komme når man laver et skifte.

Miralix har hver gang vi har haft behov for at optimere og ændre, stået klar med god og professionel support. Her 3 år senenere, ville vi ikke have valgt anderledes. Det virker bare 🙂

Betina Juul
Ejner Hessel A/S

En partner, der er tæt på

Vi har siden 2008 haft Miralix som service partner og leverandør. Deres kommunikations platform har givet os de værktøjer, der gør det muligt at give en god og fleksibel service. Vi kan godt lide at være tæt på vores service partner og da Miralix selv udvikler deres software løsning, er det nemt at komme med ønsker til funktioner, som så hurtigt kan implementeres i nye versioner og i takt med den teknologiske udvikling.

John Lauersen
DTU

Supporten sidder altid klar

Vi benytter Miralix, da det er et intuitivt værktøj hvor man vha superbrugere i de enkelte afdelinger kan aflaste den administrative del af telefoniløsning hos IT. Supporten sidder altid klar på telefonen; det er ikke som hos andre, hvor man lander som nummer 28 i kø.
Man får hurtigt hjælp og mange sager kan løses direkte her og nu.

Tjalfe Fomann Raffenberg
Holbæk Kommune

Systemet kører rigtig godt

Vi havde flere leverandører på tale, men valgte Miralix på grund af funktionaliteten og designet i applikationerne. Systemet kører rigtig godt, og vi er glade for de fordele det giver os i hverdagen. Hvis vi har behov for assistance, er hjælpen altid tæt på, og jeg er imponeret over, hvor hurtige og effektive de er hos Miralix.

Mette Lund Nielsen
TORMAX Danmark

Servicen er altid i top

Arbejder på Askov Højskole og Efterskole, og bruger Miralix i dagligdagen. Vi er super glade for telefonsystemet, og fleksibiliteten i produktet.
Servicen er altid i top – Kan varmt anbefales.

Bente Pedersen
Askov Højskole og Efterskole

Alt spiller som det skal

Vi er skiftet til Miralix d. 4 marts 2021 og må sige at vi har oplevet et professionelt setup fra starten af. Dette er lige fra de indledende snakke, forhandlinger, projekt start, træning, GO LIVE og til nu hvor vi er kørende og alt spiller som det skal.

Jesper Bertelsen
Nobia Danmark A/S

Hele forløbet fulgte planen

Miralix har leveret vores ren mobil løsning med 450 brugere. Det tog kun en måned fra underskrift til løsningen var i drift og hele forløbet fulgte planen. Alle aftaler blev overholdt fra begge sider.

Morten Andersen
Roskilde Tekniske Skole

Får telefonien til at spille

Servicemindede, løsningsorienterede og udviklingsparate partnere til at få mine styrelsers telefoni til at spille.

Thor Svendsen
Sundhedsstyrelsen

Bundsolidt produkt

Miralix har altid givet super kundeservice og et bundsolidt produkt. Det kan jeg kun anbefale. Specielt tak til Klaus, som løfter support og service op på et helt nyt niveau.

Kim Bang
AMU-Vest

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix - intelligent håndtering af kundekontakt

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Tlf: +45 76 41 09 00
Email: info@miralix.com

Ring til helpdesk
Åbningstider

Mandag-torsdag: Kl. 08.00-16.00
Fredag: Kl. 08.00-15.00.

> Gå til support-siden

Miralix er Microsoft Gold Communications partner
Miralix er Eliteleverandor til det offentlige 2021
Miralix er certificeret af DNV efter ISO 14001 standarden

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.