Vores tilfredse kunder

Vi hjælper allerede hundredvis af danske kunder - fra kommuner, ministerier og styrelser til uddannelsesinstitutioner, transportvirksomheder, detail- og grossistkæder, produktions- og servicevirksomheder, liberale erhverv m.m.

Nedenfor kan du se nogle af de kunder, der bruger vores kundeserviceløsning til at løfte og samle deres kommunikation, og se cases og udtalelser. Vil du gerne have kontaktoplysninger på en referencekunde i din branche, er du meget velkommen til at kontakte os.
FH
IBA
VOLA er kunde hos Miralix
Wûrth logo
Sanistål
Ishøj Kommune er kunde hos Miralix
DTU
Autohuset Vestergaard
3x34 Transport
UC-SYD
Rybners

Kundecases:

Case #IDA - del 1:Statistik og data sikrer
bedre service til
IDAs medlemmer

Case #IDA - del 2:Kundedage sikrer IDA sparring og indflydelse på udvikling

Case #IDA - del 3:Overgangen til en
Teams-baseret løsning
var teknisk nem for IDA

Case #Nobia:Den bedste opstart: Sådan kom Nobia Danmark godt i gang

Case #Herning Kommune:Supervisor-modulet gør det nemt at lave ændringer for Herning Kommune

Case #HTH Odense:KontaktCenteret giver bedre tid til kunderne hos HTH Odense

Case #Næstved Kommune:Integrerede fagsystemer er nøglen til god borgerservice i Næstved Kommune

Case #Aarhus Kommune:Vigtigt at Aarhus Kommunes nye kontaktcenterløsning fik den bedste start

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Anmeldelser_af_Miralix_KontaktCenter.png

Kunderne elsker Miralix

Når vi siger, at Miralix KontaktCenter er en løsning du og dine kollegaer vil elske, så er det ikke uden grund. Vores kunder giver os nemlig hele 4,9 ud af 5 mulige stjerner i deres anmeldelser på Google*. Hvordan vi har gjort os fortjent til så flotte anmeldelser, kan du se i udtalelserne nedenfor:

En partner, der er tæt på

Vi har siden 2008 haft Miralix som service partner og leverandør. Deres kommunikations platform har givet os de værktøjer, der gør det muligt at give en god og fleksibel service. Vi kan godt lide at være tæt på vores service partner og da Miralix selv udvikler deres software løsning, er det nemt at komme med ønsker til funktioner, som så hurtigt kan implementeres i nye versioner og i takt med den teknologiske udvikling.

John Lauersen
DTU

Supporten sidder altid klar

Vi benytter Miralix, da det er et intuitivt værktøj hvor man vha superbrugere i de enkelte afdelinger kan aflaste den administrative del af telefoniløsning hos IT. Supporten sidder altid klar på telefonen; det er ikke som hos andre, hvor man lander som nummer 28 i kø.
Man får hurtigt hjælp og mange sager kan løses direkte her og nu.

Tjalfe Fomann Raffenberg
Holbæk Kommune

Systemet kører rigtig godt

Vi havde flere leverandører på tale, men valgte Miralix på grund af funktionaliteten og designet i applikationerne. Systemet kører rigtig godt, og vi er glade for de fordele det giver os i hverdagen. Hvis vi har behov for assistance, er hjælpen altid tæt på, og jeg er imponeret over, hvor hurtige og effektive de er hos Miralix.

Mette Lund Nielsen
TORMAX Danmark

Servicen er altid i top

Arbejder på Askov Højskole og Efterskole, og bruger Miralix i dagligdagen. Vi er super glade for telefonsystemet, og fleksibiliteten i produktet.
Servicen er altid i top - Kan varmt anbefales.

Bente Pedersen
Askov Højskole og Efterskole

Alt spiller som det skal

Vi er skiftet til Miralix d. 4 marts 2021 og må sige at vi har oplevet et professionelt setup fra starten af. Dette er lige fra de indledende snakke, forhandlinger, projekt start, træning, GO LIVE og til nu hvor vi er kørende og alt spiller som det skal.

Jesper Bertelsen
Nobia Danmark A/S

Hele forløbet fulgte planen

Miralix har leveret vores ren mobil løsning med 450 brugere. Det tog kun en måned fra underskrift til løsningen var i drift og hele forløbet fulgte planen. Alle aftaler blev overholdt fra begge sider.

Morten Andersen
Roskilde Tekniske Skole

Får telefonien til at spille

Servicemindede, løsningsorienterede og udviklingsparate partnere til at få mine styrelsers telefoni til at spille.

Thor Svendsen
Sundhedsstyrelsen

Bundsolidt produkt

Miralix har altid givet super kundeservice og et bundsolidt produkt. Det kan jeg kun anbefale. Specielt tak til Klaus, som løfter support og service op på et helt nyt niveau.

Kim Bang
AMU-Vest

* Vi gennemgår løbende de anmeldelser, der laves af os på Google og Facebook, for at verificere, at de stammer fra faktiske brugere af vores Kontaktcenter-løsning. Her på siden har vi indsat alle Google-anmeldelser fra verificerede kunder, der indeholder en beskrivelse.

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix er Microsoft Gold Communications partner
Miralix er Eliteleverandor til det offentlige 2021
Miralix er certificeret af DNV efter ISO 14001 standarden