Tlf: +45 76 41 09 00 Email: info@miralix.com
Tlf: +45 76 41 09 00 Email: info@miralix.com
Hos Miralix tilbyder vi fire forskellige muligheder for måling og statistik:
I Miralix View er der standard rapporter og dashboards til rådighed, som dækker de generelle behov for måling og statistik.
Har du derimod behov for skræddersyet information, der passer til netop din organisation, kan du blot fortælle os, hvad du har brug for.
Vi hjælper gerne med at afdække, hvilke områder i dit kontaktcenter, det er vigtigt for dig at få overblik over, og derefter designer vi de dashboards, der giver den rigtige information.
I rapporterne kan du vælge om f.eks. måling af kaldsflow skal vises på år, kvartal, måned, tidspunkt på dagen eller helt ned på udvalgte minutter. Det kan hjælpe dig med at lægge de rigtige vagtplaner i dit KontaktCenter, ligesom det også kan hjælpe dig med at analysere, hvilken tid på døgnet der er mest trafik på og om der er opkald, som går tabt. Herefter kan årsagen til det afdækkes.
Hos Miralix anvender vi standardiserede tabeller, som også kan bruges i et tredjeparts business intelligence system. Det giver dig mulighed for selv at udtrække målinger og statistik og skabe dine egne rapporter i jeres eget business intelligence system.
Hvis det er relevant for jer, kan Miralix altid være med på sidelinjen og yde rådgivning og hjælpe med tolkning rapporterne.