Skræddersyet måling og statistik:
Træf beslutninger på et oplyst grundlag

Hos Miralix tilbyder vi fire forskellige muligheder for måling og statistik:

  • Som agent kan du i vores KontaktCenter-klient, Miralix Desktop, se service level for de KontaktCenter-køer du deltager i.
  • I Miralix Supervisor Add-on kan du se simpel statistik over opkald i tabelformat.
  • Med Miralix Wallboard kan I samle live statistik og målinger på en storskærm og dermed få et øjebliksbillede af jeres performance.
  • Med vores statistik-modul, Miralix View, får du markedets mest fleksible muligheder for at måle på alle tænkelige og relevante KPI’er, og trække statistik på dem. Det giver dig de bedste forudsætninger for at kvalitetssikre og forbedre din arbejdsplads’ kundeservice.

I Miralix View er der standard rapporter og dashboards til rådighed, som dækker de generelle behov for måling og statistik.

Har du derimod behov for skræddersyet information, der passer til netop din organisation, kan du blot fortælle os, hvad du har brug for.

Vi hjælper gerne med at afdække, hvilke områder i dit kontaktcenter, det er vigtigt for dig at få overblik over, og derefter designer vi de dashboards, der giver den rigtige information.

I rapporterne kan du vælge om f.eks. måling af kaldsflow skal vises på år, kvartal, måned, tidspunkt på dagen eller helt ned på udvalgte minutter. Det kan hjælpe dig med at lægge de rigtige vagtplaner i dit KontaktCenter, ligesom det også kan hjælpe dig med at analysere, hvilken tid på døgnet der er mest trafik på og om der er opkald, som går tabt. Herefter kan årsagen til det afdækkes.

Hos Miralix anvender vi standardiserede tabeller, som også kan bruges i et tredjeparts business intelligence system. Det giver dig mulighed for selv at udtrække målinger og statistik og skabe dine egne rapporter i jeres eget business intelligence system.

Hvis det er relevant for jer, kan Miralix altid være med på sidelinjen og yde rådgivning og hjælpe med tolkning rapporterne.

Miralix View giver dig adgang til statistiske data om dit KontaktCenter så du kan træffe beslutninger på et oplyst grundlag

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix - intelligent håndtering af kundekontakt

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Tlf: +45 76 41 09 00
Email: info@miralix.com

Ring til helpdesk
Åbningstider

Mandag-torsdag: Kl. 08.00-16.00
Fredag: Kl. 08.00-15.00.

> Gå til support-siden

Miralix er Microsoft Gold Communications partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

Miralix er AudioCodes Registered Partner. Kontakt os for mere information.
Miralix er SKI leverandør: Køb Miralix KontaktCenter på SKI 02.06