Skræddersyet måling og statistik:
Træf beslutninger på et oplyst grundlag

Hos Miralix tilbyder vi fire forskellige muligheder for måling og statistik:

  • Som agent kan du i vores KontaktCenter-klient, Miralix Desktop, se service level for de køer, du indgår i. Du kan desuden se udvalgte nøgletal for dig selv – f.eks. antal accepterede opkald og gennemsnitlig taletid.
  • I Miralix Supervisor Add-on kan du se simpel statistik over opkald i tabelformat.
  • Med Miralix Wallboard kan I samle live statistik og målinger på en storskærm og dermed få et øjebliksbillede af jeres performance.
  • Med vores statistik-modul, Miralix View, får du markedets mest fleksible muligheder for at måle på alle tænkelige og relevante KPI’er, og trække statistik på dem. Det giver dig de bedste forudsætninger for at kvalitetssikre og forbedre din arbejdsplads’ kundeservice.

Med Miralix View får du adgang til en række standardrapporter, der indeholder de mest brugte KPI’er på tværs af brancher og kundegrupper. Rapporterne er dynamiske og kan tilpasses, f.eks. med filtre og i forhold til tidsinterval. Dermed kan du gå fra et situationsoverblik, der viser tendenser over tid, til at zoome helt ind og få en detaljeret årsagsforklaring på en problemstilling.

Miralix Views dybdegående statistik kan bl.a. hjælpe dig i forbindelse med vagtplanlægning, så antallet af agenter matcher antallet af henvendelser bedst muligt, ligesom det også kan bruges til hhv. afrapportering og understøttende dokumentation ifm. stategiske beslutninger om jeres kundeservice.

Hvis det er relevant for jer, kan Miralix altid være med på sidelinjen og yde rådgivning og hjælpe med tolkning af rapporterne.

Miralix View - Statistik på et oplyst grundlag

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix er Microsoft Gold Communications partner
Miralix er Eliteleverandor til det offentlige 2021
Miralix er certificeret af DNV efter ISO 14001 standarden