Måling og statistik:
Træf beslutninger på et oplyst grundlag

Kvalitetssikring og forbedring af kundeservice

Hos Miralix tilbyder vi tre forskellige muligheder for måling og statistik: Der kan både hentes statistik via Miralix Kontaktcenter, via Miralix View samt via Miralix Wallboard, hvor statistik og måling vises live på en storskærm og giver et øjebliksbillede af jeres performance.

Med Miralix’ modulopbyggede værktøjer til måling og statistik får du markedets mest fleksible muligheder for at måle på alle tænkelige og relevante KPI’er, og trække statistik på det – som kunde giver det dig de bedste forudsætninger for at kvalitetssikre og forbedre din kundeservice.

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-View-statistik-maaling.png
https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-View-statistik.png

Rapporter og dashboards

Der er standard rapporter og dashboards til rådighed i vores værktøjer, som dækker de generelle behov for måling og statistik.

Har du derimod behov for skræddersyet information, der passer til netop din organisation, kan du blot fortælle os, hvad du har brug for. Så kan vi hjælpe med at afdække, hvilke områder i dit kontaktcenter, det er vigtigt for dig at få overblik over, og derefter designer vi de dashboards, der giver den rigtige information.

I rapporterne kan du vælge om f.eks. måling af kaldsflow skal vises på år, kvartal, måned, tidspunkt på dagen eller helt ned på udvalgte minutter. Det kan hjælpe dig med at lægge de rigtige vagtplaner i dit call center, ligesom det også kan hjælpe dig med at analysere, hvilken tid på døgnet der er mest trafik på og om der er opkald, som går tabt. Herefter kan årsagen til det afdækkes.

Hos Miralix anvender vi standardiserede tabeller, som også kan bruges i et tredjeparts business intelligence system. Det giver dig mulighed for selv at udtrække målinger og statistik og skabe dine egne rapporter i jeres eget business intelligence system. Hvis det er relevant for jer, kan Miralix altid være med på sidelinjen og yde rådgivning og hjælpe med tolkning rapporterne.

Rapporter og dashboards

Der er standard rapporter og dashboards til rådighed i vores værktøjer, som dækker de generelle behov for måling og statistik.

Har du derimod behov for skræddersyet information, der passer til netop din organisation, kan du blot fortælle os, hvad du har brug for. Så kan vi hjælpe med at afdække, hvilke områder i dit kontaktcenter, det er vigtigt for dig at få overblik over, og derefter designer vi de dashboards, der giver den rigtige information.

I rapporterne kan du vælge om f.eks. måling af kaldsflow skal vises på år, kvartal, måned, tidspunkt på dagen eller helt ned på udvalgte minutter. Det kan hjælpe dig med at lægge de rigtige vagtplaner i dit call center, ligesom det også kan hjælpe dig med at analysere, hvilken tid på døgnet der er mest trafik på og om der er opkald, som går tabt. Herefter kan årsagen til det afdækkes.

Hos Miralix anvender vi standardiserede tabeller, som også kan bruges i et tredjeparts business intelligence system. Det giver dig mulighed for selv at udtrække målinger og statistik og skabe dine egne rapporter i jeres eget business intelligence system. Hvis det er relevant for jer, kan Miralix altid være med på sidelinjen og yde rådgivning og hjælpe med tolkning rapporterne.

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-View-statistik.png
https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-professionelle-kundeserviceløsninger-til-det-danske-erhvervsliv.png

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Miralix er Microsoft Gold Application Development partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.