Miralix managementaftale:

Lad os varetage løbende ændringer i dit KontaktCenter

For at jeres KontaktCenter-løsning hele tiden kan understøtte jer bedst muligt, er der løbende behov for at tilpasse den.

Der kan f.eks. være behov ændringer vedr. roller og rettigheder, når der ansættes nye medarbejdere eller når eksisterende medarbejdere får nye ansvarsområder. Der kan også blive behov for at ændre åbningstider i forbindelse med ferier, ligesom I f.eks. kan få brug for at opsætte et nyt hot item på en henvendelseskø i forbindelse med ekstra travlhed, servicevinduer m.m.

Denne slags ændringer kan vi varetage for jer igennem en managementaftale. Aftalen omfatter dataændringer, og den sikrer, at de enkelte brugere i jeres KontaktCenter-løsning løbende har den rette opsætning i forhold til jeres installation.

Tilvælger I en managementaftale til jeres KontaktCenter-løsning, omfatter den dataændringer, som laves indenfor normal åbningstid, i hhv. Miralix Sip Gateway, Miralix Wrench, Miralix Green Box Editor og Miralix Supervisor Add-on.

Med en managementaftale er I sikre på at ændringer laves efterhånden som behovet for dem opstår, uden at der går tid fra jeres arbejde med at skabe gode serviceoplevelser til jeres kunder.

Kontakt os for at høre mere om mulighederne for en managementaftale til din arbejdsplads.

Miralix Kontaktcenter-løsning

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix er Microsoft Gold Communications partner
Miralix er Eliteleverandor til det offentlige 2021
Miralix er certificeret af DNV efter ISO 14001 standarden