Miljøtiltag:

Sådan gør vi en aktiv indsats for miljøet

I Miralix vil vi gerne passe på miljøet og hjælpe vores kunder med at gøre det samme. Derfor gør vi en aktiv indsats for at mindske den påvirkning, vi som virksomhed og vores KontaktCenter-løsning har.

Som software udviklingshus påvirker vi primært miljøet via vores energiforbrug, transport og affald. Vores primære fokusområde er at arbejde med energioptimering i hele vores serviceleverance – lige fra produktudvikling, hen over installation og til daglig drift. På den måde får du som kunde mulighed for at få en grøn KontaktCenter-løsning. Vores miljømål er at tage to initiativer årligt, der understøtter FN 17 verdensmål.

Konkret ønsker vi at:

  • beskytte miljøet via omtanke og bæredygtighed i vores tankegang og ledelsessystem. Derfor har vi besluttet at implementere principperne fra ISO 14001 som miljøledelsessystem.
  • imødekomme vores kunder og partneres grønne behov, via ressourceoptimering i vores KontaktCenter-løsninger og ydelser.
  • digitalisere vores serviceleverance, hvor vi kan.
  • vores indkøb og valg af leverandører skal understøtte vores miljøpolitik.

Pt. har vi gjort følgende tiltag:

  • Vi har solceller på taget, som er med til at dække vores direkte strømforbrug. Resten af den strøm, vi bruger, kommer fra vindmøller.
  • Vi har intelligent strømstyring i hele huset, hvilket bl.a. betyder, at lyset tænder og slukker automatisk. På den måde sikrer vi, at lyset kun er tændt i de lokaler, der er i brug.
  • Vi har designet vores KontaktCenter, så de forskellige brugerklienter anvender så lidt strøm som muligt.
  • Vores hosting er co2-neutral og drives udelukkende af strøm fra vindmøller.

Vi er altså godt i gang og arbejder forsat på at mindske vores miljøpåvirkning i endnu højere grad. Derfor vil listen med vores miljøtiltag løbende blive længere.

https://i0.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix_Snedkervej_Hedensted.jpg?fit=800%2C534&ssl=1

Ovenfor kan du vores solceller, der genererer strøm til bygningen.

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix - intelligent håndtering af kundekontakt

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Tlf: +45 76 41 09 00
Email: info@miralix.com

Ring til helpdesk
Åbningstider

Mandag-torsdag: Kl. 08.00-16.00
Fredag: Kl. 08.00-15.00.

> Gå til support-siden

Miralix er Microsoft Gold Communications partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

Miralix er AudioCodes Registered Partner. Kontakt os for mere information.
Miralix er SKI leverandør: Køb Miralix KontaktCenter på SKI 02.06