Miralix som mobil-løsning:
Fuld frihed til at arbejde, hvorfra du har lyst

En komplet kontaktcenterløsning med fuld fleksibilitet for brugerne

Vil du gerne have muligheden for at kunne bruge mobiltelefonen som din primære telefon, så er Miralix  som mobil-løsning måske det rigtige valg for dig.

Med løsningen får du adgang til et komplet kontaktcenter, der kan hjælpe din virksomhed med at yde endnu bedre kundeservice. Samtidig får dine medarbejdere ubegrænset frihed til at arbejde, hvorfra de har lyst, fordi mobiltelefonen enten er deres primære eller eneste telefon.

Du får altså fuld fleksibilitet og behøver ikke længere at sidde på en fast kontorplads for at besvare opkald. Derfor kan Miralix som mobil-løsning med fordel bruges, hvis du og dine medarbejdere arbejder fra skiftende lokationer eller ofte er ude huset og stadig ønsker at være tilgængelige for jeres kunder og samarbejdspartnere.

Med løsningen får du en platform, som er nem at vedligeholde og administrere fra dit Miralix Supervisor-værktøj. Du slipper også for at skulle håndtere opsætning af fysiske telefoner, softphones, QoS mv. da opkaldene modtages på mobiltelefonen.

Miralix-som-mobil-løsning - når du også vil kunne give god kundeservice på farten
Med Miralix som mobil-løsning kan du give god kundeservice - også når du er på farten

Med Miralix som mobil-løsning får du følgende fordele:
• Visning af kollegaers tilgængelighed og hvordan de kan kontaktes.
• Fleksibilitet for den enkelte bruger, som også kan betyde, at I kan spare tid og omkostninger på transport til fysiske møder.
• Mulighed for gratis opkald til kollegaer, ved valg af fri tale på mobilen
• Mulighed for at lade KontaktCentret styre opkald – f.eks. kan du vælge automatisk at få viderestillet en kunde, der ringer til en optager medarbejder, til receptionen.
• Automatisk opdatering af tilgængelighed ud fra aftaler i kalenderen, hvis I integrerer med vores KontaktCenter og omstillingsbord.
• Mulighed for at få installeret løsningen on-premise eller vælge cloud hosting og lade os stå for drift og vedligeholdelse
• Eventuel besparelse på telefoner, fordi der ikke er behov for både fysiske telefoner og mobiltelefoner.

Med Miralix som mobil-løsning får du følgende fordele:
• Visning af kollegaers tilgængelighed og hvordan de kan kontaktes.
• Fleksibilitet for den enkelte bruger, som også kan betyde, at I kan spare tid og omkostninger på transport til fysiske møder.
• Mulighed for gratis opkald til kollegaer, ved valg af fri tale på mobilen
• Mulighed for at lade KontaktCentret styre opkald – f.eks. kan du vælge automatisk at få viderestillet en kunde, der ringer til en optager medarbejder, til receptionen.
• Automatisk opdatering af tilgængelighed ud fra aftaler i kalenderen, hvis I integrerer med vores KontaktCenter og omstillingsbord.
• Mulighed for at få installeret løsningen on-premise eller vælge cloud hosting og lade os stå for drift og vedligeholdelse
• Eventuel besparelse på telefoner, fordi der ikke er behov for både fysiske telefoner og mobiltelefoner.

Med Miralix som mobil-løsning kan du give god kundeservice - også når du er på farten

Relevante produkter, når du vælger Miralix som mobil-løsning:

Omstillingsbruger

Få overblik med et professionelt omstillingsbord.

Kontaktcenter Agent

Hold overblik og besvar opkald via vores PC-klient.

Kontaktcenter Agent Lite

Kontaktcenter-funktionalitet til jeres medarbejdere, der kun skal indgå i én telefonkø.

Inshare

Deltag i køer og modtag opkald, uanset hvor du befinder dig.

Vil du vide mere?
Så bestil et opkald her

Udfyld kontaktformularen for at bestille et opkald og få en uforpligtende snak om hvordan vores produkter kan skabe værdi i din virksomhed.

Vi forventer at ringe til dig indenfor et døgn i hverdagene.

Du kan også prøve en Miralix-løsning og få gratis licenser i en måned.

Læs om vores proof of concept-forløb her

Få værktøjet til at give god kundeservice med Miralix

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Miralix er Microsoft Gold Application Development partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

Har du brug for hjælp?

Så skriv endelig til os. Vi vender tilbage til dig hurtigst muligt.