Miralix som mobil-løsning:
Fuld frihed til at arbejde, hvorfra du har lyst

En komplet kontaktcenterløsning med fuld fleksibilitet for brugerne

Vil du gerne have muligheden for at kunne bruge mobiltelefonen som din primære telefon, så er Miralix  som mobil-løsning måske det rigtige valg for dig.

Med løsningen får du adgang til et komplet kontaktcenter, der kan hjælpe din virksomhed med at yde endnu bedre kundeservice. Samtidig får dine medarbejdere ubegrænset frihed til at arbejde, hvorfra de har lyst, fordi mobiltelefonen enten er deres primære eller eneste telefon.

Du får altså fuld fleksibilitet og behøver ikke længere at sidde på en fast kontorplads for at besvare opkald. Derfor kan Miralix som mobil-løsning med fordel bruges, hvis du og dine medarbejdere arbejder fra skiftende lokationer eller ofte er ude huset og stadig ønsker at være tilgængelige for jeres kunder og samarbejdspartnere.

Med løsningen får du en platform, som er nem at vedligeholde og administrere fra Miralix Supervisor Add-on-modulet. Du slipper også for at skulle håndtere opsætning af fysiske telefoner, softphones, QoS mv. da opkaldene modtages på mobiltelefonen.

Miralix-som-mobil-løsning - når du også vil kunne give god kundeservice på farten
Med Miralix som mobil-løsning kan du give god kundeservice - også når du er på farten

Med Miralix som mobil-løsning får du følgende fordele:
• Visning af kollegaers tilgængelighed og hvordan de kan kontaktes.
• Fleksibilitet for den enkelte bruger, som også kan betyde, at I kan spare tid og omkostninger på transport til fysiske møder.
• Mulighed for gratis opkald til kollegaer, ved valg af fri tale på mobilen
• Mulighed for at lade KontaktCentret styre opkald – f.eks. kan du vælge automatisk at få viderestillet en kunde, der ringer til en optager medarbejder, til receptionen.
• Automatisk opdatering af tilgængelighed ud fra aftaler i kalenderen, hvis I integrerer med vores KontaktCenter og omstillingsbord.
• Mulighed for at få installeret løsningen on-premise eller vælge cloud hosting og lade os stå for drift og vedligeholdelse
• Eventuel besparelse på telefoner, fordi der ikke er behov for både fysiske telefoner og mobiltelefoner.

Med Miralix som mobil-løsning får du følgende fordele:
• Visning af kollegaers tilgængelighed og hvordan de kan kontaktes.
• Fleksibilitet for den enkelte bruger, som også kan betyde, at I kan spare tid og omkostninger på transport til fysiske møder.
• Mulighed for gratis opkald til kollegaer, ved valg af fri tale på mobilen
• Mulighed for at lade KontaktCentret styre opkald – f.eks. kan du vælge automatisk at få viderestillet en kunde, der ringer til en optager medarbejder, til receptionen.
• Automatisk opdatering af tilgængelighed ud fra aftaler i kalenderen, hvis I integrerer med vores KontaktCenter og omstillingsbord.
• Mulighed for at få installeret løsningen on-premise eller vælge cloud hosting og lade os stå for drift og vedligeholdelse
• Eventuel besparelse på telefoner, fordi der ikke er behov for både fysiske telefoner og mobiltelefoner.

Med Miralix som mobil-løsning kan du give god kundeservice - også når du er på farten

Relevante produkter, når du vælger Miralix som mobil-løsning:

Miralix Office Operator

Få overblik med vores professionelle omstillingsbord.

Miralix Desktop Agent

Deltag i plukkekøer og et ubegrænset antal opkaldskøer på forskellige niveauer.

Miralix Desktop Agent Lite

Kontaktcenter-funktionalitet til medarbejdere, der kun skal indgå i én telefonkø.

Miralix InShare

Deltag i køer og modtag opkald, uanset hvor du befinder dig.

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix er Microsoft Gold Communications partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

Miralix er AudioCodes Registered Partner. Kontakt os for mere information.