Miralix til NEC:
Den traditionelle telefoniplatform
er stadig en mulighed

NEC-integration giver mulighed for en fuld KontaktCenter-løsning

En del af Miralix’ erfaringer indenfor telefoni bygger på et mangeårigt samarbejde, hvor der siden 2001 er blevet leveret Miralix-løsninger til forskellige NEC-telefoniløsninger.

Det betyder bl.a. at du sammen med en NEC kommunikationsplatform kan have en fuld Miralix KontaktCenter-løsning baseret på NEC som lydmedie og feature set platform til f.eks. bordtelefoner og lokalnumre.

Vælger du denne Miralix-løsning er det således både muligt at bruge jeres eksisterende NEC bordtelefoner og Miralix softphones.

Du får samme mulighed for både at måle og føre statistik og dermed foretage den vigtige kvalitetssikring på f.eks. opkald, svartid, kø-belastninger og performance.

Du kan få at vide, om der foretages opkald i din NEC-løsning og se, hvilken status en kollega har; om vedkommende er optaget, ledig, sidder i møde eller om telefonen er viderestillet.

Du har også mulighed for at sætte en note i dit Miralix KontaktCenter, som automatisk videregives til NEC-platformen og på den måde kan du lave en ‘forstyr ikke’ eller viderestilling blot ved at aktivere en Miralix note.

Med en NEC-løsning har du også mulighed for at lave en glidende overgang til f.eks. Skype for Business eller Teams, baseret på netop dit behov.

https://i0.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-til-NEC.png?fit=926%2C563&ssl=1

Relevante produkter, når du vælger Miralix til NEC:

Omstillingsbruger

Få overblik med et professionelt omstillingsbord.

Kontaktcenter Agent

Hold overblik og besvar opkald via vores PC-klient.

Kontaktcenter Agent Lite

Kontaktcenter-funktionalitet til medarbejdere, der kun skal indgå i én telefonkø

Supervisor

Se og ændr i opsætninger for din Miralix-løsning.

Kontorbruger

Få adgang til telefonbogen og mulighed for at modtage opkald på softphone eller mobil.

Powerbruger

Få vist dine medarbejderes tilgængelighed igennem tlf. og kalenderstatus m.m.

Databasebruger

Opret manuelt brugere, der skal kunne søges frem og viderestilles til

Inshare

Deltag i køer og modtag opkald, uanset hvor du befinder dig

Softphone / SIP-telefon

Foretag opkald via computeren ved hjælp af Voice over IP-teknologi.

Miralix View

Få statistik over virksomhedens kaldsflow og performance.

Wallboard

Synliggør afdelingens performance i øjeblikket.

Host Monitor

Sikrer optimal drift af on-prem løsninger.

Vil du vide mere?
Så bestil et opkald her

Udfyld kontaktformularen for at bestille et opkald og få en uforpligtende snak om hvordan vores produkter kan skabe værdi i din virksomhed.

Vi forventer at ringe til dig indenfor et døgn i hverdagene.

Du kan også prøve en Miralix-løsning og få gratis licenser i en måned.

Læs om vores proof of concept-forløb her

Miralix sikrer intelligent håndtering af kundekontakt og gør det nemt at give god kundeservice

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Miralix A/S er Microsoft Gold Communications Partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.