Miralix til NEC:
Den traditionelle telefoniplatform
er stadig en mulighed

NEC-integration giver mulighed for en fuld KontaktCenter-løsning

En del af Miralix’ erfaringer indenfor telefoni bygger på et mangeårigt samarbejde, hvor der siden 2001 er blevet leveret Miralix-løsninger til forskellige NEC-telefoniløsninger.

Det betyder bl.a. at du sammen med en NEC kommunikationsplatform kan have en fuld Miralix KontaktCenter-løsning baseret på NEC som lydmedie og feature set platform til f.eks. bordtelefoner og lokalnumre.

Vælger du denne Miralix-løsning er det således både muligt at bruge jeres eksisterende NEC bordtelefoner og Miralix softphones.

Du får samme mulighed for både at måle og føre statistik og dermed foretage den vigtige kvalitetssikring på f.eks. opkald, svartid, kø-belastninger og performance.

Du kan få at vide, om der foretages opkald i din NEC-løsning og se, hvilken status en kollega har; om vedkommende er optaget, ledig, sidder i møde eller om telefonen er viderestillet.

Du har også mulighed for at sætte en note i dit Miralix KontaktCenter, som automatisk videregives til NEC-platformen og på den måde kan du lave en ‘forstyr ikke’ eller viderestilling blot ved at aktivere en Miralix note.

Med en NEC-løsning har du også mulighed for at lave en glidende overgang til f.eks. Skype for Business eller Microsoft Teams, baseret på netop dit behov.

Integrer Miralix' KontaktCenter i din NEC kommunikationsplatform

Relevante produkter, når du vælger Miralix til NEC:

Miralix Office Operator

Få overblik med vores professionelle omstillingsbord.

Miralix Desktop Agent

Deltag i plukkekøer og et ubegrænset antal opkaldskøer på forskellige niveauer.

Miralix Desktop Agent Lite

Kontaktcenter-funktionalitet til medarbejdere, der kun skal indgå i én telefonkø.

Miralix Supervisor Add-on

Se og tilpas opsætninger for din Miralix-løsning.

Miralix Desktop

Få adgang til telefonbogen og mulighed for at modtage opkald på softphone eller mobil.

Miralix Core Access License

Få vist dine medarbejderes tilgængelighed igennem tlf. og kalenderstatus m.m.

Miralix Core Access License Lite

Gør det muligt at søge medarbejdere frem i kontaktcenter-løsningen.

Miralix InShare

Deltag i køer og modtag opkald, uanset hvor du befinder dig.

Miralix VoIP Endpoint

Foretag opkald på softphone eller SIP-telefon via virksomhedens netværksforbindelse.

Miralix View

Få statistik over virksomhedens kaldsflow og performance.

Miralix Wallboard

Synliggør afdelingens performance i øjeblikket.

Miralix Host Monitor

Sikrer optimal drift af on-prem løsninger.

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix er Microsoft Gold Communications partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

Miralix er AudioCodes Registered Partner. Kontakt os for mere information.