Tlf: +45 76 41 09 00 Email: info@miralix.com
Tlf: +45 76 41 09 00 Email: info@miralix.com
En del af Miralix’ erfaringer indenfor telefoni bygger på et mangeårigt samarbejde, hvor der siden 2001 er blevet leveret Miralix-løsninger til forskellige NEC-telefoniløsninger.
Det betyder bl.a. at du sammen med en NEC kommunikationsplatform kan have en fuld Miralix KontaktCenter-løsning baseret på NEC som lydmedie og feature set platform til f.eks. bordtelefoner og lokalnumre.
Vælger du denne Miralix-løsning er det således både muligt at bruge jeres eksisterende NEC bordtelefoner og Miralix softphones.
Du får samme mulighed for både at måle og føre statistik og dermed foretage den vigtige kvalitetssikring på f.eks. opkald, svartid, kø-belastninger og performance.
Du kan få at vide, om der foretages opkald i din NEC-løsning og se, hvilken status en kollega har; om vedkommende er optaget, ledig, sidder i møde eller om telefonen er viderestillet.
Du har også mulighed for at sætte en note i dit Miralix KontaktCenter, som automatisk videregives til NEC-platformen og på den måde kan du lave en ‘forstyr ikke’ eller viderestilling blot ved at aktivere en Miralix note.
Med en NEC-løsning har du også mulighed for at lave en glidende overgang til f.eks. Skype for Business eller Microsoft Teams, baseret på netop dit behov.