Gå ikke glip af invitationer til arrangementer, info om nye features og produkter, tips og tricks m.m. Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få automatisk nyheder fra os direkte i din indbakke.
Når du er tilmeldt, skriver vi i gennemsnit til dig to gange om måneden. Du kan til enhver tid afmelde nyhedsbrevet, hvis du ikke længere ønsker at høre fra os.
Brian, vores Head of Sales, forklarer:
Vil du gerne give god kundeservice, så er der flere forskellige faktorer, der spiller ind. I bund og grund handler det jo om, hvad du giver til kunderne; både din verbale og nonverbale kommunikation, din professionalisme, hvor længe du lader dem vente osv.
I den sammenhæng er et kontaktcenteret et super vigtigt værktøj, fordi det hjælper dig til at holde dine kunder mere end tilfredse. Kontaktcenteret skaber nemlig mulighederne for at forbedre den i forvejen gode kommunikation med dine kunder ved at håndtere din kundekontakt mere intelligent. Hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev får du netop en masse hjælp til og råd om, hvordan du kan forbedre din kundeservice både med og uden et kontaktcenter.
Vi skriver i gennemsnit til dig to gange om måneden. Men du kan til enhver tid afmelde nyhedsbrevet, hvis du ikke længere ønsker at høre fra os.