Omnichannel Kontaktcenter:
Kundeservice på tværs af kanaler

Ét samlet interface til kontakt med dine kunder

Med vores Omnichannel KontaktCenter kan du samle kommunikationen med dine kunder i ét overskueligt interface, så din virksomhed kun har ét kontaktpunkt med kunderne, uanset om de kontakter virksomheden via mail, telefon, sociale medier eller chat fra virksomhedens hjemmeside.

Det gør det nemt for dine medarbejdere at bevare overblikket og sikrer, at der ikke bruges unødig tid på at skifte fra platform til platform.

Vores Omnichannel KontaktCenter tilbyder webchat funktionalitet, som gør det muligt at besvare flere chat henvendelser på én grænseflade. Alle henvendelser sættes i kø og viderestilles til ledige agenter med den relevante kompetence (’skills’).

På samme måde som med telefonopkald, kan chatsamtaler på enkel vis overføres til andre agenter og køer. Agenterne kan også chatte med hinanden via private chatmeddelelser, der er skjult for kunden, så de hurtigt og effektivt får adgang til netop de informationer de har brug for.

Hvis en kunde sender en chatbesked til din virksomhed udenfor normal arbejdstid eller hvis alle agenter er optaget, bliver kunden gjort opmærksom på dette via en automatisk chatbesked.

Omnichannel kontaktcenter fra Miralix
Miralix' omnichannel KontaktCenter gør det nemt at give god kundeservice

Hvis en af dine medarbejdere med Supervisor-licens ønsker at se historikken og modtage en oversigt over dagens chat, er det også muligt. Alle samtaler gemmes nemlig i historikken, så dine medarbejdere kan gennemføre kvalitetsovervågning og genfinde tidligere chats, hvis det er nødvendigt.

Har din virksomhed tilknyttet webshop, kan du via webchatten i vores kontaktcenter se, om der er kunder i webshoppen, ligesom du også kan identificere hvor i butikken, de befinder sig.

Det er en stor hjælp for dine agenter, som hurtigt kan orientere sig og hjælpe kunden med at finde det rigtige produkt.

Ved at samle al kommunikation i vores Omnichannel KontaktCenters integrerede interface kan du:
• Hurtigt besvare flere chats samtidig
• Sikre identifikation af kunden i CRM-systemet
• Dele filer med kunden via chat
• Give kunden en personlig velkomst og viderestille til rette agent
• Målrette beskeder som giver den optimale kundeservice
• Følge op på historik og sikre, at alle kunder bliver betjent

Hvis en af dine medarbejdere med Supervisor-licens ønsker at se historikken og modtage en oversigt over dagens chat, er det også muligt. Alle samtaler gemmes nemlig i historikken, så dine medarbejdere kan gennemføre kvalitetsovervågning og genfinde tidligere chats, hvis det er nødvendigt.

Har din virksomhed tilknyttet webshop, kan du via webchatten i vores kontaktcenter se, om der er kunder i webshoppen, ligesom du også kan identificere hvor i butikken, de befinder sig.

Det er en stor hjælp for dine agenter, som hurtigt kan orientere sig og hjælpe kunden med at finde det rigtige produkt.

Ved at samle al kommunikation i vores Omnichannel KontaktCenters integrerede interface kan du:
• Hurtigt besvare flere chats samtidig
• Sikre identifikation af kunden i CRM-systemet
• Dele filer med kunden via chat
• Give kunden en personlig velkomst og viderestille til rette agent
• Målrette beskeder som giver den optimale kundeservice
• Følge op på historik og sikre, at alle kunder bliver betjent

https://i1.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-Kontaktcenter-integreret-med-sociale-medier-og-webchat.jpg?fit=640%2C426&ssl=1

Relevante produkter, når du vælger et omnichannel kontaktcenter:

KontaktCenter Agent

– Hold overblik og besvar henvendelser via vores PC-klient.

KontaktCenter Agent Lite

Kontaktcenter-funktionalitet til medarbejdere, der kun skal indgå i én supportkø

Vil du vide mere?
Så bestil et opkald her

Udfyld kontaktformularen for at bestille et opkald og få en uforpligtende snak om hvordan vores produkter kan skabe værdi i din virksomhed.

Vi forventer at ringe til dig indenfor et døgn i hverdagene.

Du kan også prøve en Miralix-løsning og få gratis licenser i en måned.

Læs om vores proof of concept-forløb her

Miralix sikrer intelligent håndtering af kundekontakt og gør det nemt at give god kundeservice

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Miralix A/S er Microsoft Gold Communications Partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.