Står du og skal vælge et nyt KontaktCenter, er der flere ting, du skal overveje. Én af tingene er hvilken form for KontaktCenter du ønsker; om det skal bruges til én kommunikationskanal eller flere, dvs. et Omnichannel KontaktCenter.
Hos os er valget let. Eller det vil sige: du slipper helt for at vælge. Hos os er det nemlig én og samme ting.
Med andre ord er Miralix KontaktCenter et Omnichannel KontaktCenter. Og du har fuld frihed til at vælge, hvilke kommunikationskanaler du vil bruge det til; om det skal bruges til én eller flere. Dermed er Miralix KontaktCenter et godt valg, uanset hvad din arbejdsplads’ KontaktCenter-behov er.
Hvad din arbejdsplads’ unikke omnichannel KontaktCenter skal indeholde, er noget vi afdækker i dialogen med dig.
For efter vores mening får I kun succes med jeres nye KontaktCenter, hvis det matcher jeres behov og I ikke betaler for mere end dét, I rent faktisk bruger til at skabe værdi for både arbejdspladsen, medarbejderne og kunderne.
Kontakt os for en uforpligtende snak om, hvad din arbejdsplads’ Miralix KontaktCenter-løsning skal indeholde.
Miralix Omnichannel KontaktCenter samler dine kommunikationskanaler i ét overskueligt interface. På den måde har din arbejdsplads kun ét kontaktpunkt med kunderne, uanset hvilken kanal de kontakter jer igennem. Det gør det nemt at bevare overblikket og sikrer, at der ikke bruges unødig tid på at skifte fra platform til platform.
Og du vælger selv, hvor du vil bruge vores KontaktCenter; I omstillingen via Miralix Office Operator; på kontoret via Miralix Desktop eller på farten via Miralix Go.
Fælles for vores KontaktCenter-programmer er, at de styrer din virksomheds kundekontakt intelligent og gør det nemt at give god kundeservice.
Vores KontaktCenter indeholder en lang række funktioner, der allerede hjælper hundredvis af danske virksomheder med at give endnu bedre kundeserivce.
Læs om nogle de mest populære funktioner i Miralix KontaktCenter her eller kontakt os for en fuld oversigt over funktionerne.
Vidste du, at Miralix KontaktCenter bliver formet af kunderne? Faktisk stammer størstedelen af de forbedringer og nye features vi udvikler, fra ønsker og feedback fra vores kunder – enten fra vores kundedage, fra dialog med vores helpdesk eller indkomne forslag via mail.
Med andre ord kan du som Miralix-kunde være med til at bestemme, hvad vores KontaktCenter skal kunne for også at kunne imødekomme din arbejdsplads’ behov.
Vi ser frem til en god dialog med dig om vores fortsatte udvikling og glæder os til at høre dine input og ønsker til fremtidens KontaktCenter.
Har du brug for mere information om hvordan vi er som leverandør? Så tjek vores side med gode grunde til at vælge Miralix her