Miralix Office Operator er et professionelt omstillingsbord, som gør det nemt at se dine medarbejderes tilgængelighed, så der kun stilles opkald om til tilgængelige medarbejdere.
Vores omstillingsbord samler status fra telefon, mobil, noter, opgaver, Microsoft Teams, Skype for Business og kalenderinfo i ét overskueligt interface.
Omstillingsbordet gør det muligt at kategorisere medarbejdere med relevante keywords, så det er nemt at søge de rigtige kontaktpersoner frem.
Den indbyggede synonymordbog sikrer, at en henvendelse om eksempelvis ”affald” også giver resultater indenfor ”renovation”, ”genbrugsplads”, ”skrald” m.v.
Med Miralix’ omstillingsbord kan dine medarbejdere hjælpe kunderne hurtigt og effektiv, så kunderne undgår ventetid og bliver glade.
Med en Miralix Office Operator licens kan dine medarbejdere både bruge omstillingsbordet og være meldt ind som agent i kontaktcentret.
Med omstillingsbordet kan du:
Se tilgængelighed
– for medarbejdere via status fra kalender, mobil, telefon og Skype for Business.
Kort ventetid
Hurtig og effektiv hjælp giver tilfredse kunder og glade medarbejdere.
Nem opfølgning på opkald
Send nemt en sms eller mail med information om et opkald, en medarbejder skal følge op på.
Giv kunderne valget
– om de vil vente, lægge en besked eller stilles om til en anden medarbejder, hvis den person, de ville have fat i, ikke er tilgængelig.
Få nemt overblik
Alt er samlet i ét brugervenligt interface, så du altid bevarer overblikket.
Aktivér ‘sidst talt med’
– så kunder, der ringer tilbage, kan blive stillet om til den, de sidst har talt med.