Miralix Office Operator:
Få adgang til et professionelt omstillingsbord

Omstillingsbordet giver hurtigt overblik, så du kan yde god kundeservice

Miralix Office Operator er et professionelt omstillingsbord, som gør det nemt at se dine medarbejderes tilgængelighed, så der kun stilles opkald om til tilgængelige medarbejdere.

Vores omstillingsbord samler status fra mobil, telefon, opgaver, Microsoft Teams, Skype for Business og kalenderinfo i ét overskueligt interface og gør det muligt at kategorisere medarbejdere med relevante keywords, så det er nemt at søge de rigtige kontaktpersoner frem.

Med Miralix’ omstillingsbord kan dine medarbejdere hjælpe kunderne hurtigt og effektiv, så kunderne undgår ventetid og bliver glade.

For at få adgang til omstillingsbordet, har du brug for en Miralix Office Operator-licens. Licensen kan deles mellem medarbejdere, der arbejder forskudt af hinanden. Én licens kan f.eks. bruges af en medarbejder, der arbejder på daghold, og efterfølgende af en anden medarbejder, der arbejder på nathold.

På den måde betaler du kun for antallet af medarbejdere, der skal kunne være på samtidigt – fremfor at betale pr. medarbejder. Med andre ord betyder det færre omkostninger for dig, fordi din virksomhed kan nøjes med færre licenser.

Med denne licens kan dine medarbejdere både bruge omstillingsbordet og være meldt ind som agent i kontaktcentret.

Sidst, men ikke mindst, kan dine medarbejdere også besvare opkald fra f.eks. Telenor Ren-Mobil søgegrupper med Miralix Office Operator-licensen.

Office Operator - Omstillingsbord til Miralix KontaktCenter

Med Miralix’ omstillingsbord kan du nyde følgende fordele:

Se tilgængelighed

– for medarbejdere via status fra kalender, mobil, telefon og Skype for Business.

Kort ventetid

Hurtig og effektiv hjælp giver tilfredse kunder og glade medarbejdere.

Nem opfølgning på opkald

Send nemt en sms eller mail med information om et opkald, en medarbejder skal følge op på.

Giv kunderne valget

– om de vil vente, lægge en besked eller stilles om til en anden medarbejder, hvis den person, de ville have fat i, ikke er tilgængelig.

Få nemt overblik

Alt er samlet i ét brugervenligt interface, så du altid bevarer overblikket.

Aktivér ‘sidst talt med’

– så kunder, der ringer tilbage, kan blive stillet om til den, de sidst har talt med.

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix er Microsoft Gold Communications partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

Miralix er AudioCodes Registered Partner. Kontakt os for mere information.