Miralix Office Operator:
Et omstillingsbord, der gør det nemt at håndtere mange henvendelser

Miralix Office Operator er et professionelt omstillingsbord, som gør det nemt at se dine medarbejderes tilgængelighed, så der kun stilles opkald om til tilgængelige medarbejdere.

Vores omstillingsbord samler status fra telefon, mobil, noter, opgaver, Microsoft Teams, Skype for Business og kalenderinfo i ét overskueligt interface.

Omstillingsbordet gør det muligt at kategorisere medarbejdere med relevante keywords, så det er nemt at søge de rigtige kontaktpersoner frem.

Den indbyggede synonymordbog sikrer, at en henvendelse om eksempelvis ”affald” også giver resultater indenfor ”renovation”, ”genbrugsplads”, ”skrald” m.v.

Med Miralix’ omstillingsbord kan dine medarbejdere hjælpe kunderne hurtigt og effektiv, så kunderne undgår ventetid og bliver glade.

Med en Miralix Office Operator licens kan dine medarbejdere både bruge omstillingsbordet og være meldt ind som agent i kontaktcentret.

Med omstillingsbordet kan du:

  • Se dine kollegaers tilgængelighed i ét overskueligt interface, herunder også hvor de evt. kan kontaktes.
  • Nemt tage imod en besked og sende den til en kollega ved hjælp af foruddefinerede sms’er eller mails.
  • Stille om til den medarbejder kunden sidst har talt med og gøre sagsbehandlingen kortere.
  • Se hvor mange der er i kø på telefonen, så du kan afkorte samtalen på en pæn måde, hvis der er flere, der venter.
  • Søge medarbejdere frem ved hjælp af søgeord – f.eks. afdelinger eller ansvarsområder.
  • Se hvilket telefonnummer der er ringet op til, hvis I har flere forskellige telefonnumre tilknyttet virksomheden, så du nemt kan præsentere opkaldet rigtigt.
  • Lave noter i systemet, andre ansatte kan se, f.eks. i forbindelse med ferie eller længerevarende sygdom.
  • Definere hvilket nummer der vises, når du som agent foretager udgående opkald.
Office Operator - Omstillingsbord til Miralix KontaktCenter

Med Miralix' omstillingsbord kan du nyde følgende fordele:

Se tilgængelighed

– for medarbejdere via status fra kalender, mobil, telefon og Skype for Business.

Kort ventetid

Hurtig og effektiv hjælp giver tilfredse kunder og glade medarbejdere.

Nem opfølgning på opkald

Send nemt en sms eller mail med information om et opkald, en medarbejder skal følge op på.

Giv kunderne valget

– om de vil vente, lægge en besked eller stilles om til en anden medarbejder, hvis den person, de ville have fat i, ikke er tilgængelig.

Få nemt overblik

Alt er samlet i ét brugervenligt interface, så du altid bevarer overblikket.

Aktivér ‘sidst talt med’

– så kunder, der ringer tilbage, kan blive stillet om til den, de sidst har talt med.

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix er Microsoft Gold Communications partner
Miralix er Eliteleverandor til det offentlige 2021
Miralix er certificeret af DNV efter ISO 14001 standarden