Miralix Omstillingsbruger:
Få adgang til et professionelt omstillingsbord

Omstillingsbordet giver hurtigt overblik, så du kan yde god kundeservice

Miralix omstillingsbord er et professionelt kundeserviceværktøj, som gør det nemt at se dine medarbejderes tilgængelighed, så der kun stilles opkald videre til tilgængelige medarbejdere.

Vores omstillingsbord samler status fra mobil, telefon, Skype for Business og kalenderinfo i ét overskueligt interface og gør det muligt at kategorisere medarbejdere med relevante keywords, så det er nemt at søge de rigtige kontaktpersoner frem.

Med Miralix’ omstillingsbord kan dine medarbejdere hjælpe kunderne hurtigt og effektiv, så kunderne undgår ventetid og bliver glade.

For at få adgang til omstillingsbordet, har du brug for en Omstillingsbruger-licens. Licensen kan deles mellem medarbejdere, der arbejder forskudt af hinanden. Én licens kan f.eks. bruges af en medarbejder, der arbejder på daghold, og efterfølgende af en anden medarbejder, der arbejder på nathold.

På den måde betaler du kun for antallet af medarbejdere, der skal kunne være på samtidigt – fremfor at betale pr. medarbejder. Med andre ord betyder det færre omkostninger for dig, fordi din virksomhed kan nøjes med færre licenser.

Med denne licens kan dine medarbejdere både bruge omstillingsbordet og være meldt ind som agent i kontaktcentret.

Sidst, men ikke mindst, kan dine medarbejdere også besvare opkald fra f.eks. Telenor Ren-Mobil søgegrupper med Omstillingsbruger-licensen.

https://i0.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-Omstillingsbord.png?fit=407%2C359&ssl=1

Med Miralix Omstillingsbord kan du nyde følgende fordele:

Se tilgængelighed

– for medarbejdere via status fra kalender, mobil, telefon og Skype for Business.

Kort ventetid

Hurtig og effektiv hjælp giver tilfredse kunder og glade medarbejdere.

Nem opfølgning på opkald

Send nemt en sms eller mail med information om et opkald, en medarbejder skal følge op på.

Giv kunderne valget

– om de vil vente, lægge en besked eller viderestilles til en anden medarbejder, hvis den person, de ville have fat i, ikke er tilgængelig.

Få nemt overblik

Alt er samlet i ét brugervenligt interface, så du altid bevarer overblikket.

Aktivér ‘sidst talt med’

– så kunder, der ringer tilbage, kan blive stillet om til den, de sidst har talt med.

Vil du vide mere?
Så bestil et opkald her

Udfyld kontaktformularen for at bestille et opkald og få en uforpligtende snak om hvordan vores produkter kan skabe værdi i din virksomhed.

Vi forventer at ringe til dig indenfor et døgn i hverdagene.

Du kan også prøve en Miralix-løsning og få gratis licenser i en måned.

Læs om vores proof of concept-forløb her

Miralix sikrer intelligent håndtering af kundekontakt og gør det nemt at give god kundeservice

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Miralix A/S er Microsoft Gold Communications Partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.