Miralix on-premise:
Behold din KontaktCenter-løsning in-house

Med en Miralix KontaktCenter-løsning on-premise får du fuld integration med status, Skype for Business samt mobil- og specialopsætninger – f.eks. med dit CRM-system eller med egenudviklede produkter.

En on-premise løsning med Miralix betyder, at din virksomhed kan få en komplet kommunikationsløsning, som giver overblik og mulighed for prioritering af kapacitet på virksomhedens egne servere.

Når du vælger at placere din Miralix-løsning in-house, får du mulighed for selv at dedikere ressourcer og hardware til netop den KontaktCenter- eller omstillingsløsning du har behov for.

Typisk er et valg om placering on-premise baseret på nogle specifikke behov, der gør det naturligt at placere Miralix-løsningen på virksomhedens eget hardware.

Har du f.eks. specielle krav til databehandling og vil du samtidig have mulighed for at din egen IT-afdeling kan stå for den daglige drift, så vil en on-prem installation være det rigtige valg.

Ved at vælge en Miralix-løsning on-prem får du følgende fordele:

• Mulighed for dyb integration med f.eks. CRM og ERP-systemer, som giver mulighed for specialtilpasning

• Mulighed for at bruge softphones og fysiske telefoner efter behov

• Visning af kollegaers tilgængelighed (unified presence), så du kan se hvor og hvordan de kan kontaktes.

• Automatisk opdatering af tilgængelighed ud fra aftaler i kalenderen, hvis du integrerer med vores KontaktCenter.

• Mulighed for automatisk overvågning af løsningen via Host Monitor. Derved begrænses nedetid i tilfælde af fejl på hardware eller software til et minimum.

Miralix on-premise: Når du selv vil varetage drift og vedligehold af din kontaktcenter-løsning

Relevante produkter, når Miralix KontaktCenter installeres on-prem:

Miralix Office Operator

Få overblik med vores professionelle omstillingsbord.

Miralix Desktop Agent

Deltag i plukkekøer og et ubegrænset antal opkaldskøer på forskellige niveauer.

Miralix Desktop Agent Lite

Kontaktcenter-funktionalitet til medarbejdere, der kun skal indgå i én telefonkø.

Miralix Supervisor Add-on

Se og tilpas opsætninger for din Miralix-løsning.

Miralix Desktop

Få adgang til telefonbogen og mulighed for at modtage opkald på softphone eller mobil.

Miralix Core Access License

Få statusvisning og andre populære KontaktCenter-funktioner.

Miralix Go Agent

Besvar kø-opkald fra et ubegrænset antal telefonkøer, omstil opkald, se status, søg kollegaer frem og sæt noter på din mobiltelefon.

Miralix VoIP Endpoint

Foretag opkald på softphone eller SIP-telefon via virksomhedens netværksforbindelse.

Miralix View

Få statistik over virksomhedens kaldsflow og performance.

Miralix Wallboard

Synliggør afdelingens performance i øjeblikket.

Miralix Voicemail

Få en telefonsvarer til dine opkalds-køer og medarbejdere i KontaktCentret.

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix er Microsoft Gold Communications partner
Miralix er Eliteleverandor til det offentlige 2021
Miralix er certificeret af DNV efter ISO 14001 standarden

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.