Med en Miralix KontaktCenter-løsning on-premise får du fuld integration med status, Skype for Business samt mobil- og specialopsætninger – f.eks. med dit CRM-system eller med egenudviklede produkter.
En on-premise løsning med Miralix betyder, at din virksomhed kan få en komplet kommunikationsløsning, som giver overblik og mulighed for prioritering af kapacitet på virksomhedens egne servere.
Når du vælger at placere din Miralix-løsning in-house, får du mulighed for selv at dedikere ressourcer og hardware til netop den KontaktCenter- eller omstillingsløsning du har behov for.
Typisk er et valg om placering on-premise baseret på nogle specifikke behov, der gør det naturligt at placere Miralix-løsningen på virksomhedens eget hardware.
Har du f.eks. specielle krav til databehandling og vil du samtidig have mulighed for at din egen IT-afdeling kan stå for den daglige drift, så vil en on-prem installation være det rigtige valg.
Ved at vælge en Miralix-løsning on-prem får du følgende fordele:
• Mulighed for dyb integration med f.eks. CRM og ERP-systemer, som giver mulighed for specialtilpasning
• Mulighed for at bruge softphones og fysiske telefoner efter behov
• Visning af kollegaers tilgængelighed (unified presence), så du kan se hvor og hvordan de kan kontaktes.
• Automatisk opdatering af tilgængelighed ud fra aftaler i kalenderen, hvis du integrerer med vores KontaktCenter.
• Mulighed for automatisk overvågning af løsningen via Host Monitor. Derved begrænses nedetid i tilfælde af fejl på hardware eller software til et minimum.