Miralix on-premise:
Behold din Miralix-løsning in-house

Få fuld integration med dine eksisterende løsninger

Med en Miralix-løsning on-premise får du fuld integration med status, Skype for Business samt mobil- og specialopsætninger – f.eks. med dit CRM-system eller med egenudviklede produkter.

En on-premise løsning med Miralix betyder, at din virksomhed kan få en komplet kommunikationsløsning, som giver overblik og mulighed for prioritering af kapacitet på virksomhedens egne servere.

Når du vælger at placere din Miralix-løsning in-house, får du mulighed for selv at dedikere ressourcer og hardware til netop den KontaktCenter- eller omstillingsløsning du har behov for.

Typisk er et valg om placering on-premise baseret på nogle specifikke behov, der gør det naturligt at placere Miralix-løsningen på virksomhedens eget hardware.

Har du f.eks. specielle krav til databehandling og vil du samtidig have mulighed for at din egen IT-afdeling kan stå for den daglige drift, så vil en on-prem installation være det rigtige valg.

Ved at vælge en Miralix-løsning on-prem får du følgende fordele:

• Mulighed for dyb integration med f.eks. CRM og ERP-systemer, som giver mulighed for specialtilpasning

• Mulighed for at bruge softphones og fysiske telefoner efter behov

• Visning af kollegaers tilgængelighed (unified presence), så du kan se hvor og hvordan de kan kontaktes.

• Automatisk opdatering af tilgængelighed ud fra aftaler i kalenderen, hvis du integrerer med vores KontaktCenter og omstillingsbord.

Miralix on-premise: Når du selv vil varetage drift og vedligehold af din kontaktcenter-løsning

Relevante produkter, når Miralix KontaktCenter installeres on-prem:

Miralix Omstillingsbruger

Få overblik med et professionelt omstillingsbord.

Miralix Kontaktcenter Agent

Hold overblik og besvar opkald via vores PC-klient.

Miralix Kontaktcenter Agent Lite

Kontaktcenter-funktionalitet til medarbejdere, der kun skal indgå i én telefonkø

Miralix Supervisor

Se og ændr i opsætninger for din Miralix-løsning.

Miralix Kontorbruger

Få adgang til telefonbogen og mulighed for at modtage opkald på softphone eller mobil.

Powerbruger

Få vist dine medarbejderes tilgængelighed igennem tlf. og kalenderstatus m.m.

Databasebruger

Opret manuelt brugere, der skal kunne søges frem og viderestilles til

Inshare

Deltag i køer og modtag opkald, uanset hvor du befinder dig

Miralix Kontorbruger

Foretag opkald via computeren ved hjælp af Voice over IP-teknologi.

Miralix View

Få statistik over virksomhedens kaldsflow og performance.

Miralix Wallboard

Synliggør afdelingens performance i øjeblikket.

Voicemail

Få en telefonsvarer til dine opkalds-køer og medarbejdere i KontaktCentret.

Vil du vide mere?
Så bestil et opkald her

Udfyld kontaktformularen for at bestille et opkald og få en uforpligtende snak om hvordan vores produkter kan skabe værdi i din virksomhed.

Vi forventer at ringe til dig indenfor et døgn i hverdagene.

Du kan også prøve en Miralix-løsning og få gratis licenser i en måned.

Læs om vores proof of concept-forløb her

Få værktøjet til at give god kundeservice med Miralix

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

https://i0.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix_er_Microsoft_Gold_Partner.png?resize=300%2C111&ssl=1

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.