Optagelse af samtaler:
Styrk jeres kundeservice igennem feedback på opkald

Optagede samtaler kan give stor værdi

Hvis ønsker at din virksomhed skal yde den bedst mulige kundeservice, bør du overveje, om optagelse af samtaler er noget du vil investere i. Der kan nemlig være stor værdi at hente i de samtaler dine kundeservicemedarbejdere har med dine kunder.

Samtalerne kan bruges som et redskab til at hjælpe de enkelte medarbejdere med at blive dygtigere og udvikle deres kompetencer. Samtidigt kan de være med til at højne servicen i virksomheden generelt og derved kan de være med til at give dig endnu gladere kunder.

Fordelen ved optagelse af samtaler – fremfor at have en medarbejder til at lytte med under opkaldet – er at du og dine medarbejdere kan høre samtalerne alle de gange, I har behov for. Samtidigt undgår du, at personen, der lytter med, påvirker situationen. På den måde får du de bedste og mest autentiske samtaler at evaluere virksomhedens kundeservice ud fra – og det bedste grundlag til at vurdere, hvad der bedst kan hjælpe dine medarbejdere med at udvikle deres kundeservice endnu mere.

Optagelse af samtaler kan også bruges som et redskab, hvis din virksomhed har brug for at dokumentere, hvilke aftaler dine medarbejdere har indgået med en kunde.

I forbindelse med håndtering af kundeservicesager, kan det også være en hjælp for dine medarbejdere, at de kan gå tilbage til en samtale og få genopfrisket alle detaljerne.

https://i0.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Optagelse-af-samtaler-opsætning-i-Miralix-kontaktcenter.png?fit=1000%2C589&ssl=1
https://i0.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Optagelse-af-samtaler-i-Miralix-kontaktcenter.png?fit=800%2C532&ssl=1

Udnyt potentialet i jeres samtaler

For at gøre det nemt for dig at gemme virksomhedens opkald, har vi lavet et modul til optagelse af samtaler. Modulet kan opsættes til automatisk at optage samtaler fra indgående kald modtaget igennem køer for de agenter, du vælger. Når en samtale er optaget, kan dine agenter finde optagelserne under Voicemail-fanen i KontaktCenter-klienten.

Alle optagelser, der foretages igennem vores KontaktCenter, er krypterede og kan kun aflyttes igennem vores system. Det er gjort for at beskytte både dine kunder og medarbejdere, såfremt nogen skulle få utilsigtet adgang til din virksomheds servere.

For at sikre, at vores modul til optagelse af samtaler lever op til persondataforordningen, har vi udviklet endnu et sikkerheds feature: Vi har gjort det muligt at slette samtaler, en kunde i første omgang har givet samtykke til bliver optaget. Persondataforordningen kræver nemlig, at man altid skal kunne trække sit samtykke tilbage.

Udnyt potentialet i jeres samtaler

For at gøre det nemt for dig at gemme virksomhedens opkald, har vi lavet et modul til optagelse af samtaler. Modulet kan opsættes til automatisk at optage samtaler fra indgående kald modtaget igennem køer for de agenter, du vælger. Når en samtale er optaget, kan dine agenter finde optagelserne under Voicemail-fanen i KontaktCenter-klienten.

Alle optagelser, der foretages igennem vores KontaktCenter, er krypterede og kan kun aflyttes igennem vores system. Det er gjort for at beskytte både dine kunder og medarbejdere, såfremt nogen skulle få utilsigtet adgang til din virksomheds servere.

For at sikre, at vores modul til optagelse af samtaler lever op til persondataforordningen, har vi udviklet endnu et sikkerheds feature: Vi har gjort det muligt at slette samtaler, en kunde i første omgang har givet samtykke til bliver optaget. Persondataforordningen kræver nemlig, at man altid skal kunne trække sit samtykke tilbage.

https://i0.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Optagelse-af-samtaler-i-Miralix-kontaktcenter.png?fit=800%2C532&ssl=1

Vælg optagelse af samtaler og nyd følgende fordele:

Optag indgående kø-opkald

– for de agenter, I vælger.

Giv sparring på opkald

– og hjælp jeres medarbejdere med at udvikle deres kundeservice kompetencer.

Få dokumentation på aftaler

– og gør det muligt at genopfriske detaljerne i en kundeservicesag.

Slet nemt samtaler

– hvis en kunde trækker sit samtykke til optagelsen tilbage.

Vil du vide mere?
Så bestil et opkald her

Udfyld kontaktformularen for at bestille et opkald og få en uforpligtende snak om hvordan vores produkter kan skabe værdi i din virksomhed.

Vi forventer at ringe til dig indenfor et døgn i hverdagene.

Du kan også prøve en Miralix-løsning og få gratis licenser i en måned.

Læs om vores proof of concept-forløb her

Miralix sikrer intelligent håndtering af kundekontakt og gør det nemt at give god kundeservice

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Miralix A/S er Microsoft Gold Communications Partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.