Organisationen Miralix

Miralix er en dansk softwarevirksomhed, som i mere end 23 år har hjulpet erhvervslivet med intelligent håndtering af kundekontakt.

Vi tilbyder operatøruafhængige kundeserviceløsninger med kontaktcenter og omstillingsbord, der kan forbinde dine kunder med din virksomhed og gøre det nemt at yde endnu bedre kundeservice.

Med vores løsninger får du frihed til at arbejde, hvorfra du har lyst. Vi gør det nemlig muligt at modtage kø-opkald og bidrage til virksomhedens kundeservice, uanset om du er på kontoret, på farten eller arbejder hjemme.

Vil du vide, hvordan virksomheden har udviklet sig igennem årene, så læs vores historie længere nede på siden.

Vil du se, hvem der står bag Miralix’ løsninger, så se vores medarbejder-oversigt.

Sidst, men ikke mindst, kan du læse om vi har ledige stillinger eller se hvordan du sender en uopfordret ansøgning på www.miralix.dk/job.

5 gode grunde til at vælge Miralix som leverandør

    1. Vi hjælper allerede hundredvis af danske virksomheder og offentlige institutioner med at give bedre kundeservice (se nogle af dem på siden Kunder og cases) og vi har erfaring med virksomheder i mange forskellige brancher og størrelser. Det giver os de bedste forudsætninger for at skabe værdi på arbejdspladser som din.
    2. Vi udvikler selv vores software på vores hovedkontor i Hedensted. Vores løsninger er udviklet med vores kunder og deres behov for øje. Mange af de forbedringer og nye features vi udvikler, stammer fra ønsker og feedback fra vores kunder – enten fra vores kundedage, fra dialog med vores helpdesk eller indkomne forslag via mail.
    3. Ligesom vores udvikling er dansk, er vores support det selvfølgelig også – og vi er klar til at hjælpe dig 24/7.
    4. Vi er Microsoft Gold Communications Partner, hvilket betyder at Microsoft anerkender os som en værdifuld samarbejdspartner og at vi lever op til Microsofts højeste krav til implementering af Skype for Business og Teams.
    5. Vi er et veletableret firma og har Bisnodes højeste kreditværdighed. Med andre ord; vi var her i går og vi er her også i morgen.

    Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

Det siger kunderne om Miralix som leverandør

John Lauersen, gruppeleder for AV, telefoni og bygninger hos DTU, udtaler:
“Vi har siden 2008 haft Miralix som service partner og leverandør. Deres kommunikations platform har givet os de værktøjer, der gør det muligt at give en god og fleksibel service.
Vi kan godt lide at være tæt på vores service partner og da Miralix selv udvikler deres software løsning, er det nemt at komme med ønsker til funktioner, som så hurtigt kan implementeres i nye versioner og i takt med den teknologiske udvikling”.

Mette Lund Nielsen, Kontorassistent hos TORMAX Danmark, udtaler:

“Vi havde flere leverandører på tale, men valgte Miralix på grund af funktionaliteten og designet i applikationerne. Systemet kører rigtig godt, og vi er glade for de fordele det giver os i hverdagen. Hvis vi har behov for assistance, er hjælpen altid tæt på, og jeg er imponeret over, hvor hurtige og effektive de er hos Miralix.”

Vision og mission: Det vi står for

VISION:
Universal standard for customer service

Visionen som ledestjerne giver udtryk for, at vi skal sætte en universel standard for, hvordan man leverer god kundeservice. Andre virksomheder og konkurrenter skal se op til Miralix for den service, vi leverer og den service, vi gør vores kunder i stand til at levere.

MISSION:
We believe in the value of great customer service

Vi tror på at god kundeservice skaber merværdi for kunderne. Gennem god kundeservice skaber vi grundlag for langvarige relationer og dermed en solid base for at tiltrække nye kunder.

Vores tilgang er udfordrende, så kunderne oplever sparring. Vi gør det let, så alle kan være med. Vi visualiserer for vores kunder så de forstår det og på den måde, gør vi tingene levende.

VÆRDIER:
Det vi er, det vi står for og måden, vi gør tingene på

Vores værdier er det, vi skal spejle os i hver dag og det, der skal være vores ”3 meter regel” for god og professionel adfærd.

• Vi forstår kundens forretning

• Vi tager ansvar for vores opgaver

• Vi er engagerede, så kunderne mærker en forskel

Miralix’ historie

1996:
NW Gruppen blev etableret

Vores historie startede 1996, hvor Preben Kirkeby grundlagde virksomheden. Den gang hed vi NW Gruppen og solgte telefoncentraler til danske virksomheder.

2001:
Miralix blev etableret

NW Gruppen ekspanderede hurtigt og som resultat blev Miralix etableret i 2001. Siden den gang har vi haft fokus på udvikling af software til telefoniløsninger til erhvervslivet.

2007:
Vi flyttede i større lokaler

I takt med at NW Gruppen og Miralix voksede, blev pladsen på kontoret mere trang. I 2007 var tiden rigtig til at flytte ind i vores flotte, nybyggede lokaler på Snedkervej i Hedensted.

2012:
NW Gruppen og Miralix fusionerede

De to virksomheder fusionerede, under navnet Miralix, for at styrke væksten i koncernen. Målet var fortsat at give kunderne de bedste løsninger inden for IT Mobility.

2016:
20 års jubilæum

Sammen med kunder og forretningsforbindelser fejrede vi 20 års udvikling – fra telefonanlæg og bordtelefoner til softphones og mobiltelefoner.

2017:
Ejerkredsen blev udvidet

Tre medarbejdere indtrådte i ejerkredsen sammen med den finansielle investor, Vækst-Invest Nordjylland. Til sammen erhvervede de 70 % af aktierne. Den daværende direktør, Preben Kirkeby, er fortsat aktionær.

2018:
Generationsskifte i ledelsen

Efter 22 år som direktør, besluttede Preben Kirkeby, at timingen er rigtig for, at nye kræfter skulle stå spidsen for virksomheden. Da han forlod direktørposten, indtrådte han i stedet i Miralix’ bestyrelse. Her vil han også fremadrettet bidrage til videreudviklingen af virksomheden.

Ledelsesteamet består nu af Kasper Kirkeby, CEO; Michael S. Kristiansen, Head of Sales; Jimmi Hjuler, Head of Development & Quality Assurance, og Aase Andersen, Head of Administration.

Miralix sikrer intelligent håndtering af kundekontakt og gør det nemt at give god kundeservice

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Miralix A/S er Microsoft Gold Communications Partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.