Organisationen Miralix

Miralix er en dansk softwarevirksomhed, som i mere end 24 år har hjulpet erhvervslivet med intelligent håndtering af kundekontakt.

Vi tilbyder operatøruafhængige kundeserviceløsninger med kontaktcenter og omstillingsbord, der kan forbinde dine kunder med din virksomhed og gøre det nemt at yde endnu bedre kundeservice.

Med vores løsninger får du frihed til at arbejde, hvorfra du har lyst. Vi gør det nemlig muligt at modtage kø-opkald og bidrage til virksomhedens kundeservice, uanset om du er på kontoret, på farten eller arbejder hjemme.

Vil du se, hvem der står bag Miralix’ løsninger, så se vores medarbejder-oversigt.

Vil du gerne være en del af Miralix, så kan du læse, om vi har ledige stillinger eller se hvordan du sender en uopfordret ansøgning på www.miralix.dk/job.

Miralix udvikler kontaktcenter-løsninger i DK

6 gode grunde til at vælge Miralix som leverandør

    1. Vi hjælper allerede hundredvis af danske virksomheder og offentlige institutioner med at give bedre kundeservice (se nogle af dem på siden Kunder og cases) og vi har erfaring med virksomheder i mange forskellige brancher og størrelser. Det giver os de bedste forudsætninger for at skabe værdi på arbejdspladser som din.
    2. Vi udvikler selv vores software på vores hovedkontor i Hedensted. Vores løsninger er udviklet med vores kunder og deres behov for øje. Mange af de forbedringer og nye features vi udvikler, stammer fra ønsker og feedback fra vores kunder – enten fra vores kundedage, fra dialog med vores helpdesk eller indkomne forslag via mail.
    3. Ligesom vores udvikling er dansk, er vores support det selvfølgelig også – og vi er klar til at hjælpe dig 24/7.
    4. Vi er Microsoft Gold Communications Partner, hvilket betyder at Microsoft anerkender os som en værdifuld samarbejdspartner og at vi lever op til Microsofts højeste krav til implementering af Skype for Business og Teams.
    5. Vi får hvert år lavet en ISAE-3000 rapport, som bekræfter, at dét vi siger, vi gør som databehandler, også er det vi gør i praksis. Læs mere om rapporten på vores GDPR-side.
    6. Vi er et veletableret firma og har god kreditværdighed. Med andre ord; vi var her i går og vi er her også i morgen.

    Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

Det siger kunderne om Miralix som leverandør

John Lauersen, gruppeleder for AV, telefoni og bygninger hos DTU, udtaler:
“Vi har siden 2008 haft Miralix som service partner og leverandør. Deres kommunikations platform har givet os de værktøjer, der gør det muligt at give en god og fleksibel service. Vi kan godt lide at være tæt på vores service partner og da Miralix selv udvikler deres software løsning, er det nemt at komme med ønsker til funktioner, som så hurtigt kan implementeres i nye versioner og i takt med den teknologiske udvikling”.

Mette Lund Nielsen, Kontorassistent hos TORMAX Danmark, udtaler:

“Vi havde flere leverandører på tale, men valgte Miralix på grund af funktionaliteten og designet i applikationerne. Systemet kører rigtig godt, og vi er glade for de fordele det giver os i hverdagen. Hvis vi har behov for assistance, er hjælpen altid tæt på, og jeg er imponeret over, hvor hurtige og effektive de er hos Miralix.”

Se flere udtalelser og læs vores referencehistorier på siden Kunder & cases.