Professionel HelpDesk
med vagtordning, der dækker dig 24/7

Kom hurtigt tilbage til normalen

Vores professionelle HelpDesk står klar til at hjælpe dig døgnet rundt, for det er aldrig til at vide, hvornår en udfordring kan opstå.

Vi vil gerne sikre, at du har ro i maven, når du vælger en Miralix-løsning. Derfor har vi både alm. åbningstider og en vagtordning, som dækker om aftenen, i weekender og på helligdage.

Når du som kunde kontakter os, identificerer vi dig med det samme i vores CRM-system. Via vores historik kan vi hurtigt slå fast, om der er tale om en ny udfordring eller en, vi har stødt på tidligere.

Vi hjælper dig med at identificere og kategorisere problemet og tildeler derefter den helt rigtige problemløser. Så vidt muligt sikrer vi, at det er samme person, der hjælper dig fra gang til gang. På den måde kan du få genoprettet jeres service så hurtigt som muligt.

Når snart der er skabt overblik, og vores HelpDesk har vurderet, hvor meget udfordringen haster, samt hvilke konsekvenser den kan have for din forretning, sætter vi hjælpen i gang.

Har du brug for support? Se kontaktinformationer for vores helpdesk her>

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Professionel-helpdesk-med-vagtordning-til-dit-Miralix-kontaktcenter.png
https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-professionelle-kundeserviceløsninger-til-det-danske-erhvervsliv.png

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Miralix er Microsoft Gold Application Development partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.