Proof of concept:
Få gratis Miralix-licenser i en måned

Prøv en Miralix-løsning

Overvejer du, om en Miralix-løsning med kontaktcenter og omstillingsbord er noget for din virksomhed? Hvis svaret er ja, har vi et godt tilbud til dig:

Bestil et proof of concept-forløb og få gratis Miralix-licenser i en måned.

Så kan du ved selvsyn se, hvordan en Miralix-løsning kan skabe værdi for både dine kunder og medarbejdere – inden du investerer i en fuld løsning.

Det eneste du skal betale for, er arbejdstimer samt eventuel hardware.

Bedre bundlinje, større kundetilfredshed og større arbejdsglæde

Vi hjælper allerede hundredvis af danske virksomheder med deres kundeservice og vores erfaring viser tydeligt, at der kan være store gevinster at hente ved at implementere en Miralix-løsning.

Vi har også mange glade kunder, der siger det samme. Se nogen af dem eller læs vores case historier på siden Kunder og Cases.

Men hvorfor tage deres eller vores ord for det, når du kan prøve det selv? Så kan du selv afgøre, om det er noget for dig.

Vi ved godt, det er en stor beslutning du står overfor, når du overvejer at investere i en kundeserviceløsning som vores. Derfor vil vi gerne give dig muligheden for at teste løsningen igennem et proof of concept-forløb.

Et proof of concept er ideelt til dig, der ikke har nok i en demo-løsning, som illustrerer hvad systemet kan, igennem en fiktiv virksomhed. Eller dig, som ikke har den store gavn af en test-version med begrænset funktionalitet.

Vores proof of concept giver f.eks. en afdeling eller en gruppe af dine medarbejdere mulighed for at teste vores løsning i din virksomheds eget setup, for kun sådan får du et realistisk billede af, hvordan løsningen virker. Du vælger selv, om vi skal hoste din løsning i skyen og stå for driften eller om du foretrækker at få den installeret on-premise og stå for driften selv.

Når løsningen er sat op, underviser vi jer i, hvordan den bruges, så du og dine medarbejdere får glæde af den fra starten.

Med én måned til at afprøve løsningen, har du god tid til at afprøve, hvor meget lettere arbejdsdagen kan blive for dine medarbejdere og hvor meget hurtigere dine kunder kan få hjælp. Alt samme noget der giver bedre bundlinje og bedre kundeoplevelser – samt potentielt flere kunder.

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Proof-of-concept-test-en-Miralix-loesning-med-kontaktcenter-og-omstillingsbord.png

Kom i gang nu

Vil du gerne vide mere om muligheden for et proof of concept-forløb i din virksomhed? Så bestil et uforpligtende opkald fra en af vores sælgere, ved at udfylde denne formular.

Vi forventer at ringe til dig indenfor et døgn i hverdagene.

Betingelser for proof of concept

Omfang

Omfanget af POC’en aftales fra kunde til kunde, men det er normalt ikke en total udskiftning af den nuværende løsning. Der udvælges en afdeling eller gruppe af medarbejdere som får Miralix-løsningen til test.

Installation og undervisning

Når du træder ind i en POC-løsning, får du et installations- og undervisningsforløb, der er næsten identisk med dét, der leveres ved en fuld løsning. Der er enkelte elementer, der er fravalgt i POC – f.eks. undervisning og opbygning af rapporter i Miralix View

POC-licenser

POC-licenserne har automatisk udløb, således disse stopper med at virke efter en måned. Derfor er det vigtigt, at løsningen evalueres og bestilles endeligt, inden licenserne udløber.

Hardware

Miralix-løsningen er primært en software-løsning, og langt de fleste POC-løsninger, vi laver, indeholder udelukkende software.
Men der kan være kunder, der ønsker at teste f.eks. PolyCom-telefoner eller tilsvarende. Vi har enkelte enheder, der kan bruges til udlån; udover disse, afregnes hardware, der benyttes til POC.

Det er muligt at få POC-løsningen leveret som cloud hosting via Miralix Online, hvilket betyder at Miralix hoster løsningen online og står for serverplads, strøm og back-up. Vælger I at få POC-løsningen leveret via Miralix Online, er hosting licensen gratis under POC-forløbet. Ønsker I at få installeret løsningen on-premise, afholder I selv omkostningerne til serverplads, strøm og back-up.

Fra POC til drift

Ved overgang til drift planlægges de sidste installationsopgaver, mellem Miralix og jer som kunde. Når disse opgaver er afsluttet, bliver I overdraget til vores HelpDesk som almindelig drift-kunde, og vil løbende kunne få hjælp og sparring via vores HelpDesk.

Begrænsninger

Tilbuddet gælder kun til nye kunder.

Da POC er en test, er de mere konsulent-tunge opgaver ikke en del af POC. Dette gælder f.eks. Miralix View til rapportering, Microsoft Skype For Business installationer osv.

Tilfredse kunder

Vi hjælper allerede hundredvis af danske virksomheder med at løfte og samle deres kommunikation, så de kan yde bedre kundeservice. Et par af vores tilfredse kunder kan du se her.

Vil du gerne have kontaktoplysninger på en referencekunde i din branche, er du meget velkommen til at kontakte os.

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-professionelle-kundeserviceløsninger-til-det-danske-erhvervsliv.png

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Miralix er Microsoft Gold Application Development partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.