Proof of concept:
Få gratis Miralix-licenser i en måned

Overvejer du, om en Miralix-løsning med kontaktcenter og omstillingsbord er noget for din virksomhed? Hvis svaret er ja, har vi et godt tilbud til dig:

Bestil et proof of concept-forløb og få gratis Miralix-licenser i en måned.

Så kan du ved selvsyn se, hvordan en Miralix-løsning kan skabe værdi for både dine kunder, dine medarbejdere og din bundlinje – inden du investerer i en fuld løsning. Det eneste du skal betale for, er arbejdstimer samt eventuel hardware.

Et proof of concept er ideelt til dig, der ikke har nok i en demo-løsning, som illustrerer hvad systemet kan, igennem en fiktiv virksomhed. Eller dig, som ikke har den store gavn af en test-version med begrænset funktionalitet.

Vores proof of concept giver f.eks. en afdeling eller en gruppe af dine medarbejdere mulighed for at teste vores løsning i din virksomheds eget setup, for kun sådan får du et realistisk billede af, hvordan løsningen virker. Du vælger selv, om vi skal hoste din løsning i skyen og stå for driften eller om du foretrækker at få den installeret on-premise og stå for driften selv.

Når løsningen er sat op, underviser vi jer i, hvordan den bruges, så du og dine medarbejdere får glæde af den fra starten.

Med én måned til at afprøve løsningen, har du god tid til at afprøve, hvor meget lettere arbejdsdagen kan blive for dine medarbejdere og hvor meget hurtigere dine kunder kan få hjælp. Alt samme noget der giver bedre bundlinje og bedre kundeoplevelser – samt potentielt flere kunder.

Klik på knappen nedenfor for at læse betingelserne for vores proof of concept-forløb.

Kom i gang nu

Vil du gerne vide mere om muligheden for et proof of concept-forløb i din virksomhed? Så bestil et uforpligtende opkald ved at udfylde denne formular. Vi forventer at ringe til dig indenfor et døgn i hverdagene.

Når du indsender formularen, accepterer du vores privatlivspolitik.

    Tilfredse kunder

    Vi hjælper allerede hundredvis af danske virksomheder med at løfte og samle deres kommunikation, så de kan yde bedre kundeservice. Et par af vores tilfredse kunder kan du se her.

    Vil du gerne have kontaktoplysninger på en referencekunde i din branche, er du meget velkommen til at kontakte os.

    GLS
    Ejner Hessel
    Wûrth logo
    Ishøj Kommune er kunde hos Miralix
    VOLA er kunde hos Miralix
    Sanistål
    Rybners
    DTU
    Autohuset Vestergaard
    3x34 Transport
    UC-SYD
    Bring

    Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

    Miralix - intelligent håndtering af kundekontakt

    Snedkervej 5
    DK-8722 Hedensted
    CVR nr.: 26231345

    Tlf: +45 76 41 09 00
    Email: info@miralix.com

    Ring til helpdesk
    Åbningstider

    Mandag-torsdag: Kl. 08.00-16.00
    Fredag: Kl. 08.00-15.00.

    > Gå til support-siden

    Miralix er Microsoft Gold Communications partner
    Miralix er Eliteleverandor til det offentlige 2021
    Miralix er certificeret af DNV efter ISO 14001 standarden

    Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.