Kom på service excellence-kursus med Miralix og lær, hvordan du skaber serviceoplevelser i særklasse og gør dine kunder til ambassadører for din virksomhed. Det giver markedsføring, der er umulig at betale sig fra.
Kurset lærer dig, hvordan du afkoder dine kunder og deres servicebehov, så du kan give netop den service, der passer bedst til hver individuel kunde.
Når du kender kundernes servicebehov, kan du overgå deres forventninger og skabe serviceoplevelser, der efterlader indtryk og giver kunden lyst til at anbefale dig og din virksomhed til venner, familie og netværk.
For at kunne give fremragende service, skal du ikke alene kunne sige det rigtige; du skal også vide, hvordan du siger det på den rigtige måde. Og forstå, hvad kunden mener og ikke kun hvad kunden siger. Det lærer du på kurset.
Du lærer ligeledes at analysere kundens ordvalg, tonalitet og kropssprog, og derigennem afkode, om kunden er handlingsorienteret, relationsorienteret eller faktaorienteret.
Kurset kan evt. indledes med en kick-off for deltagerne, hvor der sættes fokus på, hvad formålet med kurset er og hvad det skal bidrage med.
Ønsker du at booke kurset eller har du spørgsmål til det? Så kontakt os via knappen nedenfor.
Når du kontakter os, accepterer du vores privatlivspolitik. Du accepterer desuden at dine kontaktoplysninger deles med Talent Attract, som kurset laves i samarbejde med.
Du bliver undervist af Balder Vendt-Striim, som i mere end 20 år har beskæftiget sig med at omsætte psykologisk viden til konkrete værktøjer til kommunikation og samarbejde.
Balder er forfatter, foredragsholder og en dygtig underviser, der formår at formidle sin viden på en underholdende måde.
Han har specialiseret sig i, hvordan Enneagram-typologien kan bruges til at skabe excellent kundeservice og han har udviklet serviceuddannelser for flere fremtrædende virksomheder og kommuner.