Services og konsulentydelser:
Få hjælp til din Miralix-løsning

Vi står klar til at hjælpe, hvis du har brug for hjælp i forbindelse med din Miralix-løsning.

Vi kan både hjælpe med forberedelse til implementering og projektledelse i forbindelse med opstart; uddannelse af dine medarbejdere, så de er klædt godt på til at bruge det nye værktøj samt med integration til nogle af de andre systemer din virksomhed bruger.

Desuden kan vi hjælpe, hvis du gerne vil slippe for drift og vedligeholdelse af din løsning eller hvis opsætningen af din løsning skal tilpasses.

Sidst, men ikke mindst, tilbyder vi assistance til måling og statistik, så du får mest muligt ud af den data jeres system genererer.

Klik på ikonerne nedenfor for at læse mere om vores support og forskellige konsulentydelser:

Få support og tilvælg hjælp fra en konsulent, når behovet opstår

Cloud hosting 

– så du slipper for drift og vedligeholdelse.

Uddannelse og projektledelse

– så du får den bedste start med din Miralix-løsning.

Overvågning og drift 

– af din Miralix-løsning, så der er så høj oppetid som muligt.

Drift og assistance 

– på din Skype for Business-løsning.

Måling og statistik

– så du kan træffe beslutninger på et oplyst grundlag.

CRM og ERP-integration

– for en nemmere arbejdsdag.

Få værktøjet til at give god kundeservice med Miralix

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

https://i0.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix_er_Microsoft_Gold_Partner.png?resize=300%2C111&ssl=1

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.