Vi står klar til at hjælpe, hvis du har brug for hjælp i forbindelse med din Miralix-løsning.
Vi kan både hjælpe med forberedelse til implementering og projektledelse i forbindelse med opstart; uddannelse af dine medarbejdere, så de er klædt godt på til at bruge det nye værktøj samt med integration til nogle af de andre systemer din virksomhed bruger.
Desuden kan vi hjælpe, hvis du gerne vil slippe for drift og vedligeholdelse af din løsning eller hvis opsætningen af din løsning skal tilpasses.
Sidst, men ikke mindst, tilbyder vi assistance til måling og statistik, så du får mest muligt ud af de data jeres system genererer.
Klik på ikonerne nedenfor for at læse mere om vores support og forskellige konsulentydelser:
Vi hjælper jer med at afklare jeres ønsker og behov til en ny KontaktCenter-løsning.
Lad og hjælpe jer trygt igennem implementeringen af jeres løsning.
Vi underviser jer i, hvordan I bruger jeres nye KontaktCenter-klienter.
Få data, der kan hjælpe jer til at træffe vigtige beslutninger på et oplyst grundlag.
Lad os hoste jeres løsning i skyen, så I slipper for drift og vedligeholdelse.
– for en nemmere og mere strømlinet arbejdsdag.
Lad os varetage løbende ændringer i jeres KontaktCenter.