Services og konsulentydelser:
Få hjælp til din Miralix-løsning

Vi står klar til at hjælpe, hvis du har brug for hjælp i forbindelse med din Miralix-løsning.

Vi kan både hjælpe med forberedelse til implementering og projektledelse i forbindelse med opstart; uddannelse af dine medarbejdere, så de er klædt godt på til at bruge det nye værktøj samt med integration til nogle af de andre systemer din virksomhed bruger.

Desuden kan vi hjælpe, hvis du gerne vil slippe for drift og vedligeholdelse af din løsning eller hvis opsætningen af din løsning skal tilpasses.

Sidst, men ikke mindst, tilbyder vi assistance til måling og statistik, så du får mest muligt ud af de data jeres system genererer.

Klik på ikonerne nedenfor for at læse mere om vores support og forskellige konsulentydelser:

Miralix tilbyder konsulentydelser og support, så du kan få hjælp, når du har brug for det

Behovsafklaring

Vi hjælper jer med at afklare jeres ønsker og behov til en ny KontaktCenter-løsning.

Projektledelse

Lad og hjælpe jer trygt igennem implementeringen af jeres løsning.

Uddannelse

Vi underviser jer i , hvordan I bruger jeres nye KontaktCenter-klienter.

Måling og statistik

Få data, der kan hjælpe jer til at træffe vigtige beslutninger på et oplyst grundlag.

Cloud hosting 

Lad os hoste jeres løsning i skyen, så I slipper for drift og vedligeholdelse.

Managementaftale

Lad os varetage løbende ændringer i jeres KontaktCenter.

Overvågning og drift 

– af jeres Miralix KontaktCenter-løsning, så der er så høj oppetid som muligt.

Drift og assistance 

– af jeres Miralix til Skype for Business-løsning.

CRM og ERP-integration

– for en nemmere og mere strømlinet arbejdsdag.