Med en Miralix KontaktCenter-løsning får du adgang til en lang række professionelle KontaktCenter-funktioner. Vil du gerne kunne endnu mere, kan du vælge at integrere løsningen med Skype for Business.
Skype for Business giver dine medarbejdere de bedste forudsætninger for at samarbejde effektivt på tværs af lokationer og afdelinger, ved at integrere chat, opkald, videoopkald, fildeling og tilgængelighed i ét overskueligt interface.
Det sparer tid og frigiver ressourcer – til glæde og gavn for dine medarbejdere såvel som dine kunder, der oplever kortere ventetid ved sagsbehandling.
Du kan integrere vores KontaktCenter-løsning med Skype for Business, uanset om den ligger i skyen eller på dedikeret server-hardware hos jer selv (on-premise).
Løsningen kan ligeledes følge med på den eventuelle rejse over mod Microsoft Teams via Direct Routing.
Vælger du Miralix til Skype for Business, får du altså en fleksibel løsning. Og fordi vi er Microsoft Gold Communication Partner, har vi de bedste forudsætninger for at hjælpe dig godt i gang.
Vi lever nemlig op til Microsofts højeste krav til implementering og kan sikre, at løsningen bliver tilpasset så den passer bedst muligt til din virksomheds behov.
Ved at vælge en Miralix-løsning til Skype for Business, får du adgang til alle vores professionelle KontaktCenter-funktioner og følgende fordele: