SoftPhone:
Få fuld telefon-funktionalitet på computeren

Vælg softphones og undgå indkøb af fysiske telefoner

En softphone gør det muligt at foretage opkald via din computer ved hjælp af Voice over IP-teknologi, baseret på SIP-protokollen.

En softphone er en populær løsning til virksomheder, fordi den gør det muligt at give hver medarbejder en firmatelefon, uden at der skal investeres i fysiske telefoner til alle. Har du stadig brug for fysiske telefoner nogle steder, gør softphone-licensen det muligt at tilslutte en SIP-telefon.

Udover at foretage opkald, kan du med en softphone også få fuldt overblik over kontakter og kontaktgrupper. Kontaktgrupperne opretter du selv, mens kontakterne både kan være interne og eksterne, fælles kontakter for hele virksomheden eller private kontakter, som du selv har oprettet. Fordelen ved fælles kontakter og kontaktgrupper er, at du kan besvare dine kollegers opkald.

På vores softphone vises kontakterne – interne såvel som eksterne – i alfabetisk rækkefølge. De eksterne kontakter trækkes fra dit firmas CRM-system, og kan hurtigt give dig et overblik over kunden, der ringer ind.

For både interne og eksterne kontakter vises der følgende oplysninger: Firma telefonnummer, navn, titel, mobilnummer, e-mail og firmaadresse. Derudover kan der også vises kalender for de interne kontakter, hvis den funktionalitet er tilkøbt.

https://i0.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-softphone-nummerblok.png?fit=437%2C585&ssl=1
https://i0.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-softphone-kontaktgruppe.png?fit=480%2C620&ssl=1

Når du foretager eller modtager opkald med din softphone, vises der information om det igangværende opkald samt opkaldshistorik.

Du kan sortere opkald efter hvilken dato og hvilket tidspunkt på dagen kaldene er modtaget, ligesom du også kan vælge at sortere efter følgende type opkald:

• Alle opkald

• Besvarede opkald

• Ubesvarede opkald

• Hvem du har sendt sms til og hvornår – her har du også mulighed for at genlæse afsendte sms’er

• Opkald, der er gået igennem Miralix KontaktCenter

Du kan desuden hente oplysninger om, hvem der har ringet og på hvilket tidspunkt med angivelse af navn og nummer, ligesom du kan ringe op fra historikken. Du kan også vælge at oprette nye kontakter ud fra opkaldshistorikken, hvis kunden ikke er kendt i forvejen.

Vil du have det helt store overblik, er det muligt at se opkaldsdata fra de seneste 500 opkald. Ældre opkald gemmes i databasen.

Når du bruger Miralix’ softphone, kan du benytte de foruddefinerede firmanoter, som f.eks. “Deltager i møde”, du kan oprette dine egne noter eller viderestille telefonen.

Softphones er et oplagt valg til kontorer og lign., men kan med fordel også bruges til f.eks. jeres konferencelokale eller på et lager, hvis der er en tynd klient eller en mindre PC forbundet med den.

Når du foretager eller modtager opkald med din softphone, vises der information om det igangværende opkald samt opkaldshistorik.

Du kan sortere opkald efter hvilken dato og hvilket tidspunkt på dagen kaldene er modtaget, ligesom du også kan vælge at sortere efter følgende type opkald:

• Alle opkald

• Besvarede opkald

• Ubesvarede opkald

• Hvem du har sendt sms til og hvornår – her har du også mulighed for at genlæse afsendte sms’er

• Opkald, der er gået igennem Miralix KontaktCenter

Du kan desuden hente oplysninger om, hvem der har ringet og på hvilket tidspunkt med angivelse af navn og nummer, ligesom du kan ringe op fra historikken. Du kan også vælge at oprette nye kontakter ud fra opkaldshistorikken, hvis kunden ikke er kendt i forvejen.

Vil du have det helt store overblik, er det muligt at se opkaldsdata fra de seneste 500 opkald. Ældre opkald gemmes i databasen.

Når du bruger Miralix’ softphone, kan du benytte de foruddefinerede firmanoter, som f.eks. “Deltager i møde”, du kan oprette dine egne noter eller viderestille telefonen.

Softphones er et oplagt valg til kontorer og lign., men kan med fordel også bruges til f.eks. jeres konferencelokale eller på et lager, hvis der er en tynd klient eller en mindre PC forbundet med den.

https://i0.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-softphone-kontaktgruppe.png?fit=480%2C620&ssl=1

Vælg Miralix SoftPhone og nyd følgende fordele:

Modtag og håndter opkald

– helt som på en traditionel telefon.

Få nemt overblik

– over indkomne opkald og din opkaldshistorik.

Opret personlige kontakter

– så du nemt kan søge f.eks. samarbejdspartnere, du tit kontakter, frem.

Lav selv kontaktgrupper

– f.eks. ud fra afdelingerne i jeres virksomhed eller dine hyppigst anvendte kontakter.

Vis din tilgængelighed med noter

Brug firmaets fælles noter eller opret dine egne.

Spar penge

Med en softphone kan I spare omkostningerne til indkøb af bordtelefoner.

Vil du vide mere?
Så bestil et opkald her

Udfyld kontaktformularen for at bestille et opkald og få en uforpligtende snak om hvordan vores produkter kan skabe værdi i din virksomhed.

Vi forventer at ringe til dig indenfor et døgn i hverdagene.

Du kan også prøve en Miralix-løsning og få gratis licenser i en måned.

Læs om vores proof of concept-forløb her

Miralix sikrer intelligent håndtering af kundekontakt og gør det nemt at give god kundeservice

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Miralix A/S er Microsoft Gold Communications Partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.