Vi vil gerne flytte Miralix til et nyt niveau og det kræver, at vi hver dag gør det lidt bedre. Vi vil, med andre ord, ”beat yesterday”, som overskriften på vores strategi så fint siger.
For at kunne det, har vi fastlagt de nedenstående fire målsætninger. Hver især er de afgørende for at vi når vores mål og sammen udgør de grundlaget for vores strategi.
Vil du vide mere om strategien, er du velkommen til at kontakte os på info@miralix.com.
Markedet byder på øget konkurrence, nye teknologier, ændret kundeadfærd og konkurrence om at skabe de bedst mulige kundeoplevelser.
For Miralix betyder det, at nytænkning og innovation er en præmis for vores fortsatte succes.
Derfor vil vi bl.a.:
Den gode kundeoplevelse er vores ansvar. Så enkelt er det.
Vi lever af tilfredse kunder og derfor har vi et mål om kontinuerligt at løfte vores kundeoplevelse til nye højder.
Det betyder at vi bl.a. vil:
Med høje ambitioner om at tage virksomheden til et nyt niveau, skal vi have styr på penalhuset. Vores forretning med processer, systemer og strukturer skal spille over hele linjen, så vi kan skalere vores forretning.
Det betyder bl.a.:
Vi ved, at innovation og vækst starter med glade medarbejdere, som oplever motivation, trivsel og god energi.
Og vi har en klar ambition om at tiltrække og fastholde dygtige og engagerede medarbejdere, som på hver deres måde bidrager til at flytte Miralix fremad.
Det betyder bl.a. at vi: