Beat yesterday:
Miralix' strategi 2021-2025

Vi vil gerne flytte Miralix til et nyt niveau og det kræver, at vi hver dag gør det lidt bedre. Vi vil, med andre ord, ”beat yesterday”, som overskriften på vores strategi så fint siger.

For at kunne det, har vi fastlagt de nedenstående fire målsætninger. Hver især er de afgørende for at vi når vores mål og sammen udgør de grundlaget for vores strategi.

Vil du vide mere om strategien, er du velkommen til at kontakte os på info@miralix.com.

Miralix dyrker innovation

Markedet byder på øget konkurrence, nye teknologier, ændret kundeadfærd og konkurrence om at skabe de bedst mulige kundeoplevelser.

For Miralix betyder det, at nytænkning og innovation er en præmis for vores fortsatte succes.

Derfor vil vi bl.a.:

  • integrere nye samarbejdspartnere i vores innovationsprocesser. Vi vil også inddrage brugerne i endnu højere grad end tidligere.
  • sikre en hurtigere time-to-market på nye løsninger.
Miralix skaber god kundeservice

Den gode kundeoplevelse er vores ansvar. Så enkelt er det.

Vi lever af tilfredse kunder og derfor har vi et mål om kontinuerligt at løfte vores kundeoplevelse til nye højder.

Det betyder at vi bl.a. vil:

  • sikre, at der er god dialog med vores kunder. Det sker bl.a. igennem vores forskellige kundearrangementer.
  • arbejde målrettet med kunderejsen fra start til slut.
Miralix har styr på penalhuset

Med høje ambitioner om at tage virksomheden til et nyt niveau, skal vi have styr på penalhuset. Vores forretning med processer, systemer og strukturer skal spille over hele linjen, så vi kan skalere vores forretning.

Det betyder bl.a.:

  • at vi i endnu højere grad vil bruge data til løbende optimering og udvikling af arbejdsprocesser.
  • at vi er blevet certificeret efter ISO 14001:2015 standarden og arbejder hen imod flere certificeringer.
Miralix er et fedt sted at arbejde

Vi ved, at innovation og vækst starter med glade medarbejdere, som oplever motivation, trivsel og god energi.

Og vi har en klar ambition om at tiltrække og fastholde dygtige og engagerede medarbejdere, som på hver deres måde bidrager til at flytte Miralix fremad.

Det betyder bl.a. at vi:

  • træner og udvikler medarbejdernes kompetencer.
  • arbejder aktivt med konceptet “den gode arbejdsdag” i alle afdelinger.

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix er Microsoft Gold Communications partner
Miralix er Eliteleverandor til det offentlige 2021
Miralix er certificeret af DNV efter ISO 14001 standarden