Miralix Supervisor Add-on er en licens, der giver adgang til KontaktCenterets administrationsmodul.
Modulet giver dig overblik over din Miralix-løsning og gør det muligt at se og ændre i løsningens opsætninger. Du får bl.a. nem adgang til at redigere i køer, velkomstbeskeder, skills for agenter og meget mere.
Med Miralix Supervisor Add-on får du ligeledes opkaldsinformation, som danner baggrund for at kunne tilvælge statistikmodulet Miralix View. Men også i helt almindelige dagligdagsscenarier, kan det være en fordel at kunne tilgå informationer om opkald, ventetider m.v. for at kunne optimere din virksomheds kundeservice.
Med Miralix Supervisor Add-on får du en samlet platform til at lave hele din opsætning af funktionalitet, hvilket betyder ét sted at administrere og ét sted at vedligeholde.
Administrationsmodulet understøtter GDPR ved at gøre det muligt at se, hvem der har lavet hvilke ændringer og hvornår.
Med Miralix Supervisor Add-on får du:
Se og rediger opsætning
– af din Miralix-løsning.
Se tilgængelighed
– via status fra kalender, telefon, mobil, noter, opgaver, Microsoft Teams og Skype for Business.
Opret velkomstlyde og beskeder
– f.eks. til hot items, præsentation af åbningstider m.m.
Lav ‘hot items’
– og præsenter dine kunder for vigtige beskeder, f.eks. driftsinformation, inden de stilles om til en medarbejder.
Aktivér callback
– og giv dine kunder mulighed for at blive ringet op af en agent, hvis der er kø, når de ringer.
Aktivér ‘sidst talt med’
– så kunder, der ringer tilbage, kan blive stillet om til den, de sidst har talt med.