Miralix Supervisor Add-on:
Få adgang til Miralix-løsningens administrationsmodul

Miralix Supervisor Add-on er en licens, der giver adgang til KontaktCenterets administrationsmodul.

Modulet giver dig overblik over din Miralix-løsning og gør det muligt at se og ændre i løsningens opsætninger. Du får bl.a. nem adgang til at redigere i køer, velkomstbeskeder, skills for agenter og meget mere.

Med Miralix Supervisor Add-on får du ligeledes opkaldsinformation, som danner baggrund for at kunne tilvælge rapporteringsmodulet Miralix View. Men også i helt almindelige dagligdagsscenarier, kan det være en fordel at kunne tilgå informationer om opkald, ventetider m.v. for at kunne optimere din virksomheds kundeservice.

Med Miralix Supervisor Add-on får du en samlet platform til at lave hele din opsætning af funktionalitet, hvilket betyder ét sted at administrere og ét sted at vedligeholde. Administrationsmodulet understøtter GDPR ved at gøre det muligt at se, hvem der har lavet hvilke ændringer og hvornår.

Med Miralix Supervisor Add-on får du:

  • nem adgang til oprettelse af nye velkomstlyde og beskeder
  • håndtering af helligdage, så der altid er styr på helligdage fremover
  • skills på agenter, som sikrer, at det altid er den bedst egnede medarbejder, der modtager et opkald.
  • mulighed for at en kunde kan komme til at tale med samme agent, som vedkommende talte med sidst.
  • visning af kollegaers tilgængelighed (unified presence), herunder om de er ved deres PC, og er klar til at modtage opkald.
  • opsætning af callback-funktionalitet, som sikrer, at du ikke mister opkald fra kunder
  • performance-måling baseret på egne KPI ‘er
  • VIP lister for kunder, herunder også mulighed for at route bestemte numre til bestemte lokationer, uanset kundens valg i telefonkøen.
Miralix Supervisor Add-on er et modul i Miralix' KontaktCenter, som giver adgang til ændring og opsætning af løsningen.

Vælg Miralix Supervisor Add-on og nyd følgende fordele:

Se og rediger opsætning

– af din Miralix-løsning.

Se tilgængelighed

– via status fra kalender, telefon, mobil, noter, opgaver, Microsoft Teams og Skype for Business.

Opret velkomstlyde og beskeder

– f.eks. til hot items, præsentation af åbningstider m.m.

Lav ‘hot items’

– og præsenter dine kunder for vigtige beskeder, f.eks. driftsinformation, inden de stilles om til en medarbejder.

Aktivér callback

– og giv dine kunder mulighed for at blive ringet op af en agent, hvis der er kø, når de ringer.

Aktivér ‘sidst talt med’

– så kunder, der ringer tilbage, kan blive stillet om til den, de sidst har talt med.