Supervisor:
Administrationsmodul til opsætning og ændringer

Det fulde overblik og redigering af Miralix-løsningen

Supervisor er et administrationsmodul, der giver adgang til overblik og vedligehold af din Miralix-løsning.

Med det intuitive modul får du adgang til at se og ændre i opsætninger for din kontaktcenter-løsning. Du får bl.a. nem adgang til at redigere i køer, velkomstbeskeder, skills for agenter og meget mere.

I Supervisor er der ligeledes indbygget en opkaldsinformation, som danner baggrund for at kunne tilvælge rapporteringsmodulet Miralix View. Men også i helt almindelige dagligdagsscenarier, kan det være en fordel at kunne tilgå informationer om opkald, ventetider m.v. for at kunne optimere din virksomheds kundeservice.

Med Supervisor får du en samlet platform til at lave hele din opsætning af funktionalitet, hvilket betyder ét sted at administrere og ét sted at vedligeholde. Supervisor understøtter GDPR ved at gøre det muligt at se, hvem der har lavet hvilke ændringer og hvornår.

Med ét samlet vindue til at skabe det fulde overblik, er du godt rustet til at kunne reagere og ikke mindst agere i forhold til både historik og dynamisk information. Supervisor understøtter muligheden for at ændre opsætninger på et oplyst grundlag.

https://i0.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-Supervisor.png?fit=407%2C351&ssl=1
https://i0.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-Supervisor-opsaetning-af-kontaktcenter.png?fit=407%2C351&ssl=1

Med Supervisor får du:
• Nem adgang til oprettelse af nye velkomstlyde og beskeder
• Håndtering af helligdage, så der altid er styr på helligdage fremover
• Skills på agenter, som sikrer, at det altid er den bedst egnede medarbejder, der modtager et opkald.
• Mulighed for at en kunde kan komme til at tale med samme agent, som vedkommende talte med sidst.
• Visning af kollegaers tilgængelighed (unified presence), herunder om de er ved deres PC, og er klar til at modtage opkald.
• Opsætning af callback-funktionalitet, som sikrer, at du ikke mister opkald fra kunder
• Performance-måling baseret på egne KPI ‘er
• VIP lister for kunder, herunder også mulighed for at route bestemte numre til bestemte lokationer, uanset kundens valg i telefonkøen.

Med Supervisor får du:
• Nem adgang til oprettelse af nye velkomstlyde og beskeder
• Håndtering af helligdage, så der altid er styr på helligdage fremover
• Skills på agenter, som sikrer, at det altid er den bedst egnede medarbejder, der modtager et opkald.
• Mulighed for at en kunde kan komme til at tale med samme agent, som vedkommende talte med sidst.
• Visning af kollegaers tilgængelighed (unified presence), herunder om de er ved deres PC, og er klar til at modtage opkald.
• Opsætning af callback-funktionalitet, som sikrer, at du ikke mister opkald fra kunder
• Performance-måling baseret på egne KPI ‘er
• VIP lister for kunder, herunder også mulighed for at route bestemte numre til bestemte lokationer, uanset kundens valg i telefonkøen.

https://i0.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-Supervisor-opsaetning-af-kontaktcenter.png?fit=407%2C351&ssl=1

Vælg Miralix Supervisor og nyd følgende fordele:

Se og rediger opsætning

– af din Miralix-løsning.

Se tilgængelighed

– via kalender og mobilstatus, så der kun stilles videre til tilgængelige agenter.

Opret velkomstlyde og beskeder

– f.eks. til hot items, præsentation af åbningstider m.m.

Lav ‘hot items’

– og præsenter dine kunder for vigtige beskeder, f.eks. driftsinformation, inden de viderestilles til en medarbejder.

Aktivér callback

– og giv dine kunder mulighed for at blive ringet op af en agent, hvis der er kø, når de ringer.

Aktivér ‘sidst talt med’

– så kunder, der ringer tilbage, kan blive stillet om til den, de sidst har talt med.

Vil du vide mere?
Så bestil et opkald her

Udfyld kontaktformularen for at bestille et opkald og få en uforpligtende snak om hvordan vores produkter kan skabe værdi i din virksomhed.

Vi forventer at ringe til dig indenfor et døgn i hverdagene.

Du kan også prøve en Miralix-løsning og få gratis licenser i en måned.

Læs om vores proof of concept-forløb her

Vil du vide mere?
Så bestil et opkald her

Udfyld kontaktformularen for at bestille et opkald og få en uforpligtende snak om hvordan vores produkter kan skabe værdi i din virksomhed.

Vi forventer at ringe til dig indenfor et døgn i hverdagene.

Du kan også prøve en Miralix-løsning og få gratis licenser i en måned.

Læs om vores proof of concept-forløb her

Miralix sikrer intelligent håndtering af kundekontakt og gør det nemt at give god kundeservice

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Miralix A/S er Microsoft Gold Communications Partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.